• Πληροφορίες
    • Σχετικά με εμάς
    • Όροι Συμμετοχής
    • Εγγραφές & Δίδακτρα
    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
    • Πιστοποίηση Σπουδών
  • Προγράμματα
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
    Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
    • Πληροφορίες
      • Σχετικά με εμάς
      • Όροι Συμμετοχής
      • Εγγραφές & Δίδακτρα
      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
      • Πιστοποίηση Σπουδών
    • Προγράμματα
    • Νέα & Ανακοινώσεις
    • Επικοινωνία

      Διοίκηση Επιχειρήσεων

      • Αρχική
      • Όλα τα προγράμματα
      • Διοίκηση Επιχειρήσεων
      • Διοίκηση Ξενοδοχείων και Μονάδων Φιλοξενίας

      Διοίκηση Ξενοδοχείων και Μονάδων Φιλοξενίας

      ΕΥΡΩΠΡΟΟΔΟΣ & UNICERT
      4 μήνες και 27 ημέρες - 440 ώρες
      22
      24/10/2022 - 19/04/2023
      Κάνε Αίτηση
      Διοίκηση Ξενοδοχείων_site_image
      • Επισκόπηση
      • Ενότητες
      • Υπεύθυνοι/ες
      • Κόστος
      • Επικοινωνία
      Οδηγός προγράμματος Χρονοδιάγραμμα

      Τα “Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστήμιου Αιγαίου” σε συνεργασία με τον Εκπαιδευτικό Όμιλο “ΕΥΡΩΠΡΟΟΔΟΣ” και τον Φορέα Πιστοποίησης “UNICERT”, προσφέρουν το επιμορφωτικό πρόγραμμα “Διοίκηση Ξενοδοχείων και Μονάδων Φιλοξενίας” το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023. Το πρόγραμμα υλοποιείται μέσω ασύγχρονης ή/και σύγχρονης εκπαίδευσης.

      Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

      Σε αυτό το πρόγραμμα, οι φοιτητές θα εισαχθούν στις κύριες έννοιες, ζητήματα και θεωρίες του τουρισμού και της φιλοξενίας ως έναν από τους βασικούς τομείς της παγκόσμιας οικονομίας

      Το μάθημα θα καλύψει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που σχετίζονται με την ταξιδιωτική εμπειρία, από την επιχειρηματική ανάπτυξη έως τους δεσμούς μεταξύ του τουρισμού ως βιομηχανίας και των επιπτώσεων που έχει σε κοινότητες και μέρη.

      Οι καταρτιζόμενοι θα εισαχθούν επίσης σε βασικά στοιχεία του κλάδου των υπηρεσιών φιλοξενίας και τις ευκαιρίες για απασχόληση σε αυτόν τον κλάδο. Το πρόγραμμα θα εισάγει επίσης έννοιες όπως η βιωσιμότητα, ο προγραμματισμός και η ηθική ευθύνη.

      Εισάγει τους φοιτητές στις θεμελιώδεις έννοιες της διαχείρισης που σχετίζονται με τον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας. Τα θέματα περιλαμβάνουν οικονομική διαχείριση και λογιστική, θέματα ανθρώπινου δυναμικού, διαχείριση ξενοδοχείων και θέρετρου, διαχείριση τροφίμων και ποτών και διαχείριση εκδηλώσεων.

      Το πρόγραμμα διερευνά διεξοδικά τους δεσμούς μεταξύ φαγητού και ποτού, φιλοξενίας και τουρισμού, ενώ μια ευέλικτη προσέγγιση σάς δίνει την ευκαιρία να εστιάσετε είτε στον τουρισμό (εστίαση λειτουργίας ή προορισμό) είτε στη φιλοξενία (λειτουργική διαχείριση ή εστίαση σε τρόφιμα και ποτά).

      Πιστοποιήσεις Γνώσεων και Δεξιοτήτων (Unicert Skills) στον Τομέα Τουρισμού, που σχετίζονται με το πρόγραμμα:

      • Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου/Κρατήσεων
      • Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου Ξενοδοχείου
      • Υπάλληλος Κρατήσεων Ξενοδοχείου
      • Υπάλληλος Επισιτιστικού Τομέα
      • Σερβιτόρος
      • Μπουφετζής
      • Μπουφετζής (Προχωρημένο Επίπεδο)
      • Υπάλληλος Τμήματος Ορόφων & Λινοθήκης
      • Οροφοκόμος
      • Λινοθηκάριο
      • E-Commerce & Hospitality Sales & Marketing
      • Υπάλληλος Ψυχαγωγίας & Χώρων Ευεξίας και Αθλητισμού
      • Υπάλληλος Υποδοχής/Εξυπηρέτησης  Πελατών  Ξενοδοχείου
      • Σύμβουλος Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού (Θρησκευτικός και Πολιτιστικός, Συνεδριακός, Υγείας και Αθλητισμού)
      • Εξυπηρέτηση πελατών (Κλάδος επιχειρήσεων ευεξίας/αθλητισμού/ψυχαγωγίας)
      • Διοργάνωση Πολιτιστικών- Επιστημονικών- Αθλητικών Εκδηλώσεων

      Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος

      • Να εμβαθύνετε στις βασικές επαγγελματικές γνώσεις που θα σας επιτρέψουν να καινοτομήσετε για να εξασφαλίσετε την επιτυχία και τον μετασχηματισμό ιδρυμάτων, οργανισμών και τουριστικών προορισμών.
      • Παροχή εργαλείων και τεχνικών για την ανάλυση και τη διάγνωση των τρεχουσών και μελλοντικών στρατηγικών προκλήσεων στον τουριστικό τομέα,
      • Μάθετε να διαμορφώνετε στρατηγικές απαραίτητες για την εγγύηση της ανταγωνιστικότητας και της βιωσιμότητας του τουρισμού με βάση καινοτόμες διαδικασίες.
      • Ενισχύστε τις ηγετικές σας ικανότητες και συμβάλετε στην εφαρμογή πιο αποτελεσματικών καινοτόμων μοντέλων διαχείρισης σε οργανισμούς και προορισμούς στον τουριστικό τομέα.
      • Προώθηση της κουλτούρας της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας στον τουριστικό τομέα.

       

      Μεθοδολογία Υλοποίησης Προγράμματος

      Διαδικασία υλοποίησης της επιμόρφωσης

      Online Εξ Αποστάσεως

      Μέθοδοι υλοποίησης της επιμόρφωσης

      Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση. Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού και ανάπτυξη δραστηριοτήτων, προκειμένου να εξασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της εκπαιδευόμενου/ης. Όμως συμπληρωματικά και με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά περίπτωση πραγματοποιείται και σύγχρονη μάθηση μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

      Η διανομή του εκπαιδευτικού και υποστηρικτικού υλικού γίνεται σταδιακά και σε εβδομαδιαία βάση. Το εκπαιδευτικό υλικό βρίσκεται on-line, σε ψηφιακή μορφή, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσής του. Είναι εύκολα εκτυπώσιμο για τους χρήστες που προτιμούν το έντυπο υλικό, ενώ υποστηρίζεται η δημιουργία και αξιοποίηση πολυμεσικού υλικού σε συνεργασία με την ομάδα υποστήριξης e-learning του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα ανάρτησης υλικού και εργασιών από την πλευρά των επιμορφούμενων προς αξιολόγηση.

      Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης

      Στο τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας του προγράμματος θα πρέπει να ολοκληρώσετε ένα (1) τεστ αξιολόγησης στην πλατφόρμα του Moodle, απαντώντας σε ερωτήσεις τύπου «πολλαπλής επιλογής» ή «σωστό/λάθος».

      Οι ερωτήσεις του τεστ που καλείται ο/η κάθε επιμορφούμενος/η  να  συμπληρώσει,  επιλέγονται  τυχαία  από  μια  ευρεία  βάση ερωτήσεων, και αφορούν στα θέματα που θα έχετε μελετήσει στο αντίστοιχο «Βασικό Κείμενο Μελέτης» της Διδακτικής Ενότητας – δεν αφορούν στην πρόσθετη γνώση που σας προσφέρεται μέσα από τα «Παράλληλα Κείμενα Μελέτης».

      Θα κατοχυρώσετε το σύνολο των προβλεπόμενων Ωρών Επιμόρφωσης και των ECVET του προγράμματος και θα πιστοποιηθείτε για αυτές, εφόσον η επίδοσή σας είναι τουλάχιστον 50% σε κάθε τεστ αξιολόγησης κάθε Διδακτικής Ενότητας.

      Σε περίπτωση που η επίδοσή σας είναι μικρότερη από 50% στο τεστ αξιολόγησης μιας Διδακτικής Ενότητας, τότε θα σας απονεμηθούν οι μισές από τις ώρες επιμόρφωσης που αντιστοιχούν στην ενότητα αυτή του προγράμματος, ως αναγνώριση του χρόνου ασύγχρονης παρακολούθησης και μελέτης του εκπαιδευτικού υλικού της ενότητας.

