Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση – 9μηνο (σε συνεργασία με το Κ.Δ.Β.Μ. Go Learn) (31/08/2020)

Έναρξη:  31/08/2020  Λήξη: 06/06/2021

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ) του Πανεπιστημίου Αιγαίου προσφέρει εξ αποστάσεως και ασύγχρονο μοριοδοτούμενο 440 ωρών επιμορφωτικό πρόγραμμα στην «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση».Το πρόγραμμα πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης GoLearn.

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται εξ αποστάσεως και ασύγχρονα και με την επιτυχή ολοκλήρωσή του ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει μοριοδοτούμενο πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αιγαίου όπου αναγράφεται πάνω και η διάρκεια (από πότε έως πότε υλοποιήθηκε το σεμινάριο).

Το πρόγραμμα απευθύνεται στις ακόλουθες ομάδες ενδιαφερομένων:

  • Σε όσους αναπληρωτές και αδιόριστους εκπαιδευτικούς θέλουν να συγκεντρώσουν μόρια για το σύστημα διορισμών ή τις προσλήψεις στους πίνακες
  • Σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων οι οποίοι ενδιαφέρονται να διεκδικήσουν θέσεις διοικητικών στελεχών της εκπαίδευσης (διευθυντές σχολικών μονάδων, συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, διευθυντές Εκπαίδευσης, κλπ) ή εργάζονται ήδη σε  αυτές τις θέσεις.
  • Σε αποφοίτους ΑΕΙ-ΤΕΙ οι οποίοι επιθυμούν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του/της εκπαιδευτικού
  • Σε παιδαγωγούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, κοινωνιολόγους και απόφοιτους σχολών κοινωνικών και πολιτικών επιστημών
  • Σε όσους θέλουν να εξειδικευτούν στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής, στις μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές, στην διαταραχή αυτιστικού φάσματος, στα προβλήματα συμπεριφοράς βρεφών και παιδιών, στο ΔΕΠ-Υ, στη συμβουλευτική γονέων και εκπαιδευτικών, στη διαχείριση παιδιών ειδικών ομάδων στη σχολική τάξη, στη διαχείριση των χαρισματικών παιδιών, στην αντιμετώπιση διαταραχών επικοινωνίας κ.α.
  • Σε όσους φοιτούν ή έχουν ολοκληρώσει ΠΜΣ στην ΕΑΕ

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Για την εγγραφή σας συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα πατώντας στον σύνδεσμο “ΦΟΡΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ” και εκπρόσωπος του συνεργαζόμενου Κέντρου Δια Βίου Μάθησης 2 “GoLearn” θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών.

ΦΟΡΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Τηλέφωνο: 211 11 13 231
E-mail: info@golearn.gr

Χρήσιμες Πληροφορίες:

  • Το πρόγραμμα υλοποιείται πλήρως μέσω Online Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (eLearning) και βάσει των αρχών της Δια Βίου Μάθησης και Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
  • Το πρόγραμμα μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιαδήποτε προκήρυξη της οποίας τα κριτήρια αντιστοιχούν στα χαρακτηριστικά του προγράμματος. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά/δεσμευτικά, στην παρούσα φάση, και με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, οι απόφοιτοι/ες μπορούν να λάβουν:

-> 2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές υποψήφιοι)
-> 10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
-> Ένταξη στους επικουρικούς πίνακες ( Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 58 )
-> 0,5 Μόρια στη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης (Nόμος 4547 (ΦΕΚ Α’ 102/12.06.2018 , Άρθρο 24,περίπτωση ββ και άρθρο 21, α)

Γενικότερα, για θέματα ενδεχόμενης μοριοδότησης, οι ενδιαφερόμενοι/-ες πρέπει να απευθύνονται στους αρμόδιους φορείς ή να εξετάζουν την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία κατά την περίοδο που θα καταθέσουν/αξιοποιήσουν το πιστοποιητικό επιμόρφωσης.

