• Πληροφορίες
    • Σχετικά με εμάς
    • Όροι Συμμετοχής
    • Εγγραφές & Δίδακτρα
    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
    • Πιστοποίηση Σπουδών
  • Προγράμματα
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
    Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
    • Πληροφορίες
      • Σχετικά με εμάς
      • Όροι Συμμετοχής
      • Εγγραφές & Δίδακτρα
      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
      • Πιστοποίηση Σπουδών
    • Προγράμματα
    • Νέα & Ανακοινώσεις
    • Επικοινωνία

      Παιδαγωγικά

      • Αρχική
      • Όλα τα προγράμματα
      • Παιδαγωγικά
      • e-Διδασκαλία: Σχεδιασμός και Οργάνωση της Διδασκαλίας με την χρήση ψηφιακών εργαλείων

      e-Διδασκαλία: Σχεδιασμός και Οργάνωση της Διδασκαλίας με την χρήση ψηφιακών εργαλείων

      collaborator-avatar
      Ένωση Ελλήνων Φυσικών
      9 ΜΗΝΕΣ - 400 ώρες
      20
      18/05/2022 - 23/02/2023
      Κάνε Αίτηση
      Online learning, boy using laptop
      • Επισκόπηση
      • Ενότητες
      • Υπεύθυνοι/ες
      • Κόστος
      • Επικοινωνία

      Αντικείμενο προγράμματος

      Το επιμορφωτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να κατανοήσουν πώς οι Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας (ΤΠΕ) μπορούν να ενισχύσουν τη διδασκαλία και τη μαθησιακή εμπειρία και να επιτρέπουν στους μαθητές να αποκτήσουν τις δεξιότητες του 21ου αιώνα.
      Το πρόγραμμα αφορά στην εκμάθηση σύγχρονων καινοτόμων δωρεάν διαθέσιμων και πολύ εύκολων στην χρήση ψηφιακών εργαλείων ώστε εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων να μπορούν να αναπτύσσουν και να οργανώνουν το δικό τους ψηφιακό υλικό. Παράλληλα το πρόγραμμα είναι εναρμονισμένο με την Πλαίσιο Δεξιοτήτων ΤΠΕ της UNESCO για τους εκπαιδευτικούς.

      Σε ποιους/ες απευθύνεται το επιμορφωτικό πρόγραμμα:

      Το πρόγραμμα απευθύνεται στις ακόλουθες τρεις ευρείες ομάδες ενδιαφερομένων:
      Α) Σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων οι οποίοι ενδιαφέρονται να ενσωματώσουν στη διδασκαλία τους σύγχρονα και δυναμικά ψηφιακά εργαλεία τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν σε όλα σχεδόν τα μαθήματα
      Β) Σε φοιτητές – αποφοίτους/ες ΑΕΙ-ΤΕΙ οι οποίοι επιθυμούν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του/της εκπαιδευτικού και οι οποίοι θέλουν να μάθουν να χειρίζονται σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία μάθησης και διδασκαλίας
      Γ) Σε όσους εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων επιθυμούν μόρια για την διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης και σε αναπληρωτές θέλουν μόρια για το σύστημα διορισμών

      Στόχοι προγράμματος

      Το πρόγραμμα έχει ως στόχο τη Θεωρητική και Πρακτική Εκπαίδευση και Κατάρτιση Εκπαιδευτικών όλων των Βαθμίδων καθώς και φοιτητών και αποφοίτων Ανώτατης Εκπαίδευσης με επαγγελματικό προσανατολισμό την εκπαίδευση.
      Πιο συγκεκριμένα, οι στόχοι του επιμορφωτικού προγράμματος «e – Διδασκαλία –
      Σχεδιασμός και Οργάνωση της Διδασκαλίας με την χρήση ψηφιακών εργαλείων» είναι:
      • Η κατανόηση του Θεωρητικού πλαισίου των Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
      • Η εκμάθηση ψηφιακών εργαλείων σχεδιασμού και οργάνωσης εκπαιδευτικού υλικού
      • Η εκμάθηση ψηφιακών εργαλείων παρουσίασης εκπαιδευτικού υλικού και επικοινωνίας.
      • Η γνωριμία με τις βασικές αρχές σχεδιασμού, υλοποίησης και αξιολόγησης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την χρήση ψηφιακών εργαλείων.

