• Πληροφορίες
    • Σχετικά με εμάς
    • Όροι Συμμετοχής
    • Εγγραφές & Δίδακτρα
    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
    • Πιστοποίηση Σπουδών
  • Προγράμματα
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
    Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
    • Πληροφορίες
      • Σχετικά με εμάς
      • Όροι Συμμετοχής
      • Εγγραφές & Δίδακτρα
      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
      • Πιστοποίηση Σπουδών
    • Προγράμματα
    • Νέα & Ανακοινώσεις
    • Επικοινωνία

      Παιδαγωγικά

      • Αρχική
      • Όλα τα προγράμματα
      • Παιδαγωγικά
      • Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση

      Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση

      collaborator-avatar
      goLearn
      9μηνο - 440 ώρες
      22
      08/03/2021 - 12/12/2021
      Κάνε Αίτηση
      Μοριοδοτούμενο
      eidiki-agogi-ekpaidefsi
      • Επισκόπηση
      • Ενότητες
      • Υπεύθυνοι/ες
      • Κόστος
      • Επικοινωνία
      Οδηγός προγράμματος Χρονοδιάγραμμα

      Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ) του Πανεπιστημίου Αιγαίου προσφέρει εξ αποστάσεως και ασύγχρονο μοριοδοτούμενο 440 ωρών επιμορφωτικό πρόγραμμα στην «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση».Το πρόγραμμα πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης GoLearn.

      Το πρόγραμμα (9 μηνών) πραγματοποιείται εξ αποστάσεως και ασύγχρονα και με την επιτυχή ολοκλήρωσή του ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει μοριοδοτούμενο πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αιγαίου όπου αναγράφεται πάνω και η διάρκεια (από πότε έως πότε υλοποιήθηκε το σεμινάριο).

      Σε ποιους απευθύνεται

      • Σε όσους αναπληρωτές και αδιόριστους εκπαιδευτικούς θέλουν να συγκεντρώσουν μόρια για το σύστημα διορισμών ή τις προσλήψεις στους πίνακες
      • Σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων οι οποίοι ενδιαφέρονται να διεκδικήσουν θέσεις διοικητικών στελεχών της εκπαίδευσης (διευθυντές σχολικών μονάδων, συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, διευθυντές Εκπαίδευσης, κλπ) ή εργάζονται ήδη σε  αυτές τις θέσεις.
      • Σε αποφοίτους ΑΕΙ-ΤΕΙ οι οποίοι επιθυμούν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του/της εκπαιδευτικού
      • Σε παιδαγωγούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, κοινωνιολόγους και απόφοιτους σχολών κοινωνικών και πολιτικών επιστημών
      • Σε όσους θέλουν να εξειδικευτούν στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής, στις μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές, στην διαταραχή αυτιστικού φάσματος, στα προβλήματα συμπεριφοράς βρεφών και παιδιών, στο ΔΕΠ-Υ, στη συμβουλευτική γονέων και εκπαιδευτικών, στη διαχείριση παιδιών ειδικών ομάδων στη σχολική τάξη, στη διαχείριση των χαρισματικών παιδιών, στην αντιμετώπιση διαταραχών επικοινωνίας κ.α.
      • Σε όσους φοιτούν ή έχουν ολοκληρώσει ΠΜΣ στην ΕΑΕ

      Μεθοδολογία Υλοποίησης Προγράμματος

      Το πρόγραμμα υλοποιείται πλήρως μέσω Online Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (e–Learning) και βάσει των αρχών της Δια Βίου Μάθησης και Εκπαίδευσης Ενηλίκων.

      Μοριοδότηση

      Το πρόγραμμα μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιαδήποτε προκήρυξη της οποίας τα κριτήρια αντιστοιχούν στα χαρακτηριστικά του προγράμματος. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά/δεσμευτικά, στην παρούσα φάση, και με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, οι απόφοιτοι/ες μπορούν να λάβουν:

      • 2 μόρια στο σύστημα διορισμών – προσλήψεων εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές και αδιόριστοι υποψήφιοι)
      • 10 μόρια για διορισμούς – προσλήψεις εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
      • Ένταξη στους επικουρικούς πίνακες της ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ( Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 58 )

      Γενικότερα, για θέματα ενδεχόμενης μοριοδότησης, οι ενδιαφερόμενοι/-ες πρέπει να απευθύνονται στους αρμόδιους φορείς ή να εξετάζουν την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία κατά την περίοδο που θα καταθέσουν/αξιοποιήσουν το πιστοποιητικό επιμόρφωσης.