  • Κανονικό κόστος: Από 650 στα 590 ευρώ
  • Άνεργοι ή και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί (5 πρώτοι): Από 455 στα 395 ευρώ
  • Διορισμένοι – μόνιμοι εκπαιδευτικοί: από 585 στα 525 ευρώ
  • Άνεργοι ή και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί και αναπληρωτές: από 585 στα 525 ευρώ
  • ΑμΕΑ: Από 550 στα 490 ευρώ
  • Μέλη πολύτεκνων οικογενειών: Από 550 στα 490 ευρώ
  • Απόφοιτοι του Παν/μιου Αιγαίου: Από 585 στα 525 ευρώ
  • Εγγραφή σε άλλο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παν/μίου Αιγαίου και του GoLearn: Από 585 στα 525 ευρώ
  • Mέλη του προσωπικού του Παν. Αιγαίου και του συνεργαζόμενου φορέα: Από 585 στα 525 ευρώ
  • Εγγραφή έως 20 ημέρες πριν την έναρξη του προγράμματος: Από 585 στα 525 ευρώ
  • Ομαδική εγγραφή (άνω των δύο ατόμων): από 520 στα 460 ευρώ
Share
Διδακτικές Ενότητες Προγράμματος
  1. Ψυχοπαθολογία Βρέφους, Παιδιού και Εφήβου
    Συνεδρίες
    Θεμελιώδη ζητήματα Αναπτυξιακής Ψυχοπαθολογίας
    Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
    Νοητική Αναπηρία
    Προβλήματα στην Ανάπτυξη της Γλώσσας
    Διαταραχές εσωτερίκευσης
  2. Μέθοδοι Ανίχνευσης Αναπτυξιακών Διαταραχών
    Συνεδρίες
    Διάγνωση
    Ερωτηματολόγια – Κλινική συνέντευξη
    Αξιολόγηση γλωσσικών ικανοτήτων
    Αξιολόγηση Νοημοσύνης και Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών
    Ανάλυση Συμπεριφοράς
  3. Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
    Συνεδρίες
    Η κλινική εικόνα των ατόμων με ΔΕΠ-Υ-Αναπτυξιακή Προσέγγιση
    Η συννοσηρότητα της ΔΕΠ-Υ με τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
    Η συννοσηρότητα της ΔΕΠ-Υ με τις διαταραχές συμπεριφοράς
    Μέσα και διαδικασία διάγνωσης της ΔΕΠ-Υ
    Βασικές αρχές θεραπευτικής παρέμβασης
  4. Αντιμετώπιση Προβλημάτων Συμπεριφοράς στο Σχολείο και την Οικογένεια
    Συνεδρίες
    Γενική θεώρηση των προβλημάτων συμπεριφοράς στην παιδική ηλικία
    Εναντιωτική Προκλητική Διαταραχή και Διαταραχή Διαγωγής
    Παραβατικότητα ανηλίκων
    Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
    Συμπεριφοριστικές παρεμβάσεις τροποποίησης συμπεριφοράς
  5. Σχολική Συμβουλευτική
    Συνεδρίες
    Συμβουλευτική διαχείριση κρίσεων στο σχολείο (πένθος και διαζύγιο)
    Εξάρτηση από το διαδίκτυο-Αντιμετώπιση
    Προκλητική συμπεριφορά-Αξιολόγηση και Παρέμβαση
    Κακοποίηση παιδιών και διαχείριση στο πλαίσιο του σχολείου
  6. Νομοθεσία Ειδικής Αγωγής και Διοίκηση Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής
    Συνεδρίες
    Ερευνητικά Ζητήματα της Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)
    Ελληνικό Θεσμικό Πλαίσιο της ΕΑΕ: Εναρμονιση με το Ευρωπαϊκό και Διεθνές πλαίσιο
    Επιστημονική & Εκπαιδευτική Υποστήριξη Δομών ΕΑΕ
    Ενταξιακά Αναλυτικά Προγράμματα (ΔΕΠΠΣ, ΑΠΣ, ΠΑΠΕΑ) ΕΑΕ
    Διερεύνηση και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών & Ψυχοκοινωνικών Αναγκών (portfolio)
  7. Πρακτικές Ενταξιακής Εκπαίδευσης
    Συνεδρίες
    Συνεκπαίδευση: Παράγοντες κοινωνικής και σχολικής επιρροής
    Εφαρμογή Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης παιδιών με ΔΑΦ και ΔΕΠΥ
    Εφαρμογή Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης παιδιών με Γλωσσικές Διαταραχές και ΕΜΔ
    Εφαρμογή Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης παιδιών με νοητική αναπηρία
    Εφαρμογή Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης παιδιών με αισθητηριο-κινητικά προβλήματα και χρόνια προβλήματα υγείας
  8. Νέες Τεχνολογίες στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
    Συνεδρίες
    Εφαρμογές Νέων Τεχνολογιών (Ν.Τ.) και Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στην ενταξιακή εκπαίδευση
    Υποστηρικτική Τεχνολογία στην ΕΑΕ
    Ψηφιακός Μετασχηματισμός: Εκπαιδευτικά Λογισμικά στην ΕΑΕ
    Ψηφιακός σχολικός χώρος και συνεκπαίδευση.
    Εφαρμογές της Ρομποτικής στην ΕΑΕ
  9. Διαταραχές άγχους-ΤραυλισμόςΕκλεκτική Αλαλία
    Συνεδρίες
    Η παιδική κακοποίηση
    Οι διαταραχές άγχους
    Η ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή
    Ο τραυλισμός
    Η εκλεκτική αλαλία
  10. Ο ρόλος της διεπιστημονικής ομάδα στη διάγνωση και αντιμετώπιση των αναπτυξιακών διαταραχών
    Συνεδρίες
    Ο ρόλος του κοινωνικού λειτουργού
    Ο ρόλος του παιδοψυχίατρου και του ψυχολόγου
    Ο ρόλος του λογοπεδικού
    Ο ρόλος του εργοθεραπευτή
    O ρόλος του ΚΕΣΥ
  11. Ο ρόλος των περιβαλλοντικών παραγόντων στην ανάπτυξη ψυχοπαθολογίας
    Συνεδρίες
    Η ανάπτυξη παιδιών που μεγαλώνουν σε Κέντρα Φροντίδας.
    Η επίδραση της ψυχοπαθολογίας της μητέρας στην ανάπτυξη του παιδιο
    Κοινωνικό – οικονομικοί παράγοντες κινδύνου και προστατευτικοί παράγοντες
590,00 €
  • Ώρες Επιμόρφωσης: 440
  • ECVET: 22

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ

Καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη
Επιστημονικά Υπεύθυνη
Παπαηλιού Χριστίνα
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια-Ακαδημαϊκά Υπεύθυνη