• Πληροφορίες
    • Σχετικά με εμάς
    • Όροι Συμμετοχής
    • Εγγραφές & Δίδακτρα
    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
    • Πιστοποίηση Σπουδών
  • Προγράμματα
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
    Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
    • Πληροφορίες
      • Σχετικά με εμάς
      • Όροι Συμμετοχής
      • Εγγραφές & Δίδακτρα
      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
      • Πιστοποίηση Σπουδών
    • Προγράμματα
    • Νέα & Ανακοινώσεις
    • Επικοινωνία

      Παιδαγωγικά

      • Αρχική
      • Όλα τα προγράμματα
      • Παιδαγωγικά
      • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων

      Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων

      5 μήνες και 15 ημέρες - 308 ώρες
      15.40
      24/04/2023 - 08/10/2023
      Κάνε Αίτηση
      Μοριοδοτούμενο
      ekpedeusi enilikwn
      • Επισκόπηση
      • Ενότητες
      • Υπεύθυνοι/ες
      • Κόστος
      • Επικοινωνία
      Οδηγός προγράμματος Χρονοδιάγραμμα

      Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

      Οι θεαματικές μεταβολές στη σύγχρονη οικονομική και κοινωνική πραγματικότητα ως αποτέλεσμα της παγκοσμιοποίησης, της κινητικότητας των ατόμων και της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας, σε συνδυασμό με την αδιάλειπτη παραγωγή νέων επιστημονικών και ερευνητικών δεδομένων, καθιστούν επιτακτική την ανάγκη συνεχούς επαναπροσδιορισμού και ανανέωσης των γνώσεων και των δεξιοτήτων του κάθε ατόμου.

      Στο πλαίσιο αυτό, η εκπαίδευση ενηλίκων διαμορφώνεται ως προϋπόθεση και μέσο προσαρμογής των γνώσεων και των δεξιοτήτων στις σύγχρονες εξελίξεις, ενώ ταυτόχρονα ανάγεται ως ένα από τα πλέον σημαντικά πεδία των επιστημών της αγωγής. Το παρόν πρόγραμμα αποτελεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο θέμα της εκπαίδευσης ενηλίκων τόσο σε επίπεδο θεωρητικό όσο και σε επίπεδο σχεδιασμού και υλοποίησης σχετικών προγραμμάτων.

      Το πρόγραμμα δομείται σε επτά διδακτικές ενότητες, όπου αφενός διερευνάται η εκπαίδευση ενηλίκων με έμφαση στο εννοιολογικό της περιεχόμενο, στους στόχους και τους σκοπούς που εξυπηρετεί, στις παιδαγωγικές αρχές που πρέπει να τη διέπουν και στην ανάγκη ανάπτυξης ενός θεσμικού πλαισίου διεξαγωγής της μέσα στο οποίο ιδιαίτερη σημασία έχει η πιστοποίησή της ώστε να αποτελεί αναγνωρίσιμο προσόν των ενηλίκων και αφετέρου γίνεται αναφορά στις βασικές αρχές σχεδιασμού υλοποίησης και αξιολόγησης.

      Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος

      Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:

      1. Αναγνωρίζει τις βασικές έννοιες και τους στόχους της εκπαίδευσης ενηλίκων στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο στην Ελλάδα και την Ευρώπη,
      2. Κατανοεί τις παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές με έμφαση στην ανάγκη επανεξέτασης των θεωριών μάθησης υπό το πρίσμα των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που έχουν οι ενήλικες εκπαιδευόμενοι και των εμποδίων που συναντούν στη μαθησιακή τους πορεία,
      3. Αντιλαμβάνεται το ρόλο της ομάδας στην εκπαιδευτική πορεία της εκπαίδευσης ενηλίκων δίνοντας έμφαση στη δυναμική της καθώς και στο ρόλο της στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν,
      4. Κατανοεί το ζήτημα της αναγνώρισης και πιστοποίησης της εκπαίδευσης ενηλίκων, με έμφαση στα βασικά πλεονεκτήματα και οφέλη που προσφέρει η πιστοποίηση και αναγνώριση των προσόντων των εργαζομένων,
      5. Αναλύει θέματα προγραμματισμού, διατύπωσης στόχων και σκοπών και ανάπτυξης εκπαιδευτικών σεναρίων,
      6. Κατανοεί και χρησιμοποιεί βασικές εκπαιδευτικές τεχνικές, μεθόδους και προσεγγίσεις που από τη θεωρία και την έρευνα κρίνονται κατάλληλες για τέτοιου είδους προγράμματα.
      7. Οργανώνει πλαίσια αξιολόγησης στην εκπαίδευση ενηλίκων με ιδιαίτερη έμφαση στον ρόλο και στη σημασία της αυτοαξιολόγησης.

      Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης

      Στο τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας του προγράμματος θα πρέπει να ολοκληρώσετε ένα (1) τεστ αξιολόγησης στην πλατφόρμα του Moodle, απαντώντας σε ερωτήσεις τύπου «πολλαπλής επιλογής» ή «σωστό/λάθος».
      Οι ερωτήσεις του τεστ που καλείται ο/η κάθε επιμορφούμενος/η να συμπληρώσει, επιλέγονται τυχαία από μια ευρεία βάση ερωτήσεων, και αφορούν στα θέματα που θα έχετε μελετήσει στο αντίστοιχο «Βασικό Κείμενο Μελέτης» της Διδακτικής Ενότητας – δεν αφορούν στην πρόσθετη γνώση που σας προσφέρεται μέσα από τα «Παράλληλα Κείμενα Μελέτης».
      Θα κατοχυρώσετε το σύνολο των προβλεπόμενων Ωρών Επιμόρφωσης και των ECVET του προγράμματος και θα πιστοποιηθείτε για αυτές, εφόσον η επίδοσή σας είναι τουλάχιστον 50% σε κάθε τεστ αξιολόγησης κάθε Διδακτικής Ενότητας.
      Σε περίπτωση που η επίδοσή σας είναι μικρότερη από 50% στο τεστ αξιολόγησης μιας Διδακτικής Ενότητας, τότε θα σας απονεμηθούν οι μισές από τις ώρες επιμόρφωσης που αντιστοιχούν στην ενότητα αυτή του προγράμματος, ως αναγνώριση του χρόνου ασύγχρονης παρακολούθησης και μελέτης του εκπαιδευτικού υλικού της ενότητας.

      Ελάχιστα Προσόντα Υποψηφίων

      Απόφοιτοι/-ες Λυκείου

      Ενδεικτικό Εκπαιδευτικό Υλικό Προγράμματος

      Κάθε Διδακτική Ενότητα περιλαμβάνει:
      • τα «Βασικά Κείμενα Μελέτης» των Συνεδρίων, που είναι υποχρεωτικά προς μελέτη, προκειμένου να είναι εφικτή η επιτυχής υποβολή των διαγωνισμάτων αξιολόγησης.
      • τα «Παράλληλα Κείμενα Μελέτης». Πρόκειται για πηγές οι οποίες επεκτείνουν το Βασικό Κείμενο Μελέτης. Η μελέτη τους είναι προαιρετική και αποσκοπούν στην επιπλέον μελέτη και ενημέρωση των ζητημάτων που διαπραγματεύεται το βασικό κείμενο μελέτης. Ενδέχεται κάποια από αυτά να είναι γραμμένα στην αγγλική γλώσσα.

      ΠρογράμματαΠαιδαγωγικάΕκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων
      • 1. Εισαγωγή στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Στο πλαίσιο της διδακτικής ενότητας του προγράμματος πραγματοποιείται μια εισαγωγή στις βασικές έννοιες της εκπαίδευσης ενηλίκων. Αναλύονται η αναγκαιότητα και οι σκοποί της εκπαίδευσης ενηλίκων και παρουσιάζονται τα κυριότερα ιστορικά στοιχεία της, σε διεθνές και ελληνικό πλαίσιο. Ακόμη, περιγράφεται το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την εκπαίδευση ενηλίκων στην Ελλάδα και παρουσιάζονται οι σχετικοί φορείς εκπαίδευσης ενηλίκων. Τέλος, συζητούνται ο ρόλος και οι ειδικότερες λειτουργίες που έχει η διά βίου εκπαίδευση και μάθηση και αναλύεται η θέση που έχει στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

        4
        • Συνεδρία1.1
          Ορισμός της εκπαίδευσης ενηλίκων – αποσαφήνιση σχετικών όρων. Αναγκαιότητα και σκοποί στην εκπαίδευση ενηλίκων
        • Συνεδρία1.2
          Η εκπαίδευση ενηλίκων στην Ελλάδα: ιστορική αναδρομή, νομοθετικό πλαίσιο & φορείς εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση
        • Συνεδρία1.3
          Χαρακτηριστικά των ενήλικων εκπαιδευομένων – εμπόδια στη μάθηση ενηλίκων. Παιδαγωγικές – διδακτικές αρχές
        • Συνεδρία1.4
          Θεωρίες μάθησης. Μοντέλα εκπαίδευσης ενηλίκων
      • 2. Η ομάδα στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Στην διδακτική ενότητα αναλύεται η έννοια της ομάδας, συζητούνται πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της ομαδικής μάθησης, οι τρόποι σχηματισμού των ομάδων, η λειτουργία και οι ρόλοι μέσα στην ομάδα, τρόποι διαχείρισης της ομάδας και αντιμετώπισης προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν, καθώς και τρόποι αξιολόγησης της ομάδας. Ειδική αναφορά και ανάλυση γίνεται στις ομάδες που έχουν περιορισμένη πρόσβαση σε κοινωνικά και δημόσια αγαθά (ευπαθείς ή ευάλωτες ομάδες ενήλικων εκπαιδευομένων), στους τρόπους υπέρβασης των εμποδίων που αντιμετωπίζουν και τα κίνητρα με τα οποία προσέρχονται στην εκπαίδευση ενηλίκων