      ΠρογράμματαΨυχολογίαΕιδική Αγωγή & Εκπαίδευση
      • 1. Ψυχοπαθολογία Βρέφους, Παιδιού και Εφήβου

        Η Διδακτική Ενότητα έχει ως στόχο να περιγράψει τα βασικά χαρακτηριστικά της γνωστικής και κοινωνικής ανάπτυξης από τη βρεφική έως την πρώτη σχολική ηλικία αλλά και να αποσαφηνίσει ζητήματα που σχετίζονται με τον εντοπισμό, τη διάγνωση και την αντιμετώπιση των πιο συχνά παρατηρούμενων αναπτυξιακών διαταραχών κατά την περίοδο αυτή. Στο πλαίσιο αυτό αντιπαραβάλλονται με βάση την έννοια της συννοσηρότητας τα κλινικά χαρακτηριστικά διαταραχών όπως η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα, οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, η Νοητική Αναπηρία και οι Αγχώδεις Διαταραχές καθώς και οι μακροχρόνιες επιδράσεις της επιλόχειας κατάθλιψης και της παραμονής σε ίδρυμα για το παιδί. Κατά την αντιπαραβολή αυτή λαμβάνονται υπόψη και οι επιδράσεις του πολιτισμικού πλαισίου και του φύλου. Επιπλέον, εξετάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των πιο διαδεδομένων συστημάτων ταξινόμησης των αναπτυξιακών διαταραχών, στα οποία συνήθως βασίζεται μία διάγνωση, ενώ επιχειρείται και μία σύντομη αναφορά σε σύγχρονες θεωρίες της αναπτυξιακής ψυχοπαθολογίας, οι οποίες υποστηρίζουν ότι, σε ορισμένες τουλάχιστον περιπτώσεις, είναι δυνατή η πρόληψη των αναπτυξιακών διαταραχών και των μακροπρόθεσμων συνεπειών τους. Τέλος, αναλύονται οι παράγοντες που καθορίζουν την απόφαση για την παραπομπή ενός παιδιού στον ειδικό και αποσαφηνίζεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού στον εντοπισμό των αναπτυξιακών διαταραχών.

        5
        • Συνεδρία1.1
          Θεμελιώδη ζητήματα στην Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία Copy
        • Συνεδρία1.2
          Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος Copy
        • Συνεδρία1.3
          Νοητική Αναπηρία Copy
        • Συνεδρία1.4
          Προβλήματα στην Ανάπτυξη της Γλώσσας Copy
        • Συνεδρία1.5
          Διαταραχές εσωτερίκευσης Copy
      • 2. Μέθοδοι Ανίχνευσης Αναπτυξιακών Διαταραχών

        επιχειρείται μία γνωριμία με ορισμένα από τα πιο διαδεδομένα εργαλεία και μεθόδους που διευκολύνουν την ανίχνευση και τη διάγνωση των προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς. Περιγράφονται τα βασικά χαρακτηριστικά τους, οι τρόπου χορήγησής τους καθώς και οι περιορισμοί και τα προβλήματα που είναι πιθανό να ανακύψουν κατά τη χορήγησή τους, ενώ εξετάζονται επίσης η εγκυρότητα και η αξιοπιστία τους. Επιπλέον, προσδιορίζονται οι αρμοδιότητες χορήγησης του κάθε εργαλείου ανάλογα με την ειδικότητα (π.χ. εκπαιδευτικοί, λογοθεραπευτές, ψυχολόγοι). Κεντρική ιδέα της ενότητας είναι ότι τα σταθμισμένα εργαλεία μπορούν να διευκολύνουν τον προσδιορισμό των δυνατοτήτων και των αδυναμιών ενός παιδιού και να συμβάλλουν στη διάγνωση μίας διαταραχής. Ωστόσο, η διαδικασία της διάγνωσης δε θα πρέπει να βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στις επιδόσεις του παιδιού σε σταθμισμένες δοκιμασίες, αλλά και σε πληροφορίες που προέρχονται από γονείς και εκπαιδευτικούς καθώς και από την παρατήρηση της συμπεριφοράς του παιδιού στο σπίτι, το σχολείο αλλά και το γραφείο του ειδικού. Επιπλέον, επισημαίνεται ότι η επίδοση ενός παιδιού σε μία σταθμισμένη δοκιμασία δεν αντανακλά μόνο τις δυνατότητές του αλλά και τις συνθήκες χορήγησης της δοκιμασίας, συμπεριλαμβανομένου και του κλίματος ανάμεσα στο παιδί και τον εξεταστή.

