• Πληροφορίες
    • Σχετικά με εμάς
    • Όροι Συμμετοχής
    • Εγγραφές & Δίδακτρα
    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
    • Πιστοποίηση Σπουδών
  • Προγράμματα
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
    Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
    • Πληροφορίες
      • Σχετικά με εμάς
      • Όροι Συμμετοχής
      • Εγγραφές & Δίδακτρα
      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
      • Πιστοποίηση Σπουδών
    • Προγράμματα
    • Νέα & Ανακοινώσεις
    • Επικοινωνία

      Διοίκηση Επιχειρήσεων

      • Αρχική
      • Όλα τα προγράμματα
      • Παιδαγωγικά
      • Ηγεσία – Διοίκηση στην Εκπαίδευση

      Ηγεσία – Διοίκηση στην Εκπαίδευση

      collaborator-avatar
      goLearn
      9 μήνες και 1 ημέρα - 440 ώρες
      20/03/2023 - 20/12/2023
      Κάνε Αίτηση
      Μοριοδοτούμενο
      Ηγεσία και διοίκηση στην εκπαιδευτική (σχολική) πρακτική
      • Επισκόπηση
      • Ενότητες
      • Υπεύθυνοι/ες
      • Κόστος
      • Επικοινωνία
      Οδηγός προγράμματος Χρονοδιάγραμμα

      Τα “Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου” που υλοποιούνται στο πλαίσιο του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ) του Πανεπιστημίου Αιγαίου προσφέρουν το εξ αποστάσεως και ασύγχρονο μοριοδοτούμενο  επιμορφωτικό πρόγραμμα «Ηγεσία – Διοίκηση στην Εκπαίδευση» 9 μηνών, 440 ωρών. Το πρόγραμμα πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης GoLearn.

      Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

      Μια σειρά από επιστημονικές έρευνες έχουν τεκμηριώσει τη συνεισφορά της σχολικής ηγεσίας στη βελτίωση των σχολείων και των εκπαιδευτικών συστημάτων. Οι σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες σε συνδυασμό με τα συνεχώς μετασχηματιζόμενα χαρακτηριστικά της σύγχρονης σχολικής μονάδας αλλάζουν το τοπίο της εκπαιδευτικής πραγματικότητας. Ταυτόχρονα οι εξελίξεις στο πεδίο της εκπαιδευτικής διοίκησης σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των θεωριών της διοίκησης και των ψηφιακών Νέων Μέσων, δημιουργούν νέες συνθήκες υπό τις οποίες οφείλει να λειτουργεί το εκπαιδευτικό σύστημα και η σχολική μονάδα.

      Ο ρόλος του/της διευθυντή/ριας μια σχολικής μονάδας παλαιότερα εστιαζόταν και περιοριζόταν κυρίως στην άσκηση διοικητικών και διεκπεραιωτικών καθηκόντων. Στις μέρες μας σε ένα πολύπλοκο και ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, αυτό δεν είναι πλέον αρκετό. Όπως αναφέρει ο Fullan (2014) μόνο οι διευθυντές/ριες που είναι εξοπλισμένοι για να διαχειριστούν αυτό το περιβάλλον μπορούν να επιφέρουν τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις που θα οδηγήσουν σε βελτίωση των μαθητικών αποτελεσμάτων.