      Διαδικασία επιμόρφωσης

      Μεικτή Μάθηση

      Μέθοδοι επιμόρφωσης

      Κατά τη διάρκεια της από απόσταση εκπαίδευσης οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν πρόσβαση σε Ηλεκτρονική Πλατφόρμα και θα μπορούν να μελετούν ακολουθώντας το δικό τους ρυθμό το υλικό των Θεματικών Ενοτήτων στα χρονικά πλαίσια που έχουν καθοριστεί στη κάθε θεματική ενότητα.

      – 50 ώρες διά ζώσης (σε περίπτωση που επιτρέψουν οι τρέχουσες υγειονομικές συνθήκες),
      – 300 ώρες εξ αποστάσεως
      – 50 ώρες εκπόνηση εργασίας

      Μέθοδοι αξιολόγησης

      Εκπόνηση ερευνητικής εργασίας, με καθοδήγηση από τους διδάσκοντες, για δημοσίευση σε περιοδικό, και παρουσίαση σε Εκπαιδευτικό Συνέδριο

      ΠρογράμματαΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίαςe-Διδασκαλία: Σχεδιασμός και Οργάνωση της Διδασκαλίας με την χρήση ψηφιακών εργαλείων
      • 1. Εισαγωγή στην Επιμόρφωση

        Σκοπός αυτού του μέρους είναι η κατανόηση των διαφόρων δυνατότητων της πλατφόρμας επιμόρφωσης στην οποία θα πραγματοποιηθούν τα μαθήματα. Οι επιμορφούμενοι θα μάθουν να συνδέονται στην πλατφόρμα επιμόρφωσης καθώς και να χειρίζονται τις διάφορες λειτουργίες της. Θα ενημερωθούν ακόμα αναλυτικά για τη δομή της επιμόρφωσης και για τον τρόπο υλοποίησης των προτεινόμενων δραστηριοτήτων του προγράμματος. Επιπλέον, θα ενημερωθούν για τον τρόπο αξιολόγησης, τόσο για τα Online test ερωτήσεων που θα κληθούν να απαντήσουν, όσο και για τον τρόπο υποβολής της δραστηριότητας που καλούνται να υλοποιήσουν για καθένα από τα ψηφιακά εργαλεία στα οποία θα εκπαιδευτούν.

        3
        • Συνεδρία1.1
          Η Δομή της Επιμόρφωσης
        • Συνεδρία1.2
          Η Λειτουργία της Πλατφόρμας της Επιμόρφωσης
        • Συνεδρία1.3
          Αξιοποιώντας ψηφιακούς εκπαιδευτικούς πόρους: Το παράδειγμα της πλατφόρμας εκπαίδευσης της Microsoft
      • 2. Οι δεξιότητες του 21ου αιώνα στην Εκπαίδευση