        5
        • Συνεδρία2.1
          Η διάγνωση στην Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία Copy
        • Συνεδρία2.2
          Κλινική συνέντευξη – Ερωτηματολόγια Copy
        • Συνεδρία2.3
          Δοκιμασίες αξιολόγησης γλωσσικών ικανοτήτων Copy
        • Συνεδρία2.4
          Αξιολόγηση Νοημοσύνης και Μαθησιακών Ικανοτήτων Copy
        • Συνεδρία2.5
          Παρατήρηση και Αξιολόγηση Λειτουργικής Ανάλυση Συμπεριφοράς Copy
      • 3. Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητα και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

        Τα τελευταία τριάντα περίπου χρόνια η ΔΕΠ-Υ απασχολεί τους ειδικούς που εργάζονται στο χώρο της ψυχικής υγείας του παιδιού και του εφήβου περισσότερο από κάθε άλλη διαταραχή. Το γεγονός αυτό οφείλεται στη μεγάλη συχνότητα εμφάνισης της ΔΕΠ-Υ στον παιδικό πληθυσμό καθώς και στο γεγονός ότι πολλά προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς σχετίζονται με αυτή τη διαταραχή. Μέχρι πρόσφατα, ελάχιστοι ήταν οι ειδικοί οι οποίοι εμβάθυναν στην επιστημονική προσέγγιση της ΔΕΠ-Υ. Σε πολλές περιπτώσεις, σε παιδιά προσχολικής ηλικίας προτείνονταν απλώς συνεδρίες λογοθεραπείας ή εργοθεραπείας χωρίς να δίνεται διάγνωση που να αιτιολογεί τις δυσκολίες τους. Σε περιπτώσεις μεγαλύτερων παιδιών, συχνά δινόταν η διάγνωση της δυσλεξίας, η οποία οδηγούσε στον περιορισμό της προσπάθειας θεραπευτικής αντιμετώπισης σε ειδικές παιδαγωγικές μεθόδους, παραγνωρίζοντας τις βασικότερες δυσκολίες που αντιμετώπιζαν τα παιδιά αυτά στους τομείς του αυτοελέγχου, της συγκέντρωσης της προσοχής και, γενικότερα, στον έλεγχο της συμπεριφοράς τους. Σε αυτή τη Διδακτική Ενότητα επιχειρείται η ενημέρωση και εξοικείωση ειδικών, φοιτητών, εκπαιδευτικών και γονέων σχετικά με τη φύση, την αιτιολογία, τα κυρίαρχα συμπτώματα, τα δευτερογενή προβλήματα και τις βασικές μεθόδους διάγνωσης και θεραπευτικής αντιμετώπισης αυτής της διαταραχής. Επίσης, γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στη σχέση της ΔΕΠ-Υ με τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και τη δυσλεξία και παρουσιάζονται τα πιο σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα σχετικά με την αποτελεσματική αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών και των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών με ΔΕΠ-Υ.

        5
        • Συνεδρία3.1
          Η κλινική εικόνα των ατόμων με ΔΕΠ-Υ-Αναπτυξιακή Προσέγγιση Copy
        • Συνεδρία3.2
          Η συννοσηρότητα της ΔΕΠ-Υ με τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες Copy
        • Συνεδρία3.3
          Η συννοσηρότητα της ΔΕΠ-Υ με τις διαταραχές Συμπεριφοράς Copy
        • Συνεδρία3.4
          Μέσα και διαδικασία διάγνωσης της ΔΕΠ-Υ Copy
        • Συνεδρία3.5
          Βασικές αρχές θεραπευτικής παρέμβασης Copy
      • 4. Αντιμετώπιση Προβλημάτων Συμπεριφοράς στο Σχολείο και την Οικογένεια