      Στο πλαίσιο αυτό, το παρόν πρόγραμμα έχει στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει, με τρόπο ολοκληρωμένο και συνολικό, όλες τις σημαντικές πτυχές που σχετίζονται με την άσκηση του διοικητικού έργου, οι οποίες είναι απαραίτητες προκειμένου να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στις αυξημένες απαιτήσεις της κοινωνίας της γνώσης, της πληροφορίας και της πολυπολιτισμικότητας. Ο βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να προσφέρει στους/στις διευθυντές/ριες σχολικών μονάδων, αλλά και στους/στις εκπαιδευτικούς (teacher leadership) μια κατά το δυνατόν πλήρη υποδομή γνώσεων -ένα είδος οδηγού στον οποίο θα μπορεί να ανατρέξει όταν αναζητά ενημέρωση και λύσεις στα ζητήματα που τον/την απασχολούν, σε κάθε φάση της πορείας του/της στην εκπαίδευση πρακτική. Το πρόγραμμα απευθύνεται: α) στα στελέχη της εκπαίδευσης και κυρίως στα στελέχη της πρώτης γραμμής, στους/στις διευθυντές/ριες και υποδιευθυντές/ριες σχολικών μονάδων, β) στους εκπαιδευτικούς που επιτελούν διδακτικό έργο, αφού επί της ουσίας ηγετική συμπεριφορά αυτών επηρεάζει τόσο τα μαθησιακά αποτελέσματα, όσο και το ευρύτερο σχολικό περιβάλλον.

      Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος

      Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι/ες θα είναι σε θέση να γνωρίζουν:

      α) βασικές αρχές της εκπαιδευτικής διοίκησης,

      β) την έννοια της ηγεσία στο σχολικό κυρίως περιβάλλον,

      γ) τις βασικές διοικητικές λειτουργίες,

      δ) τους ηγετικούς ρόλους και τα ηγετικά χαρακτηριστικά,

      δ) την επικοινωνία και λήψη αποφάσεων στην εκπαιδευτική πρακτική,

      ε) βασικές ψηφιακές δεξιότητες και

      στ) τη διεθνή εμπειρία για την προετοιμασία και ανάπτυξη σχολικών ηγετών/διευθυντών.

      Επίσης, με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι/ες θα αποκτήσουν τις κατάλληλες ικανότητες και δεξιότητες αναφορικά:

      α) με την άσκηση αποτελεσματικής επικοινωνίας,

      β) λήψη αποφάσεων με εμπλοκή των εκπαιδευτικών στη διαδικασία αυτής,

      γ) με την παρακίνηση των
      εκπαιδευτικών και μαθητών/ριών,

      δ) την υποστήριξη των εκπαιδευτικών και μαθητών/ριών,

      ε) την ανάπτυξη του Συλλόγου Διδασκόντων και του ομαδικού πνεύματος

      στ) τη δικτύωση μέσα στη σχολική μονάδα, ανάμεσα στη σχολική μονάδα και στο εξωτερικό περιβάλλον και τέλος μεταξύ των σχολικών μονάδων, με βασική στόχευση το μοίρασμα της εμπειρίας, της γνώσης και της επίλυσης ζητημάτων ή προβλημάτων και

      ζ) την ανάπτυξη κατάλληλης σχολικής κουλτούρας και η) την αναγκαιότητα της κατανόησης της επαγγελματικής ανάπτυξης μέσα από την ανάπτυξη κοινωνικού/οργανωσιακού κεφαλαίου

      Μεθοδολογία Υλοποίησης

      Το πρόγραμμα προσφέρεται μέσω ασύγχρονων ηλεκτρονικών μαθημάτων. Κάθε διδακτική ενότητα περιλαμβάνει:

      • Βασικά κείμενα μελέτης σε μορφή pdf
      • Συνοπτικές Παρουσιάσεις ppt
      • Επιπρόσθετο υλικό για μελέτη
      • Τεστ αξιολόγησης

      Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης

      Στο τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας του προγράμματος θα πρέπει να ολοκληρώσετε ένα (1) τεστ αξιολόγησης στην πλατφόρμα του Moodle, απαντώντας σε ερωτήσεις τύπου «πολλαπλής επιλογής» ή «σωστό/λάθος». Οι ερωτήσεις του τεστ που καλείται ο/η κάθε επιμορφούμενος/η να συμπληρώσει, επιλέγονται τυχαία από μια ευρεία βάση ερωτήσεων, και αφορούν στα θέματα που θα έχετε μελετήσει στο αντίστοιχο «Βασικό Κείμενο Μελέτης» της Διδακτικής Ενότητας – δεν αφορούν στην πρόσθετη γνώση που σας προσφέρεται μέσα από τα «Παράλληλα Κείμενα Μελέτης». Σας δίνεται χρόνος τεσσάρων (4) εβδομάδων μετά το τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας. Προσοχή: Από τη στιγμή που ξεκινήσετε το τεστ έχετε στη διάθεσή σας, 4 ώρες (240 λεπτά) συνεχόμενα χωρίς δυνατότητα προσωρινής διακοπής του. Οι απαντήσεις σας δεν αποθηκεύονται μέχρι να κάνετε τελική υποβολή του τεστ. Μέσα στο προβλεπόμενο διάστημα των 4 εβδομάδων έχετε δικαίωμα να κάνετε το τεστ αξιολόγησης στη Διδακτική Ενότητα έως και 2 (δύο) φορές. Άρα, αν με τη συμπλήρωση του τεστ για πρώτη φορά, η επίδοσή σας είναι κάτω από τη βάση του 50%, μπορείτε να επαναλάβετε το τεστ άλλη μια φορά μέσα στη διάρκεια των 4 εβδομάδων μέχρι να κλείσει οριστικά το διαγώνισμα Σε περίπτωση που δεν υποβάλλετε ή δεν ολοκληρώσετε επιτυχώς κάποιο διαγώνισμα αξιολόγησης κατά τις προβλεπόμενες από το χρονοδιάγραμμα προθεσμίες, όλα τα τεστ -από την πρώτη Ενότητα έως και την προτελευταία- θα ενεργοποιούνται ξανά κατά την ημερομηνία έναρξης της τελευταίας Διδακτικής Ενότητας και θα κλείνουν την ημερομηνία λήξης του προγράμματος.

      Για αναλυτικές πληροφορίες, παρακαλούμε ανατρέξτε στο αρχείο “Συχνές ΕρωτήσειςΑπαντήσεις για Επιμορφούμενους/ες” που υπάρχει στην ιστοσελίδα https://e-epimorfosi.aegean.gr/

      Ελάχιστα Προσόντα Υποψηφίων

      Aπόφοιτοι/-ες ΔΕ

       

      Ενδεικτικό Εκπαιδευτικό Υλικό Προγράμματος

      Κάθε διδακτική ενότητα συμπεριλαμβάνει εκπαιδευτικό υλικό το οποίο ενδεικτικά αποτελείται από:
      – Τα «Βασικά Κείμενα Μελέτης» των Συνεδριών, με βιβλιογραφία που είναι υποχρεωτικά προς μελέτη, προκειμένου να είναι εφικτή η επιτυχής ολοκλήρωση των τεστ αξιολόγησης.
      – Τα «Παράλληλα Κείμενα Μελέτης». Πρόκειται για κείμενα τα οποία στοχεύουν στο να σας προσφέρουν επιπρόσθετες γνώσεις σχετικές με το αντικείμενο της Συνεδρίας και η μελέτη αυτών είναι προαιρετική. Ενδέχεται κάποια από αυτά να είναι γραμμένα στην αγγλική γλώσσα.

      ΠρογράμματαΠαιδαγωγικάΗγεσία – Διοίκηση στην Εκπαίδευση
      • 1. Διοίκηση στην εκπαίδευση

        Στην ενότητα αυτή γίνεται μια εισαγωγή στην έννοια του ψηφιακού μετασχηματισμού και στην επίδραση του στη στρατηγική των δημοσίων οργανισμών.

        4
        • Συνεδρία1.1
          Αποσαφήνιση των εννοιών «μάνατζμεντ» και «μάνατζερ», επίπεδα διοίκησης, λειτουργίες διοίκησης
        • Συνεδρία1.2
          Καθήκοντα, ρόλοι, ικανότητες και δεξιότητες των μάνατζερ
        • Συνεδρία1.3
          Δομή του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος
        • Συνεδρία1.4
          Όργανα σχολικής διοίκησης, καθήκοντα και σχολικό περιβάλλον
      • 2. Από την εκπαιδευτική διοίκηση στην εκπαιδευτική ηγεσία

        Στη συγκεκριμένη διδακτική ενότητα παρουσιάζονται; α) η έννοια της εκπαιδευτικής ηγεσίας η οποία στις μέρες μας παίζει σημαντικό ρόλο στην αναβάθμιση της εκπαίδευσης β) τα μοντέλα ηγεσίας και η αποτελεσματικότητα του κάθε μοντέλου.

