Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Τα “Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου” που υλοποιούνται στο πλαίσιο του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ) του Πανεπιστημίου Αιγαίου προσφέρουν το εξ αποστάσεως και ασύγχρονο μοριοδοτούμενο επιμορφωτικό πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» 9 και πλέον μηνών, 440 ωρών. Το πρόγραμμα πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης GoLearn.
Αντικείμενο προγράμματος
Ένας σημαντικός αριθμός παιδιών σήμερα παρουσιάζει σοβαρές δυσκολίες στη μάθηση και τη συμπεριφορά. Οι πρώτοι που καλούνται να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες του παιδιού είναι οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί. Το προσφερόμενο πρόγραμμα απευθύνεται σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας για την επικαιροποίηση των γνώσεων τους καθώς και τη συνεργασία με γονείς και εκπαιδευτικούς και παρέχει γνώσης σε θεωρητικό επίπεδο, αλλά επικεντρώνεται στην πρακτική εφαρμογή τεχνικών αντιμετώπισης των δυσκολιών μάθησης και συμπεριφοράς. Σκοπός του σεμιναρίου είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί, το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, το ειδικό βοηθητικό προσωπικό και όλοι οι εμπλεκόμενοι στην εκπαιδευτική διαδικασία να αποκτήσουν τη γνώση και τα εφόδια τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο ώστε μπορέσουν να ανταποκριθούν με επιτυχία στο δύσκολο έργο τους.
Σε ποιους απευθύνεται
- Σε όσους αναπληρωτές και αδιόριστους εκπαιδευτικούς θέλουν να συγκεντρώσουν μόρια για το σύστημα διορισμών ή τις προσλήψεις στους πίνακες
- Σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων οι οποίοι ενδιαφέρονται να διεκδικήσουν θέσεις διοικητικών στελεχών της εκπαίδευσης (διευθυντές σχολικών μονάδων, συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, διευθυντές Εκπαίδευσης, κλπ) ή εργάζονται ήδη σε αυτές τις θέσεις.
- Σε αποφοίτους ΑΕΙ-ΤΕΙ οι οποίοι επιθυμούν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του/της εκπαιδευτικού
- Σε παιδαγωγούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, κοινωνιολόγους και απόφοιτους σχολών κοινωνικών και πολιτικών επιστημών
- Σε όσους θέλουν να εξειδικευτούν στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής, στις μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές, στην διαταραχή αυτιστικού φάσματος, στα προβλήματα συμπεριφοράς βρεφών και παιδιών, στο ΔΕΠ-Υ, στη συμβουλευτική γονέων και εκπαιδευτικών, στη διαχείριση παιδιών ειδικών ομάδων στη σχολική τάξη, στη διαχείριση των χαρισματικών παιδιών, στην αντιμετώπιση διαταραχών επικοινωνίας κ.α.
- Σε όσους φοιτούν ή έχουν ολοκληρώσει ΠΜΣ στην ΕΑΕ
Μεθοδολογία Υλοποίησης Προγράμματος
Το πρόγραμμα υλοποιείται πλήρως μέσω Online Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (e–Learning) και βάσει των αρχών της Δια Βίου Μάθησης και Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
1.Διαδικασία υλοποίησης της επιμόρφωσης
Online Εξ Αποστάσεως
2. Μέθοδοι υλοποίησης της επιμόρφωσης
Συγκεκριμένα, μέσω του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης (Moodle), η διαδικασία υλοποίησης της επιμόρφωσης περιλαμβάνει για
τους/τις επιμορφούμενους/ες:
• ασύγχρονη μελέτη επιμορφωτικού υλικού
• συμμετοχή σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες
• επικοινωνία και συνεργασία
• αξιολόγηση
3. Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης
Στο τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας του προγράμματος ανατίθεται ένα (1) διαδικτυακό διαγώνισμα αξιολόγησης (e-Test), τύπου
«πολλαπλής επιλογής» ή «σωστό/λάθος».
