• Πληροφορίες
    • Σχετικά με εμάς
    • Όροι Συμμετοχής
    • Εγγραφές & Δίδακτρα
    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
    • Πιστοποίηση Σπουδών
  • Προγράμματα
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
    Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
    • Πληροφορίες
      • Σχετικά με εμάς
      • Όροι Συμμετοχής
      • Εγγραφές & Δίδακτρα
      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
      • Πιστοποίηση Σπουδών
    • Προγράμματα
    • Νέα & Ανακοινώσεις
    • Επικοινωνία

      Διοίκηση Επιχειρήσεων

      • Αρχική
      • Όλα τα προγράμματα
      • Διοίκηση Επιχειρήσεων
      • Διοίκηση Καινοτομίας στον Τουρισμό

      Διοίκηση Καινοτομίας στον Τουρισμό

      ΕΥΡΩΠΡΟΟΔΟΣ & UNICERT
      4 μήνες και 27 ημέρες - 440 ώρες
      22
      24/10/2022 - 19/03/2023
      Κάνε Αίτηση
      Διοίκηση Καινοτομίας στον Τουρισμό_site_image
      • Επισκόπηση
      • Ενότητες
      • Υπεύθυνοι/ες
      • Κόστος
      • Επικοινωνία
      Οδηγός προγράμματος Χρονοδιάγραμμα

      Τα “Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστήμιου Αιγαίου” σε συνεργασία με τον Εκπαιδευτικό Όμιλο “ΕΥΡΩΠΡΟΟΔΟΣ” και τον Φορέα Πιστοποίησης “UNICERT”, προσφέρουν το επιμορφωτικό πρόγραμμα “Διοίκηση Καινοτομίας στον Τουρισμό” το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023. Το πρόγραμμα υλοποιείται μέσω ασύγχρονης ή/και σύγχρονης εκπαίδευσης.

      Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

      Η καινοτομία διαδραματίζει αυξανόμενο ρόλο στις υπηρεσίες και, αναμφισβήτητα, είναι ιδιαίτερα σημαντική για την τουριστική βιομηχανία. Ο τουρισμός υπήρξε ένας από τους κύριους μοχλούς της χρήσης του Διαδικτύου στην οικονομία, από το ηλεκτρονικό εμπόριο έως τις σχέσεις μεταξύ των εταιρειών ή τις εφαρμογές Web 2.0. Η τεχνολογική πρόοδος και ο τουρισμός συμβαδίζουν εδώ και χρόνια.

      Αυτό το πρόγραμμα εξοπλίζει τους καταρτιζόμενους με το σύνολο δεξιοτήτων που χρειάζονται για τη διαχείριση ξενοδοχείου, τη διαχείριση εσόδων και καναλιών (revenue management), την οργάνωση και τη διαχείριση προσωπικού, τον τομέα της ψηφιακής προώθησης και επικοινωνίας και τη διαχείριση προϊόντων/υπηρεσιών.

      Το πρόγραμμα ορίζει τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τη δημιουργία και τη διαχείριση τουριστικών προορισμών μέσω της καινοτομίας και της αξίας της κληρονομιάς.

      Πιστοποιήσεις Γνώσεων και Δεξιοτήτων (Unicert Skills) στον Τομέα Τουρισμού, που σχετίζονται με το πρόγραμμα:

      • E-Commerce & Hospitality Sales & Marketing

      Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος

      Να εμβαθύνετε στις βασικές επαγγελματικές γνώσεις που θα σας επιτρέψουν να καινοτομήσετε για να εξασφαλίσετε την επιτυχία και τον μετασχηματισμό ιδρυμάτων, οργανισμών και τουριστικών προορισμών.

      Παροχή εργαλείων και τεχνικών για την ανάλυση και τη διάγνωση των τρεχουσών και μελλοντικών στρατηγικών προκλήσεων στον τουριστικό τομέα,

      Μάθετε να διαμορφώνετε στρατηγικές απαραίτητες για την εγγύηση της ανταγωνιστικότητας και της βιωσιμότητας του τουρισμού με βάση καινοτόμες διαδικασίες.

      Ενισχύστε τις ηγετικές σας ικανότητες και συμβάλετε στην εφαρμογή πιο αποτελεσματικών καινοτόμων μοντέλων διαχείρισης σε οργανισμούς και προορισμούς στον τουριστικό τομέα.

      Προώθηση της κουλτούρας της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας στον τουριστικό τομέα.

       

      Μεθοδολογία Υλοποίησης Προγράμματος

      Διαδικασία υλοποίησης της επιμόρφωσης
      Online Εξ Αποστάσεως

      Μέθοδοι υλοποίησης της επιμόρφωσης

      Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση. Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού και ανάπτυξη δραστηριοτήτων, προκειμένου να εξασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της εκπαιδευόμενου/ης. Όμως συμπληρωματικά και με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά περίπτωση πραγματοποιείται και σύγχρονη μάθηση μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

      Η διανομή του εκπαιδευτικού και υποστηρικτικού υλικού γίνεται σταδιακά και σε εβδομαδιαία βάση. Το εκπαιδευτικό υλικό βρίσκεται on-line, σε ψηφιακή μορφή, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσής του. Είναι εύκολα εκτυπώσιμο για τους χρήστες που προτιμούν το έντυπο υλικό, ενώ υποστηρίζεται η δημιουργία και αξιοποίηση πολυμεσικού υλικού σε συνεργασία με την ομάδα υποστήριξης e-learning του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα ανάρτησης υλικού και εργασιών από την πλευρά των επιμορφούμενων προς αξιολόγηση.

      Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης

      Στο τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας του προγράμματος θα πρέπει να ολοκληρώσετε ένα (1) τεστ αξιολόγησης στην πλατφόρμα του Moodle, απαντώντας σε ερωτήσεις τύπου «πολλαπλής επιλογής» ή «σωστό/λάθος».

      Οι ερωτήσεις του τεστ που καλείται ο/η κάθε επιμορφούμενος/η  να  συμπληρώσει,  επιλέγονται  τυχαία  από  μια  ευρεία  βάση ερωτήσεων, και αφορούν στα θέματα που θα έχετε μελετήσει στο αντίστοιχο «Βασικό Κείμενο Μελέτης» της Διδακτικής Ενότητας – δεν αφορούν στην πρόσθετη γνώση που σας προσφέρεται μέσα από τα «Παράλληλα Κείμενα Μελέτης».

      Θα κατοχυρώσετε το σύνολο των προβλεπόμενων Ωρών Επιμόρφωσης και των ECVET του προγράμματος και θα πιστοποιηθείτε για αυτές, εφόσον η επίδοσή σας είναι τουλάχιστον 50% σε κάθε τεστ αξιολόγησης κάθε Διδακτικής Ενότητας.

      Σε περίπτωση που η επίδοσή σας είναι μικρότερη από 50% στο τεστ αξιολόγησης μιας Διδακτικής Ενότητας, τότε θα σας απονεμηθούν οι μισές από τις ώρες επιμόρφωσης που αντιστοιχούν στην ενότητα αυτή του προγράμματος, ως αναγνώριση του χρόνου ασύγχρονης παρακολούθησης και μελέτης του εκπαιδευτικού υλικού της ενότητας.

      ΠρογράμματαΤουρισμόςΔιοίκηση Καινοτομίας στον Τουρισμό
      • Τουρισμός Σήμερα και στο Μέλλον (88 Ώρες Επιμόρφωσης)

        Κύριος στόχος της ενότητας είναι η κατανόηση του τρόπου που λειτουργεί η τουριστική αγορά, των οικονομικών και κοινωνικών επιπτώσεων που επιφέρει ο τουρισμός σε έναν τόπο καθώς και της σημασίας που έχει ο τουρισμός για την ελληνική και την διεθνή οικονομία. Η τουριστική βιομηχανία εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς και η τεχνολογική καινοτομία μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο κάνουμε κράτηση και βιώνουμε ταξίδια, και ανοίγει επίσης νέες δυνατότητες για μελλοντικούς προορισμούς. Επιπλέον, μέχρι το έτος 2030, οι ταξιδιωτικές εμπειρίες προβλέπεται να είναι πολύ πιο εξατομικευμένες από ό,τι είναι τώρα. Εξετάζονται οι τρέχουσες τουριστικές τάσεις και παρουσιάζονται εκτιμήσεις για το πώς θα είναι το μέλλον των ταξιδιών.

        8
        • Συνεδρία1.1
          Εισαγωγή στο σύστημα τουρισμού
        • Συνεδρία1.2
          Βασικές αρχές τουρισμού. Τουριστική προσφορά: υπηρεσίες, προϊόντα και προορισμοί Ι
        • Συνεδρία1.3
          Βασικές αρχές τουρισμού. Τουριστική προσφορά: υπηρεσίες, προϊόντα και προορισμοί ΙΙ
        • Συνεδρία1.4
          Σενάριο διεθνούς τουρισμού Ι
        • Συνεδρία1.5
          Σενάριο διεθνούς τουρισμού ΙΙ
        • Συνεδρία1.6
          Επισκόπηση του τρέχοντος τουρισμού. Γιατί είναι τόσο σημαντικός ο τουρισμός;
        • Συνεδρία1.7
          Ο τουρισμός του αύριο: Προοπτικές και τουρισμός προς το 2030 Ι
        • Συνεδρία1.8
          Ο τουρισμός του αύριο: Προοπτικές και τουρισμός προς το 2030 ΙΙ
      • Εισαγωγή στην Καινοτομία (88 Ώρες Επιμόρφωσης)

        Κύριος στόχος του ενότητας είναι να παρουσιάσει στους καταρτιζόμενους τις έννοιες του τουρισμού και καινοτομίας και τις πρακτικές εκείνες οι οποίες χρειάζονται να προβούν οι επιχειρήσεις του κλάδου προκειμένου να επιβιώσουν και να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Με τον όρο καινοτομία εννοούμε οποιαδήποτε νέα ιδέα ή διαδικασία που αποσκοπεί στην υλοποίηση ρηξικέλευθων προϊόντων η υπηρεσιών, αλλά επιπλέον και στην ανανέωση των ήδη υπαρχόντων, με στόχο την βελτιστοποίηση και τον εκσυγχρονισμό τους. Είναι γεγονός πως ο κλάδος του τουρισμού αρχίζει πλέον να περνάει σε μια νέα ψηφιακή εποχή. Είναι σημαντικό για όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες του τουρισμού να υιοθετούν ολοένα και περισσότερες πρακτικές ψηφιακού μετασχηματισμού. Πρόκειται για τη μόνη λύση, ώστε να παραμείνουν άκαιρες στον ανταγωνισμό και στις συνεχόμενες προκλήσεις της εποχής, προσφέροντας παράλληλα στους ταξιδιώτες μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.

        8
        • Συνεδρία2.1
          Εισαγωγή στην καινοτομία Ι
        • Συνεδρία2.2
          Εισαγωγή στην καινοτομία ΙΙ
        • Συνεδρία2.3
          Εισαγωγή στην καινοτομία ΙΙΙ
        • Συνεδρία2.4
          Σύγχρονες τάσεις καινοτομίας στον Τουρισμό Ι
        • Συνεδρία2.5
          Σύγχρονες τάσεις καινοτομίας στον Τουρισμό ΙΙ
        • Συνεδρία2.6
          Σύγχρονες τάσεις καινοτομίας στον Τουρισμό ΙΙΙ
        • Συνεδρία2.7
          Καινοτομία που εφαρμόζεται στα τουριστικά επιχειρηματικά μοντέλα Ι
        • Συνεδρία2.8
          Καινοτομία που εφαρμόζεται στα τουριστικά επιχειρηματικά μοντέλα ΙΙ
      • Καινοτομία της Πληροφορικής – Big Data (88 Ώρες Επιμόρφωσης)

        Κύριος στόχος της ενότητας είναι να εισαγάγει τους φοιτητές στην αντίληψη ότι η τεχνολογία αναπτύσσεται και αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς. Η ανάπτυξη μεταβάλλει πολλά δεδομένα ως προς τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, διευκολύνοντας σε μεγάλο βαθμό την εργασία τους. Σε ένα ψηφιακό κόσμο, χρήζει μεγάλης σημασίας για τις επιχειρήσεις να μετασχηματιστούν ψηφιακά και να συμβαδίσουν με τη νέα πραγματικότητα που η τεχνολογία επιβάλλει. Η ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων μπορεί να βελτιώσει την παραγωγική διαδικασία, να διευκολύνει την ομαλή επικοινωνία μεταξύ πελατών και επιχείρησης και να χαρίσει ευελιξία σε όλες τις ενέργειες της. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί από μόνος του μια μορφή καινοτομίας από την οποία οι επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν. Ωστόσο, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να προβούν και στη δημιουργία νέων πρωτοπόρων προϊόντων και υπηρεσιών. Τα νέα αυτά προϊόντα πρέπει να συμβαδίζουν με τις εξελίξεις και τα δεδομένα της εποχής και να στοχεύουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Οι μισές συνεδρίες της ενότητας έχουν σκοπό να εξετάσουν και να δώσουν πληροφορίες για μια από τις πιο σημαίνουσες τεχνολογίες που επηρεάζουν τον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας τα επόμενα πέντε χρόνια, δηλαδή τα μεγάλα δεδομένα και τα αναλυτικά στοιχεία. Αντανακλά τόσο τις ευκαιρίες όσο και τους κινδύνους που δημιουργούν τέτοιες τεχνολογικές εξελίξεις τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους τουριστικούς οργανισμούς, υπογραμμίζοντας τη σημασία της διακυβέρνησης δεδομένων και των διαδικασιών για αποτελεσματική και ηθική διαχείριση δεδομένων τόσο στον τουρισμό όσο και στη φιλοξενία.

        8
        • Συνεδρία3.1
          Τουριστικές υπηρεσίες βασισμένες στην καινοτομία της πληροφορικής και στην κοινή οικονομία Ι
        • Συνεδρία3.2
          Τουριστικές υπηρεσίες βασισμένες στην καινοτομία της πληροφορικής και στην κοινή οικονομία ΙΙ
        • Συνεδρία3.3
          Τουριστικές υπηρεσίες βασισμένες στην καινοτομία της πληροφορικής και στην κοινή οικονομία ΙΙΙ
        • Συνεδρία3.4
          Μεγάλα δεδομένα που εφαρμόζονται στον τουρισμό και το μάρκετινγκ Ι
        • Συνεδρία3.5
          Μεγάλα δεδομένα που εφαρμόζονται στον τουρισμό και το μάρκετινγκ ΙΙ
        • Συνεδρία3.6
          Μεγάλα δεδομένα που εφαρμόζονται στον τουρισμό και το μάρκετινγκ ΙΙΙ
        • Συνεδρία3.7
          Μεγάλα δεδομένα που εφαρμόζονται στον τουρισμό και το μάρκετινγκ IV
        • Συνεδρία3.8
          Μεγάλα δεδομένα που εφαρμόζονται στον τουρισμό και το μάρκετινγκ V
      • Τουριστικό Μάρκετινγκ και Branding (88 Ώρες Επιμόρφωσης)

        Κύριος στόχος της ενότητας είναι να εισαγάγει τους σπουδαστές στην αντίληψη ότι το destination brand & branding είναι η πρώτη και πιο σημαντική ενέργεια ενός τουριστικού προορισμού. Μια διαπίστωση που προέρχεται από τους παγκόσμιους τουριστικούς φορείς αλλά και τα έργα που σήμερα εκτελούνται διεθνώς. Πιο σημαντική όμως επιβεβαίωση της αξίας του destination brand είναι εκείνη που εκφράζουν οι τουριστικές επιχειρήσεις που δηλώνουν ότι η υπέρβαση στις πωλήσεις επέρχεται μόνο με την εφαρμογή του. Η καθοριστική αυτή συμβολή έχει ωθήσει σήμερα το destination brand & branding σε μια εξέλιξη τόσο ραγδαία, που έχει ήδη μεταλλάξει ριζικά τον τρόπο που εφαρμόζεται. Σήμερα στην Ελλάδα δεν υπάρχει σχεδόν κανείς που να μην έχει συνειδητοποιήσει τη σημασία της διακριτής ταυτότητας για τους προορισμούς και ορθώς οι όροι brand name, branding και destination brand είναι πάντα μέσα στις τοποθετήσεις εκπροσώπων τουριστικών φορέων. Το brand – αλλιώς μάρκα – ως έννοια δεν είναι κάτι καινούργιο, όμως η εξέλιξη του στον τομέα των τουριστικών προορισμών έχει δημιουργήσει τη δική της δυναμική που διεθνώς ονομάζεται place ή destination brand, έννοια που θα αναπτυχθεί εκτενώς στην παρούσα ενότητα.

        8
        • Συνεδρία4.1
          Χαρακτηριστικά του τουριστικού μάρκετινγκ
        • Συνεδρία4.2
          Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία Ι
        • Συνεδρία4.3
          Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία ΙΙ
        • Συνεδρία4.4
          Τοποθέτηση και Branding στην τουριστική βιομηχανία Ι
        • Συνεδρία4.5
          Τοποθέτηση & branding στην εποχή των social media ΙΙ
        • Συνεδρία4.6
          Branding προϊόντων προορισμού και τουρισμού Ι
        • Συνεδρία4.7
          Branding προϊόντων προορισμού και τουρισμού ΙΙ
        • Συνεδρία4.8
          Branding προϊόντων προορισμού και τουρισμού ΙΙΙ
      • Μάρκετινγκ και Branding Τουρισμού (88 Ώρες Επιμόρφωσης)

        H ενότητα αυτή είναι αφιερωμένη στο μάρκετινγκ προορισμού. Το μάρκετινγκ προορισμού είναι μια μορφή μάρκετινγκ, κατά την οποία ένας προορισμός προωθείται σε πιθανούς επισκέπτες, προκειμένου να αυξηθεί ο αριθμός των ατόμων που ταξιδεύουν σε αυτήν την τοποθεσία. Ο προορισμός μπορεί να είναι αρκετά συγκεκριμένος, όπως συμβαίνει με το μάρκετινγκ πόλης ή πόλης, ή πολύ ευρύτερος, όπως συμβαίνει με το μάρκετινγκ περιοχών ή χωρών. Θα παρουσιαστούν μια σειρά διαφορετικών στρατηγικών μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για σκοπούς μάρκετινγκ προορισμού, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της συνολικής ζήτησης ενός προορισμού και στην αύξηση του αριθμού των ατόμων που πραγματικά το επισκέπτονται.

        8
        • Συνεδρία5.1
          Μάρκετινγκ προορισμού Ι
        • Συνεδρία5.2
          Μάρκετινγκ προορισμού ΙΙ
        • Συνεδρία5.3
          Μάρκετινγκ προορισμού ΙΙΙ
        • Συνεδρία5.4
          Branding για προορισμούς Ι
        • Συνεδρία5.5
          Branding για προορισμούς ΙΙ
        • Συνεδρία5.6
          Branding για προορισμούς ΙΙΙ
        • Συνεδρία5.7
          Περιφερειακό τουριστικό μάρκετινγκ Ι
        • Συνεδρία5.8
          Περιφερειακό τουριστικό μάρκετινγκ ΙΙ
      Χρυσή Βιτσιλάκη

      Επιστημονικά Υπεύθυνη

        Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
        Δημήτρης Λαγός

        Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος

          Ομότιμος Καθηγητής Τουριστικής Οικονομικής & Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
          Μαρία Λαγού

          Διδάσκοντας

            Κωνσταντίνος Μαρινάκoς

            Διδάσκοντας

              400 €
              Κάνε Αίτηση

              ΕΚΠΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ:

              1. Έκπτωση σε περίπτωση εφάπαξ πληρωμής: 10%
              2. Έκπτωση για την περίπτωση Ομαδικής Εγγραφής έως 2 ατόμων: 10%
              3. Έκπτωση για την περίπτωση Ομαδικής Εγγραφής τουλάχιστον 3 ατόμων: 25%
              4. Έκπτωση λόγω πρόωρης εγγραφής: 10%

               

              Θέματα Προγράμματος Σπουδών και λοιπά Επιστημονικά θέματα

              Γραμματεία Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης
              Τηλέφωνο: 22410 99424-5-6-7 (Δευτέρα-Παρασκευή, 10:00-17:00)
              Email:  e-epimorfosi@aegean.gr

              • Επισκόπηση
              • Ενότητες
              • Υπεύθυνοι/ες
              • Κόστος
              • Επικοινωνία
              400 €
              Κάνε Αίτηση
              • Share:

              ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

              • Διοίκηση Επιχειρήσεων
              • Παιδαγωγικά
              • Περιβάλλον
              • Πολιτισμός
              • Τουρισμός
              • ΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας
              • Ψυχολογία

              ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

              Συμβουλευτική & Επαγγελματικός Προσανατολισμός | ΜΕΙΚΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

              Εκπαίδευση STEM

              Αξιολόγηση Στελεχών της Εκπαίδευσης | ΜΕΙΚΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

              Εγγραφείτε τώρα και θα λαμβάνετε περιοδική ενημέρωση για τα νέα προγράμματα μας, την πολιτική εκπτώσεων και τις προσφορές μας!

              ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

              • Σχετικά με εμάς
              • Όροι Συμμετοχής
              • Εγγραφές & Δίδακτρα
              • Μεθοδολογία Υλοποίησης
              • Πιστοποίηση Σπουδών

              ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

              • Επικοινωνήστε μαζί μας
              • Συχνές ερωτήσεις

              Ώρες επικοινωνίας: Δευ-Παρ 10.00 - 18.00

              22410 99424-5-6

              e-epimorfosi@aegean.gr

              Κτήριο "Καλλιπάτειρα ", Δημοκρατίας 1, Ρόδος, 85132

              Copyright © 2021 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, Προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

              • Όροι χρήσης
              • Πολιτική απορρήτου
              Modal title

              Message modal