        Ο 21ος αιώνας μπορεί να χαρακτηριστεί ως ο αιώνας της ψηφιακής επανάστασης και ως η εποχή της πληροφορίας. Αυτός ο αιώνας δίνει πολλές ευκαιρίες για πρόοδο και καινοτομία. Είναι σημαντικό οι νέοι να καλλιεργήσουν δεξιότητες που θα τους δώσουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν αυτές τις ευκαιρίες και στη προσωπική αλλά και επαγγελματική τους ζωή. Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν διατυπωθεί σύγχρονες προσεγγίσεις της μάθησης που σε συνδυασμό με τη δυναμική διείσδυση και αξιοποίηση των εκπαιδευτικών τεχνολογιών στη μαθησιακή διαδικασία επιβάλλουν την αλλαγή των στόχων της εκπαίδευσης στον 21ο αιώνα. Αυτό σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην Εκπαίδευση. Οι μαθητές σε όλον τον κόσμο χρειάζεται να αναπτύξουν δεξιότητες ώστε να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του 21ου αιώνα. Οι δεξιότητες αυτές έχουν προσδιοριστεί από την UNESCO ότι είναι οι εξής: Επικοινωνία, Συνεργασία, Κατασκευή Γνώσης, Επίλυση Προβλήματος, Αυτορρύθμιση, Χρήση ΤΠΕ Αυτό το μέρος έχει ως στόχο να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να επανασχεδιάσουν τα μαθήματά τους αλλά και τις επιμέρους μαθησιακές δραστηριότητες που αυτά περιλαμβάνουν, έτσι ώστε οι μαθητές να καλλιεργούν αποτελεσματικότερα τις προαναφερθείσες δεξιότητες. Άλλωστε όλα τα ψηφιακά εργαλεία που παρουσιάζονται στα επόμενα μέρη της επιμόρφωσης υποστηρίζουν και προωθούν τη καλλιέργεια των συγκεκριμένων δεξιοτήτων. Οι πληροφορίες που αναφέρονται σε αυτό το μάθημα στηρίζονται στο σχετικό πλαίσιο της UNESCO για τις δεξιότητες του 21ου αιώνα αλλά και σε πρότυπα που έχουν προταθεί από πολλούς ιδιωτικούς φορείς, όπως η Microsoft Educator Community και το P21 Partnership for 21st Century Learning. Το μάθημα χωρίζεται σε έξι (6) ενότητες, η κάθε μια από τις οποίες αντιστοιχεί σε μια από τις δεξιότητες του 21ου αιώνα.

        6
        • Συνεδρία2.1
          Η Δεξιότητα της Επικοινωνίας
        • Συνεδρία2.2
          Η Δεξιότητα της Συνεργασίας
        • Συνεδρία2.3
          Η Δεξιότητα της Κατασκευής Γνώσης
        • Συνεδρία2.4
          Η Δεξιότητα της Επίλυσης Προβλήματος
        • Συνεδρία2.5
          Η Δεξιότητα της Αυτορρύθμισης
        • Συνεδρία2.6
          Η Δεξιότητα της Χρήσης ΤΠΕ
      • 3. Δημιουργία παρουσιάσεων με διαδραστικό και πολυμεσικό περιεχόμενο

        Το Sway είναι μια δωρεάν, εύκολη στην χρήση, νέα ψηφιακή εφαρμογή που διευκολύνει τη δημιουργία και την κοινή χρήση διαδραστικών παρουσιάσεων. Ο ενσωματωμένος μηχανισμός σχεδίασης ελαχιστοποιεί τον χρόνο που δαπανάται για τη μορφοποίηση παρουσιάσεων ώστε να μπορεί κανείς να επικεντρώνεται στο περιεχόμενό τους, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι η δημιουργία του θα έχει άρτια και ελκυστική εμφάνιση. Το μέρος αυτό περιλαμβάνει έξι ενότητες εκμάθησης του Sway. Σκοπός είναι όταν οι επιμορφούμενοι θα έχουν ολοκληρώσει αυτό το μάθημα να είναι σε θέση να δημιουργούν διαδραστικές παρουσιάσεις εισάγοντας και ενσωματώνοντας διαφόρων τύπων πολυμεσικό υλικό, να αξιοποιούν το εκπαιδευτικό υλικό που διαθέτουν ήδη δημιουργώντας εύκολα και γρήγορα νέες παρουσιάσεις και να μάθουν πως να συνεργάζονται με άλλους στην δημιουργία μιας παρουσίασης και να διαμοιράζουν τις δημιουργίες τους εφόσον το επιθυμούν.