        4
        • Συνεδρία2.1
          Η δυναμική της ομάδας
        • Συνεδρία2.2
          Συγκρότηση, λειτουργία και ρόλοι μέσα στην ομάδα
        • Συνεδρία2.3
          Αξιολόγηση της ομάδας
        • Συνεδρία2.4
          Ειδικές/ευπαθείς ομάδες εκπαιδευομένων
      • 3. Εκπαιδευτικές τεχνικές και μέθοδοι στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Στην ενότητα αυτή αναλύονται βασικές εκπαιδευτικές τεχνικές και μέθοδοι της εκπαίδευσης ενηλίκων και παρουσιάζονται τα κυριότερα σημεία που συμβάλλουν στη δημιουργική τους αξιοποίηση κατά τη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία. Επίσης, αναλύονται οι βασικές αντίστοιχες διδακτικές ενέργειες από την πλευρά των εκπαιδευτών (επίδειξη, συζήτηση, διάλεξη/εισήγηση, ερώτηση) και παρουσιάζονται διάφορα μέσα διδασκαλίας και μάθησης. Τέλος, αναλύεται ο ιδιαίτερος ρόλος που έχει ο εκπαιδευτής ενηλίκων και τρόποι με τους οποίους μπορεί να συμβάλει στην αποτελεσματική τους μάθηση.

        4
        • Συνεδρία3.1
          Βασικά στοιχεία εκπαιδευτικών τεχνικών
        • Συνεδρία3.2
          Εκπαιδευτικές-διδακτικές ενέργειες του/της εκπαιδευτή/τριας ενηλίκων
        • Συνεδρία3.3
          Μέσα διδασκαλίας και μάθησης
        • Συνεδρία3.4
          Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων
      • 4. Προγραμματισμός διδασκαλίας στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Στην διδακτική ενότητα συζητείται η αναγκαιότητα του προγραμματισμού της διδασκαλίας και παρουσιάζονται τα είδη, οι σκοποί και τα βασικά ερωτήματα του προγραμματισμού διδασκαλίας. Ακόμη, αναλύονται οι στόχοι διδασκαλίας και μάθησης και διάφορες υποκατηγορίες τους. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα κύρια στοιχεία ενός σχεδίου/σεναρίου διδασκαλίας και δίνονται ενδεικτικοί άξονες για την κατασκευή του. Πέρα από τη θεωρητική παρουσίαση, δίνονται και πρακτικά παραδείγματα σχεδίων διδασκαλίας ενοτήτων ποικίλων θεματικών που απευθύνονται σε ενήλικες εκπαιδευομένους και οι συμμετέχοντες/ουσες του σεμιναρίου καλούνται να δημιουργήσουν δικά τους διδακτικά σχέδια/σενάρια