        4
        • Συνεδρία2.1
          Η έννοια της ηγεσίας, ηγετικοί ρόλοι των σχολικών ηγετών και η σύγκριση με την έννοια της διοίκησης. Ηγετικά χαρακτηριστικά
        • Συνεδρία2.2
          Συστημική προσέγγιση της ηγεσίας. Ηγεσία και δικτύωση σχολικών μονάδων
        • Συνεδρία2.3
          Μοντέλα εκπαιδευτικής διοίκησης και ηγεσίας I
        • Συνεδρία2.4
          Μοντέλα εκπαιδευτικής διοίκησης και ηγεσίας IΙ
      • 3. Ηγεσία στην πράξη

        Η αυξανόμενη πολυπλοκότητα του σχολικού περιβάλλοντος, η συνεχώς αυξανόμενη με εμπειρικά δεδομένα επιβεβαίωση της υπόθεσης ότι η αποτελεσματική ηγεσία οδηγεί στην ανάπτυξη της σχολικής μονάδας και στη βελτίωση/ αναβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης καθιστούν αναγκαία την αναγνώριση ότι η ηγεσία στην εκπαίδευση είναι μια εξειδικευμένη «ασχολία», που ασκείται παράλληλα με άλλες -και κυρίως με τη διευθυντική- και απαιτεί ειδική προετοιμασία

        4
        • Συνεδρία3.1
          Ηγεσία και οργανωσιακή συμπεριφορά
        • Συνεδρία3.2
          Ηγεσία ομάδων και ο ρόλος του/της διευθυντή/ριας
        • Συνεδρία3.3
          Η συμβολή του/της διευθυντή/ριας σχολικής μονάδας στη σχολική βελτίωση
        • Συνεδρία3.4
          Επαναπροσδιορισμός της εκπαιδευτικής ηγεσίας στο πλαίσιο της χώρας μας
      • 4. Λειτουργίες της διοίκησης σε επίπεδο σχολικής μονάδας

        Η συγκεκριμένη ενότητα περιλαμβάνει μια ανάλυση του σχεδιασμού και της εφαρμογής συστημάτων και μελλοντικών στρατηγικών Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο

        4
        • Συνεδρία4.1
          Προγραμματισμός και οργάνωση σχολικών μονάδων. Η ιδιαιτερότητα της ελληνικής πραγματικότητας
        • Συνεδρία4.2
          Διοίκηση σχολικών μονάδων σε περιόδους κρίσης
        • Συνεδρία4.3
          Αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Μορφές και είδη αξιολόγησης
        • Συνεδρία4.4
          Αξιολόγηση του/της μαθητή/ριας, του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου
      • 5. Θέματα εκπαιδευτικής πρακτικής I

        Η αποτελεσματική διοίκηση και ηγεσία απαιτούν γνώσεις σε ορισμένα εξειδικευμένα θέματα που σήμερα αποτελούν τις εκπαιδευτικές προκλήσεις. Τέτοια θέματα είναι η διαμόρφωση κατάλληλης επικοινωνιακής πολιτικής που θα εξασφαλίζει την ποιότητα των ανθρώπινων σχέσεων εντός της σχολικής μονάδας όσο και την εξωστρέφεια της σχολικής μονάδας. Επίσης είναι απαραίτητη η διαμόρφωση της σχολικής κουλτούρας η οποία θα δώσει ταυτότητα και ιδιαίτερο χαρακτήρα στη μονάδα, αυξάνοντας την ελκυστικότητα και την αποτελεσματικότητά της.