        6
        • Συνεδρία3.1
          Τι είναι το Sway;
        • Συνεδρία3.2
          Δημιουργία ενός νέου Sway – Δημιουργία Λογαριασμού, Τίτλος, Φόντο, Επικεφαλίδες και κείμενα
        • Συνεδρία3.3
          Δημιουργία ενός νέου Sway – Προσθήκη εικόνων και βίντεο
        • Συνεδρία3.4
          Δημιουργία ενός νέου Sway – Μορφοποίηση και Κοινή Χρήση
        • Συνεδρία3.5
          Δημιουργία ενός νέου Sway από έτοιμο έγγραφο
        • Συνεδρία3.6
          Δημιουργία ενός νέου Sway – Ενσωμάτωση Περιεχομένου
      • 4. Επεξεργασία Eικόνων και Δημιουργία Ψηφιακού Βίντεο

        Το Photos είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα προβολής φωτογραφιών που περιλαμβάνεται στα Windows 10. Εκτός από την οργάνωση, επεξεργασία και βελτίωση φωτογραφιών, προσφέρει και δυνατότητες δημιουργίας και επεξεργασίας βίντεο σε ένα περιβάλλον φιλικό προς το χρήστη. Σκοπός του μαθήματος είναι όταν οι επιμορφούμενοι θα το έχουν ολοκληρώσει να είναι σε θέση να επεξεργάζονται εικόνες, να δημιουργούν ψηφιακά άλμπουμ φωτογραφιών και να δημιουργούν βίντεο με μουσική, κατασκευάζοντας εύκολα το δικό τους εκπαιδευτικό υλικό.

        4
        • Συνεδρία4.1
          Τι είναι το Microsoft Photos;
        • Συνεδρία4.2
          Επεξεργασία μιας εικόνας
        • Συνεδρία4.3
          Δημιουργία ενός άλμπουμ
        • Συνεδρία4.4
          Δημιουργία ενός βίντεο με μουσική
      • 5. Δημιουργία Eρωτηματολογίων και Online Αξιολογήσεων των μαθητών εμπλουτισμένων με πολυμεσικό υλικό

        Το Forms είναι ένα ψηφιακό εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας ψηφιακών έρευνών, κουίζ και tests αξιολόγησης με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Δίνει επίσης τη δυνατότητα ψηφιακής αποστολής της φόρμας που δημιουργεί ο χρήστης σε όσους επιθυμεί, παρακολούθησης της εξέλιξης των αποτελεσμάτων τη στιγμή που υποβάλλονται οι απαντήσεις, αξιολόγησής τους μέσω ενσωματωμένης δυνατότητας ανάλυσης που διαθέτει το εργαλείο αλλά και εξαγωγής των αποτελεσμάτων στο Excel για επιπλέον ανάλυση ή βαθμολόγηση. Σκοπός είναι όταν οι επιμορφούμενοι/ες έχουν ολοκληρώσει αυτό το μέρος να είναι σε θέση να δημιουργούν μια νέα φόρμα και ένα νέο κουίζ ή test αξιολόγησης για τους μαθητές τους, να διαχειρίζονται τη φόρμα και να κάνουν κοινή χρήση αυτής, καθώς και να αποστέλλουν και να ελέγχουν τα αποτελέσματα της.

        4
        • Συνεδρία5.1
          Δημιουργία ενός νέου Ερωτηματολογίου
        • Συνεδρία5.2
          Δημιουργία ενός νέου τεστ αξιολόγησης
        • Συνεδρία5.3
          Ρυθμίσεις και Κοινή Χρήση μιας φόρμας
        • Συνεδρία5.4
          Αποστολή και έλεγχος των αποτελεσμάτων μιας φόρμας
      • 6. Ψηφιακό Σημειωματάριο Οργάνωσης πολυμεσικού Μαθησιακού Υλικού και Παράδοση Διαδραστικών Μαθημάτων