• Οι επιμορφούμενοι/ες υποχρεούνται να συμμετέχουν σε όλα τα διαγωνίσματα, όλων των Διδακτικών Ενοτήτων.
• Η αξιολόγηση της Διδακτικής Ενότητας κρίνεται ως επιτυχής, αν ο/η επιμορφούμενος/η απαντήσει επιτυχώς τουλάχιστον στο 50% των ερωτήσεων του Διαγωνίσματος. Σε περίπτωση αποτυχίας στο διαγώνισμα, πιστώνεται στον/η επιμορφούμενο/η ο μισός προβλεπόμενος φόρτος εργασίας επιτυχούς παρακολούθησης («Ώρες Επιμόρφωσης» και ECTS) της συγκεκριμένης Διδακτικής Ενότητας.
• Οι ερωτήσεις του Διαγωνίσματος, επιλέγονται τυχαία για κάθε επιμορφούμενο/η από την «Τράπεζα Ερωτήσεων» που έχει δημιουργηθεί, και αφορούν μόνο στα βασικά κείμενα μελέτης της εκάστοτε Διδακτικής Ενότητας, και όχι στα παράλληλα κείμενα.
• Η χρονική περίοδος που είναι διαθέσιμο προς επίλυση το “quiz”, είναι 4 εβδομάδες μετά το τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας.
• Ο/η επιμορφούμενος/η έχει δικαίωμα δύο (2) προσπαθειών (μέσα στο χρόνο επίλυσης 4 εβδομάδων). Στο τέλος της προθεσμίας, θα εμφανίζεται μόνο η μέγιστη εκ των δύο προσπαθειών βαθμολογία , και μόνο αυτή θα λαμβάνεται υπόψιν για την απόδοση του τελικού πιστοποιητικού.
• Ο μέγιστος χρόνος επίλυσης του Διαγωνίσματος είναι 240 λεπτά (4 ώρες) συνεχόμενα, και όχι διακεκομμένα.
• Δεν δίνεται δυνατότητα εκπρόθεσμης επίλυσης του Διαγωνίσματος.
• Μετά την παρέλευση του μέγιστου χρόνου επίλυσης του Διαγωνίσματος (4 ωρών) εμφανίζεται η επίδοση (εφόσον έχετε επιλέξει «υποβολή»), ενώ μετά την παρέλευση της περιόδου επίλυσης του διαγωνίσματος (4 εβδομάδες), εμφανίζονται και οι σωστές απαντήσεις.
Ελάχιστα Προσόντα Υποψηφίων
Απόφοιτοι/-ες ΔΕ
Ενδεικτικό Εκπαιδευτικό Υλικό Προγράμματος
- Κάθε διδακτική ενότητα συμπεριλαμβάνει εκπαιδευτικό υλικό το οποίο ενδεικτικά αποτελείται από:
Τα «Βασικά Κείμενα Μελέτης» των Συνεδριών, με βιβλιογραφία που είναι υποχρεωτικά προς μελέτη, προκειμένου να είναι εφικτή η επιτυχής ολοκλήρωση των τεστ αξιολόγησης. - Τα «Παράλληλα Κείμενα Μελέτης». Πρόκειται για κείμενα τα οποία στοχεύουν στο να σας προσφέρουν επιπρόσθετες γνώσεις
σχετικές με το αντικείμενο της Συνεδρίας και η μελέτη αυτών είναι προαιρετική. Ενδέχεται κάποια από αυτά να είναι γραμμένα στην
αγγλική γλώσσα.