        Αρχικά διασαφηνίζεται η έννοια των προβλημάτων συμπεριφοράς και περιγράφονται οι συνηθέστερες μορφές τους στο εκπαιδευτικό πλαίσιο κατά την προσχολική και σχολική ηλικία. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι βασικοί παράγοντες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και εκδήλωση προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολικό πλαίσιο. Έπειτα, συζητούνται οι συνέπειες της εκδήλωσης προβλημάτων συμπεριφοράς στο ίδιο το παιδί, στους συμμαθητές του αλλά και στο δάσκαλο και στη σχολική τάξη γενικότερα. Τέλος, παρουσιάζονται οι στάσεις που πρέπει να υιοθετεί ο δάσκαλος και οι βασικές ενέργειές του για την αντιμετώπιση των ανεπιθύμητων μορφών συμπεριφοράς στη σχολική τάξη. Ο βασικός σκοπός της παρούσας Ενότητας είναι η εξοικείωση των επιμορφούμενων με τα βασικά χαρακτηριστικά των προβλημάτων συμπεριφοράς κατά την προσχολική και σχολική ηλικία και η κατανόηση των βασικών αρχών για τη διαχείρισή τους από τον εκπαιδευτικό στη σχολική τάξη.

        5
        • Συνεδρία4.1
          Γενική θεώρηση των προβλημάτων συμπεριφοράς στην παιδική ηλικία Copy
        • Συνεδρία4.2
          Εναντιωτική Προκλητική Διαταραχή και Διαταραχή Διαγωγής Copy
        • Συνεδρία4.3
          Παραβατικότητα ανηλίκων Copy
        • Συνεδρία4.4
          Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού Copy
        • Συνεδρία4.5
          Συμπεριφοριστικές παρεμβάσεις τροποποίησης συμπεριφοράς Copy
      • 5. Σχολική Συμβουλευτική

        Η Συμβουλευτική στοχεύει στο να διευκολύνει τη δια βίου προσωπική και διαπροσωπική λειτουργικότητα των ανθρώπων, σε θέματα συναισθηματικά, κοινωνικά, επαγγελματικά, εκπαιδευτικά/μαθησιακά, προωθεί τη θέσπιση προσωπικών στόχων και φιλοδοξιών και προσφέρει θετικά μοντέλα με βάση τα οποία μπορεί το άτομο να βελτιώσει την λειτουργικότητα και την ποιότητα της ζωής του. Η Διδακτική Ενότητα απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς με σκοπό να τους βοηθήσει να αντιμετωπίσουν προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς που εκδηλώνουν τα παιδιά στις διάφορες φάσεις της ανάπτυξής τους. Θα αναπτυχθούν οι βασικές έννοιες, θεωρίες και μέθοδοι της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας. Θα προσδιοριστούν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και οι βασικές δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει ο αποτελεσματικός σύμβουλος. Θα γίνει ανάλυση των σταδίων καθώς επίσης και η περιγραφή των βασικών δεξιοτήτων και των στρατηγικών της συμβουλευτικής προσέγγισης που μπορούν να υιοθετηθούν από γονείς και εκπαιδευτικούς για τη στήριξη των παιδιών. Επισημαίνεται ότι ο ρόλος του γονέα και του εκπαιδευτικού ως συμβούλου δεν είναι να αναλάβει ο ίδιος την ευθύνη για την επίλυση των προβλήματος που αντιμετωπίζουν τα παιδιά, αλλά να τα βοηθήσουν να αξιοποιήσουν τις ικανότητές τους και τα μέσα που διαθέτουν για την αντιμετώπιση των προβλήματων αυτών. Επιπλέον, η ΔΕ θα επικεντρωθεί στα ακόλουθα ζητήματα: ενδοοικογενειακές σχέσεις, διαχείριση άγχους και συναισθημάτων στο πλαίσιο της οικογένειας και του σχολείου, διαχείριση απώλειας, ζητήματα αξιών, προκλητική συμπεριφορά και οριοθέτηση, συμπεριφορές εθισμού, χρήση διαδικτύου.

        5
        • Συνεδρία5.1
          Εισαγωγή στη συμβουλευτική Copy
        • Συνεδρία5.2
          Συμβουλευτική διαχείριση κρίσεων στο σχολείο (πένθος και διαζύγιο) Copy
        • Συνεδρία5.3
          Εξάρτηση από το διαδίκτυο-Αντιμετώπιση Copy
        • Συνεδρία5.4
          Προκλητική συμπεριφορά-Αξιολόγηση και Παρέμβαση Copy
        • Συνεδρία5.5
          Κακοποίηση παιδιών και διαχείριση στο πλαίσιο του σχολείου Copy
      • 6. Νομοθεσία Ειδικής Αγωγής και Διοίκηση Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής

        Ο σκοπός είναι να φωτιστεί στο γενικό παιδαγωγικό πλαίσιο, ο τομέας της Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης. Έχει στόχο να αποσαφηνίσει εννοιολογικά την ορολογία της ειδικής αγωγής & εκπαίδευσης (αναπηρία, άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ένταξη, ενσωμάτωση, συνεκπαίδευση, εξατομικευμένα προγράμματα) και μέσα από μια ιστορική αναδρομή, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό να δείξει τη συνέχεια της εκπαίδευσης των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η διεθνής εμπειρία προσπαθεί να δομήσει το μοντέλο της συνεκπαίδευσης για τα παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σε τρεις άξονες, την κοινωνική ένταξη, την χωροχρονική ένταξη και τη διδακτική ένταξη. Θα προσεγγιστούν μοντέλα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και άλλων ευρωπαϊκών χωρών και θα γίνει προσπάθεια κατανόησης της δομής και λειτουργίας των ΚΕΣΥ, των ΣΜΕΑΕ και των Τ.Ε, ΣΔΕΥ, ΕΔΕΑΥ, Παράλληλες Στηρίξεις.

        5
        • Συνεδρία6.1
          Ερευνητικά Ζητήματα της Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης Copy
        • Συνεδρία6.2
          Ελληνικό Θεσμικό: Εναρμόνιση με το Ευρωπαϊκό και Διεθνές πλαίσιο Copy
        • Συνεδρία6.3
          Επιστημονική & Εκπαιδευτική Υποστήριξη Δομών ΕΑΕ Copy
        • Συνεδρία6.4
          Ενταξιακά Αναλυτικά Προγράμματα (ΔΕΠΠΣ, ΑΠΣ, ΠΑΠΕΑ) ΕΑΕ Copy
        • Συνεδρία6.5
          Διερεύνηση και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών & Ψυχοκοινωνικών Αναγκών (portfolio) Copy
      • 7. Πρακτικές Ενταξιακής Εκπαίδευσης

        Με τη συγκεκριμένη Ενότητα, οι επιμορφούμενοι/ες θα γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της συνεκπαίδευσης (γνώσεις), θα αποχτήσουν τις δεξιότητες να αναγνωρίζουν την πολυπαραγοντικότητα και πολυμεθοδολογικότητα της συνεκπαίδευσης (δεξιότητες) και θα συναισθάνονται την αποδοχή του μοντέλου της συνεκπαίδευσης (στάσεις). Σκοπός: Ο σκοπός της Ενότητας είναι να φωτιστεί στο γενικό παιδαγωγικό πλαίσιο, ο τομέας της Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης, που αφορά στη συνεκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο, τα χαρακτηριστικά του μοντέλου, καθώς και τους παράγοντες επιρροής και ψυχολογιοποίησης.

        5
        • Συνεδρία7.1
          Συνεκπαίδευση: Παράγοντες κοινωνικής και σχολικής επιρροής Copy
        • Συνεδρία7.2
          Εφαρμογή Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης παιδιών με ΔΑΦ και ΔΕΠΥ. Copy
        • Συνεδρία7.3
          Εφαρμογή Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης παιδιών με Γλωσσικές Διαταραχές και ΕΜΔ Copy
        • Συνεδρία7.4
          Εφαρμογή Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης παιδιών με νοητική αναπηρία Copy
        • Συνεδρία7.5
          Εφαρμογή Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης παιδιών με αισθητηριο-κινητικά προβλήματα και χρόνια προβλήματα υγείας Copy
      • 8. Νέες Τεχνολογίες στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

        Oι επιμορφούμενοι/ες θα γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της συνεκπαίδευσης (γνώσεις), θα αποχτήσουν τις δεξιότητες να αναγνωρίζουν την πολυπαραγοντικότητα και πολυμεθοδολογικότητα της συνεκπαίδευσης (δεξιότητες) και θα συναισθάνονται την αποδοχή του μοντέλου της συνεκπαίδευσης (στάσεις). Σκοπός: Ο σκοπός της Ενότητας είναι να φωτιστεί στο γενικό παιδαγωγικό πλαίσιο, ο τομέας της Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης, που αφορά στη συνεκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο, τα χαρακτηριστικά του μοντέλου, καθώς και τους παράγοντες επιρροής και ψυχολογιοποίησης.