        4
        • Συνεδρία4.1
          Αναγκαιότητα, είδη, σκοποί και βασικά ερωτήματα του προγραμματισμού διδασκαλίας
        • Συνεδρία4.2
          Στόχοι διδασκαλίας και μάθησης
        • Συνεδρία4.3
          Σχέδιο/σενάριο διδασκαλίας και μάθησης – θεωρητικά στοιχεία και ενδεικτικοί άξονες
        • Συνεδρία4.4
          Σχέδιο/σενάριο διδασκαλίας και μάθησης – πρακτικά παραδείγματα
      • 5. Η μέθοδος project και η μικροδιδασκαλία στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Η διδακτική ενότητα αφιερώνεται στη μέθοδο project και τον ρόλο που μπορεί να έχει αυτή στην εκπαίδευση ενηλίκων. Αρχικά γίνεται η παρουσίαση των ιστορικών στοιχείων της μεθόδου project και στη συνέχεια αναλύονται τα βασικά της στοιχεία και τα βήματα εφαρμογής της μεθόδου. Έπειτα δίνεται ένα παράδειγμα project στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων και η ενότητα κλείνει με την παρουσίαση των διαπιστώσεων γύρω από την εφαρμογή της μεθόδου project στην εκπαίδευση ενηλίκων και τις δυνατότητες που προσφέρει. Αναφορικά με την συνεδρία με θέμα "Εισαγωγικά – Γενικά στοιχεία για τη μικροδιδασκαλία Μοντέλα μικροδιδασκαλίας" σκοπός της είναι να οριοθετήσει τον ορισμό της Μικροδιδασκαλίας και σκιαγραφήσει τα γενικά χαρακτηριστικά της και τα βασικά μοντέλα της Μικροδιδασκαλίας που εφαρμόστηκαν σε πανεπιστημιακά τμήματα: , Standford , Tübingen , ΦΠΨ του ΑΠΘ , ΠΤΔΕ του ΑΠΘ , Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., ΠΤΔΕ του πανεπιστημίου Αιγαίου. Οι επιμορφούμενοι/ες θα είναι σε θέση να γνωρίζουν, τον ορισμό της Μικροδιδασκαλίας,τα βασικά χαρακτηριστικά της Μικροδιδασκαλίας τον τρόπο οργάνωσής των προαναφερόμενων μοντέλων Μικροδιδασκαλίας, τα βασικά χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου, συγκρίνοντας πλεονεκτήματα και μειονέκτημα κάθε μοντέλου. Αναφορικά με τη συνεδρία με θέμα "Ο σχεδιασμός της μικροδιδασκαλίας και pόλος της στην πιστοποίηση του εκπαιδευτή ενηλίκων" θα περιλαμβάνει σχέδιο προγραμματισμού και διεξαγωγής μικροδιδασκαλίας και Περιγραφή του Συστηματος Αξιολόγησης Μικροδιδασκαλίας με ανάλυση των αξόνων και των αντίστοιχων κριτηρίων αξιολόγησης κατά τη διαδικασία Πιστοποίησης Εκπαιδευτών Ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ. Μετά την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης συμφωνίας οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν την ικανότητα να σχεδιάσουν και να παρουσιάσουν μια ολοκληρωμένη μικροδιδασκαλία σύμφωνα με τα κριτήρια αξιολόγησης που έχουν τεθεί από τον ΕΟΠΠΕΠ για την πιστοποίηση τους ως εκπαιδευτές.

        4
        • Συνεδρία5.1
          Ιστορική αναδρομή της μεθόδου project
        • Συνεδρία5.2
          Παράδειγμα ενός project στην εκπαίδευση ενηλίκων. Διαπιστώσεις – συμπεράσματα γύρω από την εφαρμογή της μεθόδου project στην εκπαίδευση ενηλίκων
        • Συνεδρία5.3
          Εισαγωγικά – Γενικά στοιχεία για τη μικροδιδασκαλία. Μοντέλα μικροδιδασκαλίας
        • Συνεδρία5.4
          Ο σχεδιασμός της μικροδιδασκαλίας και ρόλος της στην πιστοποίηση του εκπαιδευτή ενηλίκων
      • 6. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Στη διδακτική ενότητα δίνονται ο ορισμός και το θεωρητικό πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και αναλύεται η μεθοδολογία της. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στον ρόλο των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας, καθώς και στους φορείς παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Τέλος, παρουσιάζεται η θέση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

        4
        • Συνεδρία6.1
          Ορισμός και θεωρητικό πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
        • Συνεδρία6.2
          Μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
        • Συνεδρία6.3
          Ο ρόλος των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας
        • Συνεδρία6.4
          Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην Ελλάδα
      • 7. Η αξιολόγηση - πιστοποίηση στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Η ενότητα αυτή αφορά στην Αξιολόγηση και εκπαίδευση ενηλίκων: Θεωρητικές και μεθοδολογικές αρχές ά στην αξιολόγηση στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων και πιο συγκεκριμένα στην αξιολόγηση του βαθμού επίτευξης των μαθησιακών και άλλων στόχων που προσδιορίστηκαν κατά τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό κάθε προγράμματος. Εισαγωγικά εξετάζονται οι διαφορετικοί τύποι και μορφές αξιολόγησης, το περιεχόμενό τους και οι στόχοι που εξυπηρετούν, συνδέοντας την λειτουργία της αξιολόγησης με τις άλλες εκπαιδευτικές λειτουργίες. Μετά τις εισαγωγικές αποσαφηνίσεις, παρουσιάζονται μέθοδοι και τεχνικές αξιολόγησης που συνηθέστερα αξιοποιούνται στον χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων αναλύοντας τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που αυτές έχουν σε σχέση πάντα με τον τύπο και τους στόχους της αξιολόγησης. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στη διάκριση μεταξύ διαγνωστικής, διαμορφωτικής και τελικής αξιολόγησης, καθώς και σε ζητήματα αυτο-αξιολόγησης.