Μοριοδότηση
Το πρόγραμμα μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιαδήποτε προκήρυξη της οποίας τα κριτήρια αντιστοιχούν στα χαρακτηριστικά του προγράμματος. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά/δεσμευτικά, στην παρούσα φάση, και με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, οι απόφοιτοι/ες μπορούν να λάβουν:
- 2 μόρια στο σύστημα διορισμών – προσλήψεων εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές και αδιόριστοι υποψήφιοι)
- 10 μόρια για διορισμούς – προσλήψεις εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
- Ένταξη στους επικουρικούς πίνακες της ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ( Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 58 )
Γενικότερα, για θέματα ενδεχόμενης μοριοδότησης, οι ενδιαφερόμενοι/-ες πρέπει να απευθύνονται στους αρμόδιους φορείς ή να εξετάζουν την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία κατά την περίοδο που θα καταθέσουν/αξιοποιήσουν το πιστοποιητικό επιμόρφωσης.
⇒ Για αναλυτικές πληροφορίες, ανατρέξτε στο αρχείο “Συχνές Ερωτήσεις-Απαντήσεις για επιμορφούμενους/ες” που θα βρείτε ΕΔΩ.
⇒ Παρουσίαση του προγράμματος στην ιστοσελίδα του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Πανεπιστημίου Αιγαίου: Επιλέξτε ΕΔΩ.
1. Ψυχοπαθολογία Βρέφους, Παιδιού και Εφήβου
Η Διδακτική Ενότητα έχει ως στόχο να περιγράψει τα βασικά χαρακτηριστικά της γνωστικής και κοινωνικής ανάπτυξης από τη βρεφική έως την πρώτη σχολική ηλικία αλλά και να αποσαφηνίσει ζητήματα που σχετίζονται με τον εντοπισμό, τη διάγνωση και την αντιμετώπιση των πιο συχνά παρατηρούμενων αναπτυξιακών διαταραχών κατά την περίοδο αυτή. Στο πλαίσιο αυτό αντιπαραβάλλονται με βάση την έννοια της συννοσηρότητας τα κλινικά χαρακτηριστικά διαταραχών όπως η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα, οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, η Νοητική Αναπηρία και οι Αγχώδεις Διαταραχές καθώς και οι μακροχρόνιες επιδράσεις της επιλόχειας κατάθλιψης και της παραμονής σε ίδρυμα για το παιδί. Κατά την αντιπαραβολή αυτή λαμβάνονται υπόψη και οι επιδράσεις του πολιτισμικού πλαισίου και του φύλου. Επιπλέον, εξετάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των πιο διαδεδομένων συστημάτων ταξινόμησης των αναπτυξιακών διαταραχών, στα οποία συνήθως βασίζεται μία διάγνωση, ενώ επιχειρείται και μία σύντομη αναφορά σε σύγχρονες θεωρίες της αναπτυξιακής ψυχοπαθολογίας, οι οποίες υποστηρίζουν ότι, σε ορισμένες τουλάχιστον περιπτώσεις, είναι δυνατή η πρόληψη των αναπτυξιακών διαταραχών και των μακροπρόθεσμων συνεπειών τους. Τέλος, αναλύονται οι παράγοντες που καθορίζουν την απόφαση για την παραπομπή ενός παιδιού στον ειδικό και αποσαφηνίζεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού στον εντοπισμό των αναπτυξιακών διαταραχών.