        5
        • Συνεδρία8.1
          Εφαρμογές Νέων Τεχνολογιών (Ν.Τ.) και Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στην ενταξιακή εκπαίδευση Copy
        • Συνεδρία8.2
          Υποστηρικτική Τεχνολογία στην ΕΑΕ Copy
        • Συνεδρία8.3
          Ψηφιακός Μετασχηματισμός: Εκπαιδευτικά Λογισμικά στην ΕΑΕ Copy
        • Συνεδρία8.4
          Ψηφιακός σχολικός χώρος και συνεκπαίδευση-Η περίπτωση των παιδιών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος Copy
        • Συνεδρία8.5
          Εφαρμογές της Ρομποτικής στην Εδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Εφαρμογές της Ρομποτικής για παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος Copy
      Χρυσή Βιτσιλάκη

      Επιστημονικά Υπεύθυνη

        Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
        Χριστίνα Παπαηλιού

        Ακαδημαϊκά Υπεύθυνή

          Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
          Κατερίνα Μανιαδάκη

          Διδάσκουσα

            Καθηγήτρια,Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
            Ελένη Νικολάου

            Διδάσκουσα

              Ψυχολόγος, PhD, Εκλεγμένη Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Πανεπιστήμιο Αιγαίου
              Κωνσταντίνος Μιχαηλίδης

              Διδάσκοντας

                Ειδικός Παιδαγωγός
                590 €
                Κάνε Αίτηση
                • Κανονικό κόστος: 590 ευρώ
                • Άνεργοι ή και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί (5 πρώτοι): 395 ευρώ
                • Ομαδική εγγραφή (από δύο έως 9 άτομα): 460 ευρώ
                • Ομαδική εγγραφή (άνω των 10 ατόμων): 395 ευρώ
                • Διορισμένοι - μόνιμοι εκπαιδευτικοί: 525 ευρώ
                • Αναπληρωτές: 510 ευρώ
                • Φοιτητές και άνεργοι ή αδιόριστοι εκπαιδευτικοί: 500 ευρώ
                • ΑμΕΑ: 490 ευρώ
                • Μέλη πολύτεκνων οικογενειών: 490 ευρώ
                • Απόφοιτοι του Παν/μιου Αιγαίου: 520 ευρώ
                • Εγγραφή σε άλλο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παν/μίου Αιγαίου και της GoLearn: 520 ευρώ
                • Mέλη του προσωπικού του Παν. Αιγαίου και του συνεργαζόμενου φορέα: 520 ευρώ
                • Εφάπαξ εξόφληση: 460 ευρώ

                Εκδήλωση ενδιαφερόντος & Επικοινωνία

                Τηλέφωνο: 211 11 13 231
                E-mail: info@golearn.gr

                Για την εγγραφή σας συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα πατώντας στον σύνδεσμο “Αίτηση” και εκπρόσωπος του συνεργαζόμενου Κέντρου Δια Βίου Μάθησης 2 “GoLearn” θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών.

                • Επισκόπηση
                • Ενότητες
                • Υπεύθυνοι/ες
                • Κόστος
                • Επικοινωνία
                590 €
                Κάνε Αίτηση
                • Share:

                ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

                • Διοίκηση Επιχειρήσεων
                • Παιδαγωγικά
                • Πολιτισμός
                • Ψυχολογία

                ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

                Ειδική Καλλιτεχνική Αγωγή σε Εκπαιδευτικές Δομές & Χώρους Πολιτιστικής Αναφοράς

                Εργαλεία LEGO στην Εκπαίδευση

                Ειδική αγωγή: Συμβουλευτική και επαγγελματικός προσανατολισμός ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες

                Εγγραφείτε τώρα και θα λαμβάνετε περιοδική ενημέρωση για τα νέα προγράμματα μας, την πολιτική εκπτώσεων και τις προσφορές μας!

                ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

                • Σχετικά με εμάς
                • Όροι Συμμετοχής
                • Εγγραφές & Δίδακτρα
                • Μεθοδολογία Υλοποίησης
                • Πιστοποίηση Σπουδών

                ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

                • Επικοινωνήστε μαζί μας
                • Συχνές ερωτήσεις

                Ώρες επικοινωνίας: Δευ-Παρ 10.00 - 18.00

                22410 99424-5-6

                e-epimorfosi@aegean.gr

                Κτήριο "Καλλιπάτειρα ", Δημοκρατίας 1, Ρόδος, 85132

                Copyright © 2021 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, Προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

                • Όροι χρήσης
                • Πολιτική απορρήτου
                Modal title

                Message modal