Βασικές Αρχές Google Analytics και AdWords

Έναρξη – Λήξη: Επικοινωνήστε με τη γραμματεία και ενημερωθείτε για τις νέες ημερομηνίες

Υπενθύμιση:10% επιπλέον έκπτωση για εγγραφές έως και 30 ημέρες πριν την έναρξη του Προγράμματος!

Περιγραφή Προγράμματος

Η τεχνολογική ανάπτυξη της εποχής μας είναι πλέον γνωστό ότι καθιστά επιτακτική την ανάγκη των επιχειρήσεων να έχουν online παρουσία.

Μια ιστοσελίδα αποτελεί τον καθρέφτη των επιχειρήσεων και είναι ένας βασικός «χώρος» υποδοχής των πελατών τους, της παρουσίασης των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους και φυσικά είναι το κεντρικό εργαλείο μέσω του οποίου στοχεύουν στην αύξηση του πελατολόγιου, των πωλήσεων και των συνδρομητών τους.

Το συγκεκριμένο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα, στην 1η του Διδακτική Ενότητα παρέχει τις βασικές γνώσεις των Google Αnalytics, της δωρεάν πλατφόρμας της Google μέσα από την οποία κάποιος επιχειρηματίας μπορεί να παρακολουθεί αναλυτικά στατιστικά για την ιστοσελίδα της επιχείρησής του. Βλέπει τη συνολική επισκεψιμότητά της, την επισκεψιμότητα ανά σελίδα, το χρόνο παραμονής σε κάθε σελίδα και πάρα πολλά ακόμη στοιχεία.

Έπειτα, στη 2η Διδακτική Ενότητα παρέχει βήμα-προς-βήμα οδηγίες για το πώς να στήσει και να βελτιστοποιήσει το λογαριασμό του στο AdWords ώστε να αποκομίζει τη μέγιστη επί πληρωμή απόδοση στις αναζητήσεις στον παγκόσμιο ιστό. Θα μάθει πώς λειτουργεί το AdWords, τι πρέπει να κάνει (και τι να μην κάνει) και πώς να ρυθμίζει το AdWords ώστε να βελτιώνει τις επιδόσεις σε κάθε καμπάνια.

Με τη λήξη του προγράμματος, θα έχετε αποκτήσει σταθερές θεμελιώδεις δεξιότητες τόσο στα Google Analytics οσο και στο AdWords, καθώς και πλήρη κατανόηση σχετικά με το marketing των μηχανών αναζήτησης (SEM).

Θέματα Προγράμματος Σπουδών και λοιπά Επιστημονικά θέματα

Ρουσάκη Φλέρη
Συνεργάτιδα Πανεπιστήμιο Αιγαίου
email: f.rousaki@aegean.gr

Θέματα Οικονομικής και Διοικητικής Διαχείρισης

Γραμματεία Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης
Τηλέφωνο: 22410 99424-6 (Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-13:00)
Email:  e-epimorfosi@aegean.gr

Διδακτικές Ενότητες Προγράμματος
  1. 1. Βασικές Αρχές Google Analytics
    Συνεδρίες
    Εισαγωγή στα Digital Analytics
    Κατανόηση και χρήση δεδομένων Google Analytics
    Συλλογή αξιοποιήσιμων δεδομένων με το Google Analytics
    Αναφορές Google Analytics
    Αναφορές Μετατροπών
  2. 2. Βασικές Αρχές Google AdWords
    Συνεδρίες
    Εισαγωγή στα Google AdWords
    Η πρώτη σας καμπάνια
    Ομάδες διαφημίσεων, λέξεις-κλειδιά και διαφημίσεις
    Καταμέτρηση της απόδοσης
    Βελτιστοποίηση της καμπάνιας