2. Μέθοδοι Ανίχνευσης Αναπτυξιακών Διαταραχών
Επιχειρείται μία γνωριμία με ορισμένα από τα πιο διαδεδομένα εργαλεία και μεθόδους που διευκολύνουν την ανίχνευση και τη διάγνωση των προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς. Περιγράφονται τα βασικά χαρακτηριστικά τους, οι τρόπου χορήγησής τους καθώς και οι περιορισμοί και τα προβλήματα που είναι πιθανό να ανακύψουν κατά τη χορήγησή τους, ενώ εξετάζονται επίσης η εγκυρότητα και η αξιοπιστία τους. Επιπλέον, προσδιορίζονται οι αρμοδιότητες χορήγησης του κάθε εργαλείου ανάλογα με την ειδικότητα (π.χ. εκπαιδευτικοί, λογοθεραπευτές, ψυχολόγοι). Κεντρική ιδέα της ενότητας είναι ότι τα σταθμισμένα εργαλεία μπορούν να διευκολύνουν τον προσδιορισμό των δυνατοτήτων και των αδυναμιών ενός παιδιού και να συμβάλλουν στη διάγνωση μίας διαταραχής. Ωστόσο, η διαδικασία της διάγνωσης δε θα πρέπει να βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στις επιδόσεις του παιδιού σε σταθμισμένες δοκιμασίες, αλλά και σε πληροφορίες που προέρχονται από γονείς και εκπαιδευτικούς καθώς και από την παρατήρηση της συμπεριφοράς του παιδιού στο σπίτι, το σχολείο αλλά και το γραφείο του ειδικού. Επιπλέον, επισημαίνεται ότι η επίδοση ενός παιδιού σε μία σταθμισμένη δοκιμασία δεν αντανακλά μόνο τις δυνατότητές του αλλά και τις συνθήκες χορήγησης της δοκιμασίας, συμπεριλαμβανομένου και του κλίματος ανάμεσα στο παιδί και τον εξεταστή.
3. Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητα και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Τα τελευταία τριάντα περίπου χρόνια η ΔΕΠ-Υ απασχολεί τους ειδικούς που εργάζονται στο χώρο της ψυχικής υγείας του παιδιού και του εφήβου περισσότερο από κάθε άλλη διαταραχή. Το γεγονός αυτό οφείλεται στη μεγάλη συχνότητα εμφάνισης της ΔΕΠ-Υ στον παιδικό πληθυσμό καθώς και στο γεγονός ότι πολλά προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς σχετίζονται με αυτή τη διαταραχή. Μέχρι πρόσφατα, ελάχιστοι ήταν οι ειδικοί οι οποίοι εμβάθυναν στην επιστημονική προσέγγιση της ΔΕΠ-Υ. Σε πολλές περιπτώσεις, σε παιδιά προσχολικής ηλικίας προτείνονταν απλώς συνεδρίες λογοθεραπείας ή εργοθεραπείας χωρίς να δίνεται διάγνωση που να αιτιολογεί τις δυσκολίες τους. Σε περιπτώσεις μεγαλύτερων παιδιών, συχνά δινόταν η διάγνωση της δυσλεξίας, η οποία οδηγούσε στον περιορισμό της προσπάθειας θεραπευτικής αντιμετώπισης σε ειδικές παιδαγωγικές μεθόδους, παραγνωρίζοντας τις βασικότερες δυσκολίες που αντιμετώπιζαν τα παιδιά αυτά στους τομείς του αυτοελέγχου, της συγκέντρωσης της προσοχής και, γενικότερα, στον έλεγχο της συμπεριφοράς τους. Σε αυτή τη Διδακτική Ενότητα επιχειρείται η ενημέρωση και εξοικείωση ειδικών, φοιτητών, εκπαιδευτικών και γονέων σχετικά με τη φύση, την αιτιολογία, τα κυρίαρχα συμπτώματα, τα δευτερογενή προβλήματα και τις βασικές μεθόδους διάγνωσης και θεραπευτικής αντιμετώπισης αυτής της διαταραχής. Επίσης, γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στη σχέση της ΔΕΠ-Υ με τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και τη δυσλεξία και παρουσιάζονται τα πιο σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα σχετικά με την αποτελεσματική αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών και των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών με ΔΕΠ-Υ.