        Το OneNote είναι ένα ψηφιακό σημειωματάριο που επιτρέπει στους χρήστες να κρατούν σημειώσεις εισάγοντας σε αυτές και πολυμεσικό υλικό, να συγχρονίζουν αυτές τις σημειώσεις με όλες τις ψηφιακές συσκευές τους, Smartphone, Tablet, Laptop ή υπολογιστή, να συνεργάζονται με άλλους, και να μοιράζονται αυτό το υλικό εφόσον το επιθυμούν. Σκοπός είναι όταν οι επιμορφούμενοι/ες έχουν ολοκληρώσει αυτό το μέρος να είναι σε θέση να δημιουργούν, να οργανώνουν ένα σημειωματάριο, να προσθέτουν περιεχόμενο σε αυτό και να το διαμοιράζουν. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά εύχρηστο εργαλείο δημιουργίας και διαμοίρασης εκπαιδευτικού υλικού ανάμεσα στον εκπαιδευτικό και τους μαθητές του.

        4
        • Συνεδρία6.1
          Δημιουργία ενός νέου σημειωματαρίου
        • Συνεδρία6.2
          Οργάνωση ενός σημειωματαρίου
        • Συνεδρία6.3
          Δημιουργία και εισαγωγή περιεχομένου σε ένα σημειωματάριο
        • Συνεδρία6.4
          Διαμοιρασμός ενός σημειωματαρίου
      • 7. Συνεργαστείτε με την Τάξη σας χρησιμοποιώντας το Ψηφιακό Σημειωματάριο Τάξης

        Το OneNote Class Notebook (Σημειωματάριο Τάξης) είναι ένα πρόσθετο του Onenote που επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να δημιουργούν ένα σημειωματάριο για όλη την τάξη. Το σημειωματάριο αυτό περιλαμβάνει ξεχωριστά σημειωματάρια για κάθε μαθητή, βιβλιοθήκη περιεχομένου που περιέχει το μαθησιακό υλικό που μπορεί να διαμοιράσει ο εκπαιδευτικός στους μαθητές του και χώρο συνεργασίας στον οποίο οι εκπαιδευτικοί μπορούν να συνεργάζονται με τους μαθητές τους. Με τη χρήση του Onenote Class Notebook ο εκπαιδευτικός μπορεί να οργανώσει το περιεχόμενο του μαθήματος του, να δημιουργήσει σχέδια μαθήματος, να παραδίδει αλληλεπιδραστικά μαθήματα, να συνεργάζεται με τους μαθητές του και να τους παρέχει ανατροφοδότηση. Σκοπός είναι όταν οι επιμορφούμενοι/ες έχουν ολοκληρώσει αυτό το μέρος να είναι σε θέση να δημιουργούν ένα σημειωματάριο τάξης, να προσθέτουν περιεχόμενο σε αυτό και να συνεργάζονται μέσω αυτού.

        5
        • Συνεδρία7.1
          Τι είναι το Σημειωματάριο Τάξης (Onenote Class Notebook);
        • Συνεδρία7.2
          Δημιουργία ενός νέου Σημειωματάριου Τάξης (Onenote Class Notebook)
        • Συνεδρία7.3
          Προσθήκη Περιεχομένου σε ένα Σημειωματάριο Τάξης (Onenote Class Notebook)
        • Συνεδρία7.4
          Διαμοιρασμός Περιεχομένου σε ένα Σημειωματάριο Τάξης (Onenote Class Notebook)
        • Συνεδρία7.5
          Η Συνεργασία σε ένα Σημειωματάριο Τάξης (Onenote Class Notebook)
      • 8. Η προσωπική μας ατζέντα - Επικοινωνία, Οργάνωση του καθημερινού προγράμματος και διαχείριση των επαφών μας

        Το Outlook Web App είναι ένα πρόγραμμα που μπορεί να γίνει η προσωπική σας ατζέντα. Περιλαμβάνει μια εφαρμογή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ένα εργαλείο ημερολογίου, έναν διαχειριστή επαφών και έναν διαχειριστή εργασιών. Σκοπός είναι όταν οι επιμορφούμενοι/ες έχουν ολοκληρώσει αυτό το μέρος να είναι σε θέση να οργανώνουν το πρόγραμμα τους να διαχειρίζονται τις επαφές τους και να επικοινωνούν και να συνεργάζονται μέσω αυτού.

        4
        • Συνεδρία8.1
          Δημιουργία Λογαριασμού
        • Συνεδρία8.2
          Δημιουργία Προγράμματος
        • Συνεδρία8.3
          Δημιουργία και Διαχείριση Επαφών
        • Συνεδρία8.4
          Φάκελοι και Λίστες
      • 9. Η Τελική Δραστηριότητα

        Σε αυτό το μέρος της επιμόρφωσης, οι επιμορφούμενοι/ες καλούνται να σχεδιάσουν μια μαθησιακή δραστηριότητα στην οποία θα ενσωματώνουν τα εργαλεία που γνώρισαν κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης στο πλαίσιο ανάπτυξης των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. Σκοπός είναι οι επιμορφούμενοι/ες να μπουν στη διαδικασία να σχεδιάσουν μια δραστηριότητα ενσωματώνοντας όλα ή κάποια από τα ψηφιακά εργαλεία που γνώρισαν και να λάβουν ανατροφοδότηση γι’ αυτή.

        4
        • Συνεδρία9.1
          Παραδείγματα Τελικών Δραστηριοτήτων από Εκπαιδευτικούς
        • Συνεδρία9.2
          Δραστηριότητα “Teaching Sustainable Development Goals”
        • Συνεδρία9.3
          Υποβολή της Τελικής Δραστηριότητας του Επιμορφούμενου
        • Συνεδρία9.4
          Αξιολόγηση της Τελικής Δραστηριότητας του Επιμορφούμενου
      Χρυσή Βιτσιλάκη

      Επιστημονικά Υπεύθυνη

        Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
        Κυριάκος Περιμένης

        Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος

          Δήμητρα Σταματίου

          Διδάσκοντας

            350 €
            Κάνε Αίτηση

            ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

            ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΦΟΡΕΑ:
            -ΕΚΠΤΩΣΗ 10% ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ ΣΕ ΑΝΕΡΓΟΥΣ, ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΜΕΛΗ ΕΕΦ
            -ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΦΑΠΑΞ ΠΛΗΡΩΜΗΣ: 350€

            Θέματα Προγράμματος Σπουδών, Οικονομικής και Διοικητικής Διαχείρισης και Επιμορφωτικά Θέματα

            Ένωση Ελλήνων Φυσικών
            Email: info@eef.gr

            Τηλέφωνο: 210 3635701

            • Επισκόπηση
            • Ενότητες
            • Υπεύθυνοι/ες
            • Κόστος
            • Επικοινωνία
            350 €
            Κάνε Αίτηση
            • Share:

            ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

            • Διοίκηση Επιχειρήσεων
            • Παιδαγωγικά
            • Περιβάλλον
            • Πολιτισμός
            • Τουρισμός
            • ΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας
            • Ψυχολογία

            ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

            Συμβουλευτική & Επαγγελματικός Προσανατολισμός | ΜΕΙΚΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

            Υλοποίηση Διαγωνισμών και Διαχείριση Συμβάσεων

            Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών για μία Συμπεριληπτική Σεξουαλική Εκπαίδευση | ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ

            Εγγραφείτε τώρα και θα λαμβάνετε περιοδική ενημέρωση για τα νέα προγράμματα μας, την πολιτική εκπτώσεων και τις προσφορές μας!

            ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

            • Σχετικά με εμάς
            • Όροι Συμμετοχής
            • Εγγραφές & Δίδακτρα
            • Μεθοδολογία Υλοποίησης
            • Πιστοποίηση Σπουδών

            ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

            • Επικοινωνήστε μαζί μας
            • Συχνές ερωτήσεις

            Ώρες επικοινωνίας: Δευ-Παρ 10.00 - 18.00

            22410 99424-5-6

            e-epimorfosi@aegean.gr

            Κτήριο "Καλλιπάτειρα ", Δημοκρατίας 1, Ρόδος, 85132

            Copyright © 2021 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, Προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

            • Όροι χρήσης
            • Πολιτική απορρήτου
            Modal title

            Message modal