        4
        • Συνεδρία5.1
          Επικοινωνία και συνεργασία στο σχολικό περιβάλλον
        • Συνεδρία5.2
          Επικοινωνιακοί ρόλοι των διευθυντών/ριών σχολικών μονάδων. Επικοινωνία και συναισθηματική νοημοσύνη
        • Συνεδρία5.3
          Η ύπαρξη ή μη θεσμικής επικοινωνίας και συνεργασίας στο σχολικό περιβάλλον. Ο ρόλος της επικοινωνίας στην ανάπτυξη του σχολικού οργανισμού
        • Συνεδρία5.4
          Διαμόρφωση σχολικής κουλτούρας και διαχείριση αλλαγών
      • 6. Θέματα εκπαιδευτικής πρακτικής II

        Στην παρούσα διδακτική ενότητα γίνεται αναφορά σε καθημερινά πρακτικά ζητήματα των σχολικών μονάδων, όπως: α) η διαδικασία λήψης και εφαρμογής εκπαιδευτικών αποφάσεων. Η ικανότητα αποτελεσματικής λήψης και εφαρμογής αποφάσεων στο σχολικό περιβάλλον είναι πρωταρχικής σημασίας για την επιτυχημένη άσκηση διοικητικού/ηγετικού έργου, β) η διαχείριση προστριβών/συγκρούσεων. Γίνεται κατά αρχάς μια εννοιολογική προσέγγιση της σύγκρουσης και κατόπιν. Στη συνέχεια η ενότητα αναφέρεται στ άτομα ή τις ομάδες με προσδοκίες για τους ηγετικούς/διευθυντικούς ρόλους, και τα οποία (άτομα ή ομάδες) αποτελούν δυνητικά πηγές σύγκρουσης, γ) η παρακίνηση των εκπαιδευτικών. Γίνεται αναφορά και σύγκριση πρώιμων και σύγχρονων θεωριών παρακίνησης και πραγματεύεται καθημερινά και σύγχρονα ζητήματα παρακίνησης εκπαιδευτικών.

        4
        • Συνεδρία6.1
          Επίλυση προβλημάτων στον εργασιακό χώρο. Λήψη και εφαρμογή αποφάσεων
        • Συνεδρία6.2
          Διαχείριση προστριβών στο σχολικό περιβάλλον
        • Συνεδρία6.3
          Παρακίνηση και ικανοποίηση συνεργατών
        • Συνεδρία6.4
          Σύγχρονα ζητήματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού στο σχολικό περιβάλλον
      • 7. Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση

        Στη συγκεκριμένη ενότητα θα παρουσιαστεί το πλαίσιο των ψηφιακών δεξιοτήτων που προωθεί το Ευρωπαϊκό πλαίσιο προσόντων για την εκπαίδευση των πολιτών της. Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού θεωρείται επάγγελμα υψηλών απαιτήσεων σε ψηφιακές δεξιότητες

        4
        • Συνεδρία7.1
          Ψηφιακές δεξιότητες και εκπαιδευτική πολιτική
        • Συνεδρία7.2
          Ψηφιακές δεξιότητες και σχολική διοίκηση
        • Συνεδρία7.3
          Ψηφιακές δεξιότητες και εκπαιδευτικός
        • Συνεδρία7.4
          Ψηφιακές δεξιότητες και μαθητής
      • 8. Εκπαιδευτικός και εκπαιδευτική μονάδα

        Η παρούσα ενότητα προσδιορίζει τους παράγοντες της ποιότητας της σχολικής μονάδας –με αναφορά τόσο στις ισχύουσες θεωρίες όσο και σε σχέση με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο. Στη συνέχεια αναλύεται η συμβολή του/της εκπαιδευτικού στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματος και της σχολικής κουλτούρας. Επίσης γίνεται αναφορά στο ζήτημα της διαπολιτισμικότητας η οποία χαρακτηρίζει το σύγχρονο σχολείο και μετασχηματίζει τις σχέσεις των μελών της σχολικής κοινότητας διαμορφώνοντας νέους άξονες στη διασύνδεση σχολείου- οικογένειας- κοινότητας. Επίσης αναλύονται θέματα κοινωνικού αποκλεισμού με έμφαση στα αίτια που τον προκαλούν στις συνέπειές του.