4. Αντιμετώπιση Προβλημάτων Συμπεριφοράς στο Σχολείο και την Οικογένεια
Αρχικά διασαφηνίζεται η έννοια των προβλημάτων συμπεριφοράς και περιγράφονται οι συνηθέστερες μορφές τους στο εκπαιδευτικό πλαίσιο κατά την προσχολική και σχολική ηλικία. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι βασικοί παράγοντες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και εκδήλωση προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολικό πλαίσιο. Έπειτα, συζητούνται οι συνέπειες της εκδήλωσης προβλημάτων συμπεριφοράς στο ίδιο το παιδί, στους συμμαθητές του αλλά και στο δάσκαλο και στη σχολική τάξη γενικότερα. Τέλος, παρουσιάζονται οι στάσεις που πρέπει να υιοθετεί ο δάσκαλος και οι βασικές ενέργειές του για την αντιμετώπιση των ανεπιθύμητων μορφών συμπεριφοράς στη σχολική τάξη. Ο βασικός σκοπός της παρούσας Ενότητας είναι η εξοικείωση των επιμορφούμενων με τα βασικά χαρακτηριστικά των προβλημάτων συμπεριφοράς κατά την προσχολική και σχολική ηλικία και η κατανόηση των βασικών αρχών για τη διαχείρισή τους από τον εκπαιδευτικό στη σχολική τάξη.
5. Σχολική Συμβουλευτική
Η Συμβουλευτική στοχεύει στο να διευκολύνει τη δια βίου προσωπική και διαπροσωπική λειτουργικότητα των ανθρώπων, σε θέματα συναισθηματικά, κοινωνικά, επαγγελματικά, εκπαιδευτικά/μαθησιακά, προωθεί τη θέσπιση προσωπικών στόχων και φιλοδοξιών και προσφέρει θετικά μοντέλα με βάση τα οποία μπορεί το άτομο να βελτιώσει την λειτουργικότητα και την ποιότητα της ζωής του. Η Διδακτική Ενότητα απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς με σκοπό να τους βοηθήσει να αντιμετωπίσουν προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς που εκδηλώνουν τα παιδιά στις διάφορες φάσεις της ανάπτυξής τους. Θα αναπτυχθούν οι βασικές έννοιες, θεωρίες και μέθοδοι της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας. Θα προσδιοριστούν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και οι βασικές δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει ο αποτελεσματικός σύμβουλος. Θα γίνει ανάλυση των σταδίων καθώς επίσης και η περιγραφή των βασικών δεξιοτήτων και των στρατηγικών της συμβουλευτικής προσέγγισης που μπορούν να υιοθετηθούν από γονείς και εκπαιδευτικούς για τη στήριξη των παιδιών. Επισημαίνεται ότι ο ρόλος του γονέα και του εκπαιδευτικού ως συμβούλου δεν είναι να αναλάβει ο ίδιος την ευθύνη για την επίλυση των προβλήματος που αντιμετωπίζουν τα παιδιά, αλλά να τα βοηθήσουν να αξιοποιήσουν τις ικανότητές τους και τα μέσα που διαθέτουν για την αντιμετώπιση των προβλήματων αυτών. Επιπλέον, η ΔΕ θα επικεντρωθεί στα ακόλουθα ζητήματα: ενδοοικογενειακές σχέσεις, διαχείριση άγχους και συναισθημάτων στο πλαίσιο της οικογένειας και του σχολείου, διαχείριση απώλειας, ζητήματα αξιών, προκλητική συμπεριφορά και οριοθέτηση, συμπεριφορές εθισμού, χρήση διαδικτύου.
6. Νομοθεσία Ειδικής Αγωγής και Διοίκηση Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής
Ο σκοπός είναι να φωτιστεί στο γενικό παιδαγωγικό πλαίσιο, ο τομέας της Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης. Έχει στόχο να αποσαφηνίσει εννοιολογικά την ορολογία της ειδικής αγωγής & εκπαίδευσης (αναπηρία, άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ένταξη, ενσωμάτωση, συνεκπαίδευση, εξατομικευμένα προγράμματα) και μέσα από μια ιστορική αναδρομή, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό να δείξει τη συνέχεια της εκπαίδευσης των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η διεθνής εμπειρία προσπαθεί να δομήσει το μοντέλο της συνεκπαίδευσης για τα παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σε τρεις άξονες, την κοινωνική ένταξη, την χωροχρονική ένταξη και τη διδακτική ένταξη. Θα προσεγγιστούν μοντέλα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και άλλων ευρωπαϊκών χωρών και θα γίνει προσπάθεια κατανόησης της δομής και λειτουργίας των ΚΕΣΥ, των ΣΜΕΑΕ και των Τ.Ε, ΣΔΕΥ, ΕΔΕΑΥ, Παράλληλες Στηρίξεις.