      ΠρογράμματαΤουρισμόςΔιοίκηση Ξενοδοχείων και Μονάδων Φιλοξενίας
      • 1. Εισαγωγή στον Τουρισμό και την Φιλοξενία (88 Ώρες Επιμόρφωσης)

        Κύριος στόχος της ενότητας είναι να εισαγάγει τους καταρτιζόμενους στο τουριστικό φαινόμενο και ιδιαίτερα στο εννοιολογικό περιεχόμενο, τα χαρακτηριστικά και την τυπολογία των τουριστικών προϊόντων, του τουρισμού και των τουριστών, να παρουσιάσει τη δομή, τους κλάδους, τους δρώντες και τη λειτουργία του τουριστικού συστήματος, να περιγράψει το ρόλο και τη σημασία του τουρισμού για την οικονομία και την κοινωνία συνολικά. Επίσης, πρόσθετος στόχος του μαθήματος είναι να παρουσιάσει βασικές πτυχές της εθνικής και διεθνούς τουριστικής γεωγραφίας και, ειδικότερα, τη χωρική κατανομή των τουριστικών πόρων, τους σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς και τις διεθνείς ροές τουριστών, το διεθνή τουριστικό ανταγωνισμό, καθώς και τη σχέση μεταξύ τουρισμού και διεθνούς εμπορίου. Τέλος, γίνεται εκτενή αναφορά στην έννοια της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και στην σημασία γενικότερα της αειφορίας για το μέλλον του τουρισμού.

        8
        • Συνεδρία1.1
          Η ταξιδιωτική εμπειρία: Εισαγωγή στον Τουρισμό και την Φιλοξενία
        • Συνεδρία1.2
          Διοίκηση Τουρισμού και Φιλοξενίας Ι
        • Συνεδρία1.3
          Διοίκηση Τουρισμού και Φιλοξενίας ΙΙ
        • Συνεδρία1.4
          Διοίκηση Τουρισμού και Φιλοξενίας ΙΙΙ
        • Συνεδρία1.5
          Παγκόσμιος τουρισμός και φιλοξενία Ι
        • Συνεδρία1.6
          Παγκόσμιος τουρισμός και φιλοξενία ΙΙ
        • Συνεδρία1.7
          Βιώσιμη Ανάπτυξη και Αειφορία στον Τουρισμό Ι
        • Συνεδρία1.8
          Βιώσιμη Ανάπτυξη και Αειφορία στον Τουρισμό ΙΙ
      • 2. Διαχείριση Ξενοδοχείου – F&B (88 Ώρες Επιμόρφωσης)

        Κύριος στόχος της ενότητας είναι να παρέχει στους φοιτητές την βοήθεια να αποκτήσουν και να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες σε όλα τα βασικά τμήματα ενός ξενοδοχείου – front office και οροφοκομεία. Στη συνέχεια γίνεται εκτενείς παρουσίαση του τμήματος της διοίκησης επισιτισμού. Το F&Β Management περιλαμβάνει την επιχειρηματική πλευρά του φαγητού, ξεκινώντας από την προμήθεια των πρώτων υλών, τον συντονισμό της σύνθεσης του menu και την προώθηση και παρουσίαση των προϊόντων στους πελάτες.

        8
        • Συνεδρία2.1
          Λειτουργίες front office Ι
        • Συνεδρία2.2
          Λειτουργίες front office ΙΙ
        • Συνεδρία2.3
          Λειτουργίες front office ΙΙΙ
        • Συνεδρία2.4
          Φιλοξενία και καθαριότητα ξενοδοχείου Ι
        • Συνεδρία2.5
          Φιλοξενία και καθαριότητα ξενοδοχείου ΙΙ
        • Συνεδρία2.6
          Λειτουργίες τροφίμων και ποτών και διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας
        • Συνεδρία2.7
          Ασφάλεια και υγιεινή των τροφίμων
        • Συνεδρία2.8
          Βιώσιμη Διαχείριση Τροφίμων στον Τουρισμό
      • 3. Διαχείριση Προσωπικού/Εξυπηρέτηση Πελατών (88 Ώρες Επιμόρφωσης)

        Η ενότητα αυτή είναι αφιερωμένη στην σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας για την εύρυθμη λειτουργεία μια ξενοδοχειακής μονάδας αλλά και την διαχείριση της ποιότητας. Αναλύονται τεχνικές για την αποτελεσματική διαχείριση των σχέσεων των εργαζομένων μεταξύ τούς αλλά και των σχέσεων με τους πελάτες (εξυπηρέτηση). Τέλος, παρουσιάζονται τεχνικές αντιμετώπισης κρίσεων.

        8
        • Συνεδρία3.1
          Τεχνικές για την Αποτελεσματική Λειτουργία Ομάδων
        • Συνεδρία3.2
          Διαχείριση ανθρώπων
        • Συνεδρία3.3
          Τρέχοντα θέματα στην Διαχείριση Ανθρωπίνου Δυναμικού
        • Συνεδρία3.4
          Εξυπηρέτηση πελατών Ι
        • Συνεδρία3.5
          Εξυπηρέτηση πελατών ΙΙ
        • Συνεδρία3.6
          Διαχείριση πελατειακών σχέσεων
        • Συνεδρία3.7
          Διαχείριση Κρίσεων για τον Τουρισμό
        • Συνεδρία3.8
          Διαχείρισης της ποιότητας
      • 4. Λογιστική Ξενοδοχείων – Έλεγχος Κόστους – Διοίκηση Ξενοδοχείου (88 Ώρες Επιμόρφωσης)

        Κύριος στόχος της ενότητας είναι να παρουσιάσει τις βασικές έννοιες της λογιστικής και του λογιστικού κυκλώματος. Στη συνέχεια θα γίνει εξειδίκευση του συστήματος λογιστικής παρακολούθησης για τις ξενοδοχειακές μονάδες – με ιδιαίτερη έμφαση στον έλεγχο κόστους. Στα πλαίσια της οικονομικής διαχείρισης των τουριστικών επιχειρήσεων θα παρουσιαστούν τεχνικές διαχείρισης εσόδων ως αντιστάθμισμα στα συστήματα διαδικτυακών κρατήσεων. Τέλος, επιδιώκεται η μετάδοση τεχνογνωσίας και λειτουργικών εργαλείων που κρίνονται απαραίτητα στον σύγχρονο χώρο της διοίκησης επιχειρήσεων και οργανισμών. Η παροχή των γνώσεων αυτών γίνεται με γνώμονα την εφαρμογή τους τόσο στη λήψη βέλτιστων διοικητικών αποφάσεων όσο και γενικότερα στην επίτευξη της καλύτερης λειτουργίας των επιχειρήσεων και οργανισμών που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού

        8
        • Συνεδρία4.1
          Βασικά λογιστικά στοιχεία για τον κλάδο της φιλοξενίας Ι
        • Συνεδρία4.2
          Βασικά λογιστικά στοιχεία για τον κλάδο της φιλοξενίας ΙΙ
        • Συνεδρία4.3
          Λογιστική και έλεγχος κόστους Ι
        • Συνεδρία4.4
          Λογιστική και έλεγχος κόστους ΙΙ
        • Συνεδρία4.5
          Διαχείριση των εσόδων (revenue management) Ι
        • Συνεδρία4.6
          Διαχείριση των εσόδων (revenue management) ΙΙ
        • Συνεδρία4.7
          Στοιχεία Διοίκησης & Ανάπτυξης Επιχειρήσεων
        • Συνεδρία4.8
          Επιχειρηματικός προγραμματισμός
      • 5. Μάρκετινγκ Ξενοδοχείου – Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού (88 Ώρες Επιμόρφωσης)

        Κύριος στόχος της ενότητας είναι να παρέχει στους φοιτητές τις γνώσεις για τα εργαλεία που θα αναδειχτούν ως μοχλοί για την ανάκαμψη της χώρας ως τουριστικού προορισμού και η τοποθέτηση της Ελλάδας ως top of mind ταξιδιωτική επιλογή των καταναλωτών, που προσφέρει αυθεντικές και μοναδικές εξατομικευμένες εμπειρίες, παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες φιλοξενίας, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, με υπευθυνότητα ως προς την ασφάλεια και σεβασμό στο περιβάλλον. Οι γενικοί στόχοι αποσκοπούν: • Διαφοροποίηση και βελτίωση ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος. Συνέχιση προώθησης θεματικών-εναλλακτικών μορφών τουρισμού προβάλλοντας ειδικότερα το προσφερόμενο προϊόν που συγκεντρώνει τις περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης ανά περιφέρεια • Ενίσχυση της φήμης του προορισμού «Ελλάδα» και εδραίωσή της ως top of mind τουριστικού προορισμού • Διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, μέσω της προβολής και προώθησης θεματικών μορφών για χειμερινού τουρισμού κατά τους μήνες Δεκέμβριο-Φεβρουάριο, για ενίσχυση δωδεκάμηνης ζήτησης του brand Ελλάδα • Αύξηση ικανοποίησης του επισκέπτη μέσω της ανάδειξης αυθεντικών, εξατομικευμένων εμπειριών Τέλος, θα παρουσιαστούν οι νέες τάσεις στον τουρισμού και οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