        4
        • Συνεδρία8.1
          Η «Ποιότητα» στην εκπαίδευση: Έννοιες, παράγοντες προσδιορισμού και κριτήρια αποτίμησης
        • Συνεδρία8.2
          Το Εκπαιδευτικό περιβάλλον της σχολικής μονάδας: Σχολική Κουλτούρα, σχολικό κλίμα
        • Συνεδρία8.3
          Αντιμετώπιση Ειδικών Θεμάτων της Σχολικής Μονάδας Ι – Διαπολιτισμικότητα
        • Συνεδρία8.4
          Αντιμετώπιση ειδικών θεμάτων της Σχολικής Μονάδας ΙΙ -Κοινωνικός αποκλεισμός
      • 9. Εκπαιδευτική έρευνα

        Η εκπαιδευτική έρευνα αποτελεί «εργαλείο» με το οποίο μπορούμε να προσεγγίσουμε, να διερευνήσουμε και να αναλύσουμε θέματα που αφορούν είτε συγκεκριμένες ομάδες ή κοινωνίες. Ειδικότερα πεδία ενδιαφέροντος αποτελούν ο σχεδιασμός της εκπαιδευτικής έρευνας, η συλλογή και ανάλυση δεδομένων με συστηματικό τρόπο, σύμφωνα με τις αρχές και μεθόδους της επιστημονικής έρευνας.

        4
        • Συνεδρία9.1
          Εισαγωγή στη μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας / Στάδια Διεξαγωγής Εκπαιδευτικής Έρευνας
        • Συνεδρία9.2
          Δειγματοληψία και Μέτρηση στην Εκπαιδευτική Έρευνα
        • Συνεδρία9.3
          Μέθοδοι Συλλογής Δεδομένων
        • Συνεδρία9.4
          Μέθοδοι ποιοτικής έρευνας
      • 10. Διεθνής εμπειρία στην ανάπτυξη σχολικής ηγεσίας

        Η παρούσα ενότητα εστιάζεται σε δύο παγκόσμιες τάσεις: α) Στην ανάπτυξη της συνεργατικής σχολικής ηγεσίας. Στο σημείο αυτό γίνεται προσπάθεια να γίνει κατανοητή η ανάγκη μια συνεργατικής ηγεσίας από το συλλογικό διοικητικό όργανο της σχολικής μονάδας, το Σύλλογο Διδασκόντων. Το βασικό ερώτημα για την ανάπτυξη συλλογικής ηγεσίας στη χώρα μας είναι με ποιον τρόπο λαμβάνει χώρα η συνεργασία μέσα και ανάμεσα στις σχολικές μονάδες; β) Στην προετοιμασία και ανάπτυξη σχολικών ηγετών. Η διεθνής πρακτική ποικίλει ανάλογα με το πολιτικό και πολιτισμικό πλαίσιο, καθώς και τους διαθέσιμους πόρους.

        4
        • Συνεδρία10.1
          Διοικητική μεταρρύθμιση του συστήματος. Η ανάπτυξη της βαθιάς μάθησης
        • Συνεδρία10.2
          Επιμόρφωση και ανάπτυξη των εκπαιδευτικών στα πλαίσια της σχολικής μονάδα
        • Συνεδρία10.3
          Ο σύλλογος Διδασκόντων ως μια μορφή συλλογικής ηγεσίας
        • Συνεδρία10.4
          Προετοιμασία και ανάπτυξη σχολικών ηγετών
      Χρυσή Βιτσιλάκη

      Επιστημονικά Υπεύθυνη

        Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
        Νικόλαος Ράπτης

        Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος

          Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικής Σχεδίασης της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου
          Κωνσταντίνος Καράμπελας

          Διδάσκοντας

            Mέλος Ε.ΔΙ.Π. του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου με γνωστικό αντικείμενο "Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες"
            Νίκος Ταψής

            Διδάσκοντας

              Μέλος Ε.ΔΙ.Π. του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου με γνωστικό αντικείμενο "Εικονική Πραγματικότητα στην Εκπαίδευση και το Εκπαιδευτικό Σχεδιασμό"
              Μαρία Κουρουτσίδου

              Διδάσκουσα

                Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου με γνωστικό αντικείμενο "Κοινωνία και Εκπαίδευση"
                420 €
                Κάνε Αίτηση

                Αρχική τιμή (χωρίς εκπτώσεις): 420€

                ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣ:

                • Διορισμένοι εκπαιδευτικοί: 300 ευρώ
                • Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: 260 ευρώ
                • Μέλη πολύτεκνων οικογενειών: 260 ευρώ
                • Απόφοιτοι του Παν/μιου Αιγαίου: 260 ευρώ
                • Mέλη του προσωπικού του Παν. Αιγαίου και της GoLearn: 260 ευρώ
                • Φοιτητές, άνεργοι και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί: 240 ευρώ
                • Προηγούμενη εγγραφή σε άλλο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παν/μίου Αιγαίου που υλοποιείται σε συνεργασία με την  GoLearn: 240 ευρώ
                • ΑμΕΑ: 240 ευρώ
                • Ομαδική εγγραφή ή ένταξη σε webinar του  Παν/μίου Αιγαίου που υλοποιείται σε συνεργασία με την  GoLearn: 225 ευρώ
                • Εφάπαξ εξόφληση: 215 ευρώ
                • Προηγούμενη εγγραφή σε δύο άλλα προγράμματα του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παν/μίου Αιγαίου που υλοποιούνται σε συνεργασία με την  GoLearn: 195 ευρώ

                Θέματα Προγράμματος Σπουδών και λοιπά Επιμορφωτικά Θέματα

                Μαρία Κουρουτσίδου
                Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
                Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
                Πανεπιστήμιο Αιγαίου

                Τηλέφωνο:22410 99156
                Email: e-epimorfosi@aegean.gr

                Εκδήλωση ενδιαφέροντος & Επικοινωνία

                Τηλέφωνο: 211 11 13 231
                E-mail: info@golearn.gr

                Ιστοσελίδα συνεργαζόμενου φορέα: https://www.golearn.gr/

                Συμπληρώστε την φόρμα πατώντας στο κουμπί “Κάνε αίτηση” και εκπρόσωπος του συνεργαζόμενου Κέντρου Δια Βίου Μάθησης “GoLearn” θα επικοινωνήσει μαζί σας.

                • Επισκόπηση
                • Ενότητες
                • Υπεύθυνοι/ες
                • Κόστος
                • Επικοινωνία
                420 €
                Κάνε Αίτηση
                • Share:

                Leave A Reply Ακύρωση απάντησης

                Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

                ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

                • Διοίκηση Επιχειρήσεων
                • Παιδαγωγικά
                • Πολιτισμός
                • ΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας
                • Ψυχολογία

                ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

                Ψυχική Υγεία σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα

                Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων

                Ενσυνειδητότητα/ Mindfulness: Ανάπτυξη και διαχείριση δεξιοτήτων Συναισθηματικής Νοημοσύνης

                Coming soon

                Εγγραφείτε τώρα και θα λαμβάνετε περιοδική ενημέρωση για τα νέα προγράμματα μας, την πολιτική εκπτώσεων και τις προσφορές μας!

                ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

                • Σχετικά με εμάς
                • Όροι Συμμετοχής
                • Εγγραφές & Δίδακτρα
                • Μεθοδολογία Υλοποίησης
                • Πιστοποίηση Σπουδών

                ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

                • Επικοινωνήστε μαζί μας
                • Συχνές ερωτήσεις

                Ώρες επικοινωνίας: Δευ-Παρ 10.00 - 18.00

                22410 99424-5-6

                e-epimorfosi@aegean.gr

                Κτήριο "Καλλιπάτειρα ", Δημοκρατίας 1, Ρόδος, 85132

                Copyright © 2021 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, Προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

                • Όροι χρήσης
                • Πολιτική απορρήτου
                Modal title

                Message modal