        4
        • Συνεδρία7.1
          Αξιολόγηση και εκπαίδευση ενηλίκων: Θεωρητικές και μεθοδολογικές αρχές
        • Συνεδρία7.2
          Μορφές, Μέθοδοι και Τεχνικές αξιολόγησης Σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος πλάνων αξιολόγησης
        • Συνεδρία7.3
          Αναγνώριση και πιστοποίηση δια βίου μάθησης – αναγκαιότητα και οφέλη
        • Συνεδρία7.4
          Το θεσμικό πλαίσιο της πιστοποίησης στην Ελλάδα – Φορείς πιστοποίησης. Το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
      Χρυσή Βιτσιλάκη

      Επιστημονικά Υπεύθυνη

        Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
        Χρυσή Βιτσιλάκη

        Ακαδημαϊκά Υπεύθυνή

          Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
          Παντελής Βουλτσίδης

          Διδάσκοντας

            Σύμβουλος Επιστημονικού Έργου ΕΚΔΔΑ – Επιστημονικός Συνεργάτης Πανεπιστημίου Αιγαίου. Μέλος ΣΕΠ ΕΑΠ
            Λουκάς Μουστάκας

            Διδάσκοντας

              Μεταδιδάκτορας του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Η έρευνά του αναφέρεται σε ζητήματα καινοτομίας της εκπαίδευσης.
              Απόστολος Κώστας

              Διδάσκοντας

                Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, με γνωστικό αντικείμενο "Ηλεκτρονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Εκπαίδευσης"
                Μαρία Κουρουτσίδου

                Διδάσκουσα

                  Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου με γνωστικό αντικείμενο "Κοινωνία και Εκπαίδευση"
                  200 €
                  Κάνε Αίτηση

                  ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

                  1. Έκπτωση σε περίπτωση εφάπαξ πληρωμής: 10%
                  2. Έκπτωση για την περίπτωση Ομαδικής Εγγραφής έως 2 ατόμων: 10%
                  3. Έκπτωση για την περίπτωση Ομαδικής Εγγραφής τουλάχιστον 3 ατόμων: 15%
                  4. Έκπτωση λόγω πρόωρης εγγραφής: 10%

                   

                  Θέματα Προγράμματος Σπουδών και λοιπά Επιστημονικά θέματα

                  Γραμματεία Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης
                  Τηλέφωνο: 22410 99424-5-6-7 (Δευτέρα-Παρασκευή, 10:00-17:00)
                  Email:  e-epimorfosi@aegean.gr

                  Θέματα Οικονομικής και Διοικητικής Διαχείρισης

                  Γραμματεία Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης
                  Τηλέφωνο: 22410 99424-5-6-7 (Δευτέρα-Παρασκευή, 10:00-17:00)
                  Email:  e-epimorfosi@aegean.gr

                  • Επισκόπηση
                  • Ενότητες
                  • Υπεύθυνοι/ες
                  • Κόστος
                  • Επικοινωνία
                  200 €
                  Κάνε Αίτηση
                  • Share:

                  ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

                  • Διοίκηση Επιχειρήσεων
                  • Παιδαγωγικά
                  • Πολιτισμός
                  • ΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας
                  • Ψυχολογία

                  ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

                  Ψυχική Υγεία σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα

                  Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων

                  Ενσυνειδητότητα/ Mindfulness: Ανάπτυξη και διαχείριση δεξιοτήτων Συναισθηματικής Νοημοσύνης

                  Coming soon

                  Εγγραφείτε τώρα και θα λαμβάνετε περιοδική ενημέρωση για τα νέα προγράμματα μας, την πολιτική εκπτώσεων και τις προσφορές μας!

                  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

                  • Σχετικά με εμάς
                  • Όροι Συμμετοχής
                  • Εγγραφές & Δίδακτρα
                  • Μεθοδολογία Υλοποίησης
                  • Πιστοποίηση Σπουδών

                  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

                  • Επικοινωνήστε μαζί μας
                  • Συχνές ερωτήσεις

                  Ώρες επικοινωνίας: Δευ-Παρ 10.00 - 18.00

                  22410 99424-5-6

                  e-epimorfosi@aegean.gr

                  Κτήριο "Καλλιπάτειρα ", Δημοκρατίας 1, Ρόδος, 85132

                  Copyright © 2021 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, Προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

                  • Όροι χρήσης
                  • Πολιτική απορρήτου
                  Modal title

                  Message modal