        8
        • Συνεδρία5.1
          Αρχές Μάρκετινγκ & Επικοινωνιών Ι
        • Συνεδρία5.2
          Αρχές Μάρκετινγκ & Επικοινωνιών ΙΙ
        • Συνεδρία5.3
          Θέματα Τουριστικής Προβολής Ι
        • Συνεδρία5.4
          Θέματα Τουριστικής Προβολής ΙΙ
        • Συνεδρία5.5
          Τάσεις και Καινοτομία στον Τουρισμό και τη Φιλοξενία
        • Συνεδρία5.6
          Εισαγωγή στον Πολιτιστικό Τουρισμό
        • Συνεδρία5.7
          Διαχείριση εκδηλώσεων και συνεδρίων
        • Συνεδρία5.8
          Σχεδιασμός και Διαχείριση Φεστιβάλ & Εκδηλώσεων
      Χρυσή Βιτσιλάκη

      Επιστημονικά Υπεύθυνη

        Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
        Δημήτρης Λαγός

        Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος

          Ομότιμος Καθηγητής Τουριστικής Οικονομικής & Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
          400 €
          Κάνε Αίτηση

          ΕΚΠΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ:

          1. Έκπτωση σε περίπτωση εφάπαξ πληρωμής: 10%
          2. Έκπτωση για την περίπτωση Ομαδικής Εγγραφής έως 2 ατόμων: 10%
          3. Έκπτωση για την περίπτωση Ομαδικής Εγγραφής τουλάχιστον 3 ατόμων: 25%
          4. Έκπτωση λόγω πρόωρης εγγραφής: 10%

           

          Θέματα Εγγραφών, Προγράμματος Σπουδών και λοιπά Επιστημονικά θέματα

          Γραμματεία Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης
          Τηλέφωνο: 22410 99424-5-6-7 (Δευτέρα-Παρασκευή, 10:00-17:00)
          Email:  e-epimorfosi@aegean.gr

          Θέματα Εγγραφών

          «Ν. ΝΟΥΛΑΣ ΑΕ» – «Universal certification solutions S. A – UNICERT S.A.»
          Υπ.: Νικόλαος Νούλας
          Email: info(at)unicert.gr
          Website: 2103803883
          Τηλ.: Αθήνα
          Δ/νση: Ακαδημίας αρ. 98-100

          ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΕΥΡΩΠΡΟΟΔΟΣ ΜΟΝ ΙΚΕ
          Υπ.: Ορέστης – Βάιος Νούλας
          Email: info(at)europroodos.gr
          Website: 2103803883
          Τηλ.: Λάρισα

          • Επισκόπηση
          • Ενότητες
          • Υπεύθυνοι/ες
          • Κόστος
          • Επικοινωνία
          400 €
          Κάνε Αίτηση
          • Share:

          ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

          • Διοίκηση Επιχειρήσεων
          • Παιδαγωγικά
          • Περιβάλλον
          • Πολιτισμός
          • Τουρισμός
          • ΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας
          • Ψυχολογία

          ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

          Συμβουλευτική & Επαγγελματικός Προσανατολισμός | ΜΕΙΚΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

          Εκπαίδευση STEM

          Αξιολόγηση Στελεχών της Εκπαίδευσης | ΜΕΙΚΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

          Εγγραφείτε τώρα και θα λαμβάνετε περιοδική ενημέρωση για τα νέα προγράμματα μας, την πολιτική εκπτώσεων και τις προσφορές μας!

          ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

          • Σχετικά με εμάς
          • Όροι Συμμετοχής
          • Εγγραφές & Δίδακτρα
          • Μεθοδολογία Υλοποίησης
          • Πιστοποίηση Σπουδών

          ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

          • Επικοινωνήστε μαζί μας
          • Συχνές ερωτήσεις

          Ώρες επικοινωνίας: Δευ-Παρ 10.00 - 18.00

          22410 99424-5-6

          e-epimorfosi@aegean.gr

          Κτήριο "Καλλιπάτειρα ", Δημοκρατίας 1, Ρόδος, 85132

          Copyright © 2021 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, Προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

          • Όροι χρήσης
          • Πολιτική απορρήτου
          Modal title

          Message modal