7. Πρακτικές Ενταξιακής Εκπαίδευσης
Με τη συγκεκριμένη Ενότητα, οι επιμορφούμενοι/ες θα γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της συνεκπαίδευσης (γνώσεις), θα αποχτήσουν τις δεξιότητες να αναγνωρίζουν την πολυπαραγοντικότητα και πολυμεθοδολογικότητα της συνεκπαίδευσης (δεξιότητες) και θα συναισθάνονται την αποδοχή του μοντέλου της συνεκπαίδευσης (στάσεις). Σκοπός: Ο σκοπός της Ενότητας είναι να φωτιστεί στο γενικό παιδαγωγικό πλαίσιο, ο τομέας της Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης, που αφορά στη συνεκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο, τα χαρακτηριστικά του μοντέλου, καθώς και τους παράγοντες επιρροής και ψυχολογιοποίησης.
8. Νέες Τεχνολογίες στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Oι επιμορφούμενοι/ες θα γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της συνεκπαίδευσης (γνώσεις), θα αποχτήσουν τις δεξιότητες να αναγνωρίζουν την πολυπαραγοντικότητα και πολυμεθοδολογικότητα της συνεκπαίδευσης (δεξιότητες) και θα συναισθάνονται την αποδοχή του μοντέλου της συνεκπαίδευσης (στάσεις). Σκοπός: Ο σκοπός της Ενότητας είναι να φωτιστεί στο γενικό παιδαγωγικό πλαίσιο, ο τομέας της Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης, που αφορά στη συνεκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο, τα χαρακτηριστικά του μοντέλου, καθώς και τους παράγοντες επιρροής και ψυχολογιοποίησης.
Αρχική τιμή (χωρίς εκπτώσεις): 420€
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣ:
- Διορισμένοι εκπαιδευτικοί: 300 ευρώ
- Αναπληρωτές: 260 ευρώ
- Μέλη πολύτεκνων οικογενειών: 260 ευρώ
- Απόφοιτοι του Παν/μιου Αιγαίου: 260 ευρώ
- Mέλη του προσωπικού του Παν. Αιγαίου και του συνεργαζόμενου φορέα: 260 ευρώ
- Φοιτητές, άνεργοι και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί: 240 ευρώ
- Προηγούμενη εγγραφή σε άλλο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παν/μίου Αιγαίου που υλοποιείται σε συνεργασία με την GoLearn: 240 ευρώ
- ΑμΕΑ: 240 ευρώ
- Ομαδική εγγραφή ή ένταξη σε webinar του Παν/μίου Αιγαίου που υλοποιείται σε συνεργασία με την GoLearn: 225 ευρώ
- Εφάπαξ εξόφληση: 215 ευρώ
- Προηγούμενη εγγραφή σε δύο άλλα πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παν/μίου Αιγαίου που υλοποιούνται σε συνεργασία με την GoLearn: 195 ευρώ
Εκδήλωση ενδιαφερόντος & Επικοινωνία
Τηλέφωνο: 211 11 13 231
E-mail: info@golearn.gr
Για την εγγραφή σας συμπληρώστε τη φόρμα πατώντας στον σύνδεσμο “Κάνε Αίτηση” και εκπρόσωπος των "Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου" ή του συνεργαζόμενου Κέντρου Δια Βίου Μάθησης “GoLearn” θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών.