• Πληροφορίες
    • Σχετικά με εμάς
    • Όροι Συμμετοχής
    • Εγγραφές & Δίδακτρα
    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
    • Πιστοποίηση Σπουδών
  • Προγράμματα
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
    Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
    • Πληροφορίες
      • Σχετικά με εμάς
      • Όροι Συμμετοχής
      • Εγγραφές & Δίδακτρα
      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
      • Πιστοποίηση Σπουδών
    • Προγράμματα
    • Νέα & Ανακοινώσεις
    • Επικοινωνία

      Παιδαγωγικά

      • Αρχική
      • Όλα τα προγράμματα
      • Παιδαγωγικά
      • Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, Επαγγελματική συμβουλευτική και Απασχόληση

      Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, Επαγγελματική συμβουλευτική και Απασχόληση

      9 μήνες και 4 ημέρες - 484 ώρες
      08/05/2023 - 11/02/2024
      Κάνε Αίτηση
      Down-syndrome man attending education class in community center, inclusivity of disabled person.
      • Επισκόπηση
      • Ενότητες
      • Υπεύθυνοι/ες
      • Κόστος
      • Επικοινωνία
      Οδηγός προγράμματος Χρονοδιάγραμμα

      Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

      Στόχος του προγράμματος είναι η γνωριμία, η συστηματική ενημέρωση και η εξοικείωση με την ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ), τη συνθήκη της αναπηρίας, της επαγγελματικής συμβουλευτικής και του επαγγελματικού προσανατολισμού σε παιδιά, εφήβους/ες και άτομα/α με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες (ε.ε.α/α.). Ειδικότερα, εστιάζει σε ένα πλήθος κομβικών ζητημάτων, πρακτικών και προτάσεων τα οποία ξεπερνούν τους βασικούς στόχους που είχε ο επαγγελματικός προσανατολισμός και η συμβουλευτική τις προηγούμενες δεκαετίες, όπως η υποβοήθηση του ατόμου στη λήψη εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αποφάσεων, την επίλυση προβλημάτων και την υλοποίηση μεταβάσεων. Βασικός στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση των λειτουργών της συμβουλευτικής, ώστε να είναι ικανοί/ές να βοηθούν και να ενδυναμώνουν το άτομο με ε.ε.α./α. να λαμβάνει αποφάσεις σε σχέση με την εκπαιδευτική και επαγγελματική του πορεία, να σχεδιάζει και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τη σταδιοδρομία του με βάση τις γνώσεις, τις ικανότητες, τις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντά του, καθώς και τις συνθήκες της αγοράς εργασίας σε όλες τις φάσεις της εκπαιδευτικής και επαγγελματικής του διαδρομής.

      Η πρωτοτυπία, αλλά και συνάμα η πρακτική αξία του προγράμματος, έγκειται στο ότι εστιάζει στο άτομο με ε.ε.α./α. τόσο στη δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση και συμβουλευτική, όσο και στην τριτοβάθμια, με στόχο την πιο αποτελεσματική λήψη εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αποφάσεων στην Ελλάδα, αλλά και την Ευρώπη.

      Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, φοιτητές/τριες, επιστήμονες, ειδικούς επαγγελματίες και εργαζόμενους/ες:
      – στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση,
      – στην παιδαγωγική ευρύτερα και στις συγγενείς επιστήμες,
      – στις επιστήμες της πρόνοιας και της αποκατάστασης (εργοθεραπευτές/τριες, κοινωνικούς λειτουργούς, κ.ά.) και
      – στις ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες (κοινωνιολόγοι, ψυχολόγοι, κ.ά.)
      – σε κέντρα, φορείς και οργανισμούς επιμόρφωσης και επαγγελματικής στήριξης ατόμων με ε.α.α./α.

      Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος

      Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:
      1. Να γνωρίζει βασικές έννοιες, όπως ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ), άτομο με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες (ε.ε.α./α.), επαγγελματική συμβουλευτική, επαγγελματικός προσανατολισμός, απασχόληση.
      2. Να κατέχει γνώσεις που αφορούν στη συλλογή, ανάλυση, σύνθεση και οργάνωση πληροφοριών για τον εαυτό, την εκπαίδευση και τα επαγγέλματα, καθώς και τη λήψη αποφάσεων, την επίλυση προβλημάτων και την υλοποίηση μεταβάσεων.
      3. Να βοηθά το άτομο να λαμβάνει αποφάσεις σε σχέση με την εκπαιδευτική και επαγγελματική του πορεία, καθώς και να σχεδιάζει και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τη σταδιοδρομία του.
      4. Να υποβοηθά ένα άτομο στη λήψη εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αποφάσεων με βάση τις γνώσεις, τις ικανότητες, τις δεξιότητες, και τα ενδιαφέροντά του καθώς και τις συνθήκες της αγοράς εργασίας, σε όλες τις φάσεις της εκπαιδευτικής και επαγγελματικής του διαδρομής.
      5. Να γνωρίζει και να αναλύει την κοινωνική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας για τα άτομα με ε.ε.α./α.

      6. Να εμβαθύνει στις αρχές της κοινωνικής οικονομίας και στην κοινωνική επιχείρηση. Επιπλέον, έμφαση δίνεται στα προγράμματα επιδότησης και στις καλές πρακτικές που αφορούν άτομα με ε.ε.α./α.
      7. Να γνωρίζει τις διαδικαστικές λεπτομέρειες που αφορούν στους μαθητές με ε.ε.α./α. και την πρόσβαση ή/και περιορισμούς στην τριτοβάθμια εκπαίδευσης ώστε να παρέχει ορθή πληροφόρηση.
      8. Να έχει βασικές γνώσεις και εμπειρίες για την επαγγελματική εκπαίδευση – αποκατάσταση ατόμων με ε.ε.α./α.
      9. Να κατέχει βασικές αρχές συμβουλευτικής και στήριξης φοιτητών/τριών με ε.ε.α./α.
      10. Να συντάσσει σχετικό φάκελο, με τη μορφή Σχεδίου Παρέμβασης με αναφορά σε ομάδα στόχο ή/και μεμονωμένο άτομο και σε αντικείμενο συναφές με την ειδικότητα ή/και το επίπεδο εκπαίδευσής του.

      Μεθοδολογία Υλοποίησης Προγράμματος

      1.Διαδικασία υλοποίησης της επιμόρφωσης

      Online Εξ Αποστάσεως

      2. Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης

      Στο τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας του προγράμματος θα πρέπει να ολοκληρώσετε ένα (1) τεστ αξιολόγησης στην πλατφόρμα του Moodle, απαντώντας σε ερωτήσεις τύπου «πολλαπλής επιλογής» ή «σωστό/λάθος».
      Οι ερωτήσεις του τεστ που καλείται ο/η κάθε επιμορφούμενος/η να συμπληρώσει, επιλέγονται τυχαία από μια ευρεία βάση ερωτήσεων, και αφορούν στα θέματα που θα έχετε μελετήσει στο αντίστοιχο «Βασικό Κείμενο Μελέτης» της Διδακτικής Ενότητας – δεν αφορούν στην πρόσθετη γνώση που σας προσφέρεται μέσα από τα «Παράλληλα Κείμενα Μελέτης». Θα κατοχυρώσετε το σύνολο των προβλεπόμενων Ωρών Επιμόρφωσης και των ECVET του προγράμματος και θα πιστοποιηθείτε για αυτές, εφόσον η επίδοσή σας είναι τουλάχιστον 50% σε κάθε τεστ αξιολόγησης κάθε Διδακτικής Ενότητας. Σε περίπτωση που η επίδοσή σας είναι μικρότερη από 50% στο τεστ αξιολόγησης μιας Διδακτικής Ενότητας, τότε θα σας απονεμηθούν οι μισές από τις ώρες επιμόρφωσης που αντιστοιχούν στην ενότητα αυτή του προγράμματος, ως αναγνώριση του χρόνου ασύγχρονης παρακολούθησης και μελέτης του εκπαιδευτικού υλικού της ενότητας.
      Σας δίνεται χρόνος τεσσάρων (4) εβδομάδων μετά το τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας, με εξαίρεση την τελευταία Διδακτική Ενότητα του Προγράμματος στην οποία, προκειμένου να εκδοθεί το Πιστοποιητικό σας όσο πιο έγκαιρα γίνεται, το τεστ αξιολόγησης συνήθως αναρτάται πριν τη λήξη της Ενότητας.

      Προσοχή: Από τη στιγμή που ξεκινήσετε το τεστ έχετε στη διάθεσή σας, 4 ώρες ή 240 λεπτά συνεχόμενα χωρίς δυνατότητα προσωρινής διακοπής του. Οι απαντήσεις σας δεν αποθηκεύονται μέχρι να κάνετε τελική υποβολή του τεστ.

      Ενδεικτικό Εκπαιδευτικό Υλικό Προγράμματος

      Κάθε διδακτική ενότητα συμπεριλαμβάνει εκπαιδευτικό υλικό το οποίο ενδεικτικά αποτελείται από:
      – Τα «Βασικά Κείμενα Μελέτης» των Συνεδριών, με βιβλιογραφία που είναι υποχρεωτικά προς μελέτη, προκειμένου να είναι εφικτή η επιτυχής ολοκλήρωση των τεστ αξιολόγησης.
      – Τα «Παράλληλα Κείμενα Μελέτης». Πρόκειται για κείμενα τα οποία στοχεύουν στο να σας προσφέρουν επιπρόσθετες γνώσεις

      Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε ανατρέξτε στο αρχείο “Συχνές Ερωτήσεις-Απαντήσεις για Επιμορφούμενους/ες“

      ΠρογράμματαΠαιδαγωγικάΕιδική Αγωγή και Εκπαίδευση, Επαγγελματική συμβουλευτική και Απασχόληση
      • 1. Ειδική αγωγή και εκπαίδευση, Άτομο/α με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες, Συμβουλευτική, Επαγγελματικός προσανατολισμός και Ειδική επαγγελματική εκπαίδευση: Εννοιολογική διασαφήνιση, περιεχόμενο και σύγχρονες τάσεις

        Η 1η διδακτική ενότητα πραγματεύεται τους βασικούς όρους του προγράμματος, με στόχο να δώσει μία όσο το δυνατόν πληρέστερη εννοιολογική διασαφήνιση των εννοιών, του περιεχομένου και των σύγχρονων τάσεων σχετικά με τους όρους που εξετάζει το πρόγραμμα.

        5
        • Συνεδρία1.1
          Ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ): Ορισμός, φιλοσοφία, σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, η ειδική αγωγή στην Ελλάδα
        • Συνεδρία1.2
          Εμβαθύνοντας στον όρο «Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – αναπηρία/ες»
        • Συνεδρία1.3
          Συμβουλευτική: Βασικές διαστάσεις και σύνδεση με την ειδική αγωγή και εκπαίδευση
        • Συνεδρία1.4
          Επαγγελματικός προσανατολισμός: Βασικές διαστάσεις και σύνδεση με την ειδική αγωγή και εκπαίδευση
        • Συνεδρία1.5
          Ειδική επαγγελματική εκπαίδευση: Κύριες τάσεις και προβληματισμοί
      • 2. Επαγγελματική συμβουλευτική και συμβουλευτική σταδιοδρομίας: Κυριότερες τάσεις και προβληματισμοί

        Η 2η διδακτική ενότητα επιδιώκει να κάνει μία εισαγωγή στη συμβουλευτική που συνδέεται με τον επαγγελματικό προσανατολισμό και τον επαναπροσανατολισμό προκειμένου, εύστοχα, ο/η λειτουργός της συμβουλευτικής να βοηθά το άτομο να λαμβάνει αποφάσεις σε σχέση με την εκπαιδευτική και επαγγελματική του πορεία, να σχεδιάζει και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τη σταδιοδρομία του, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις γνώσεις, τις ικανότητες, τις δεξιότητες, και τα ενδιαφέροντά του καθώς και τις συνθήκες της αγοράς εργασίας, σε όλες τις φάσεις της εκπαιδευτικής και επαγγελματικής του διαδρομής.

        5
        • Συνεδρία2.1
          Σύγχρονες θεωρητικές προσεγγίσεις για την επαγγελματική ανάπτυξη
        • Συνεδρία2.2
          Σκοποί και στόχοι της επαγγελματικής συμβουλευτικής και της συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας ανάπτυξης: Α’ Ενότητα
        • Συνεδρία2.3
          Σκοποί και στόχοι της επαγγελματικής συμβουλευτικής και της συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας ανάπτυξης: Β’ Ενότητα
        • Συνεδρία2.4
          Βασικές θεωρίες επαγγελματικής ανάπτυξης: Α’ Ενότητα
        • Συνεδρία2.5
          Βασικές θεωρίες επαγγελματικής ανάπτυξης: Β’ Ενότητα
      • 3. Δεξιότητες αποτελεσματικής διαχείρισης σταδιοδρομίας

        Η 3η διδακτική ενότητα επιδιώκει να εφοδιάσει τον/την επιμορφούμενο/η με γνώσεις που αφορούν στη συλλογή, ανάλυση, σύνθεση και οργάνωση πληροφοριών για τον εαυτό, την εκπαίδευση και τα επαγγέλματα, καθώς και τη λήψη αποφάσεων, την επίλυση προβλημάτων και την υλοποίηση μεταβάσεων.

        4
        • Συνεδρία3.1
          Αυτοαποτελεσματικότητα στον σχεδιασμό της σταδιοδρομίας
        • Συνεδρία3.2
          Επαγγελματική προσαρμοστικότητα
        • Συνεδρία3.3
          Ετοιμότητα στο τυχαίο
        • Συνεδρία3.4
          Δεξιότητες αναζήτησης εργασίας και αυτοπαρουσίασης
      • 4. Ο ρόλος του επαγγελματικού συμβούλου στη σύγχρονη εποχή

        Η 4η διδακτική ενότητα επικεντρώνεται σε ένα πλήθος κομβικών ζητημάτων, που ξεπερνούν τους βασικούς στόχους που είχε ο επαγγελματικός προσανατολισμός και η συμβουλευτική τις προηγούμενες δεκαετίες, όπως η υποβοήθηση του ατόμου στη λήψη εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αποφάσεων.

        4
        • Συνεδρία4.1
          Βασικές δεξιότητες επαγγελματικής συμβουλευτικής
        • Συνεδρία4.2
          Προσωπική και επαγγελματική ενδυνάμωση του συμβούλου
        • Συνεδρία4.3
          Εστιάζοντας στην ενδυνάμωση του ατόμου
        • Συνεδρία4.4
          Αξιοποίηση θεωρητικών και πρακτικών προσεγγίσεων στο έργο του συμβούλου
      • 5. Σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός και ειδική αγωγή και εκπαίδευση

        Η 5η διδακτική ενότητα επιδιώκει να καταρτίσει επαρκώς τους/τις συμμετέχοντες/οσυες στη δομή και στη φιλοσοφία του υπάρχοντος εκπαιδευτικού συστήματος, με έμφαση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, προκειμένου ο/η σύμβουλος να είναι σε θέση να γνωρίζει τις διαδικαστικές λεπτομέρειες που αφορούν στους/στις μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες και την πρόσβαση ή/και περιορισμούς στην τριτοβάθμια εκπαίδευσης, ώστε να παρέχει ορθή πληροφόρηση.

        4
        • Συνεδρία5.1
          Η δομή του Νέου Λυκείου και η πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
        • Συνεδρία5.2
          Τρόπος εξέτασης των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες
        • Συνεδρία5.3
          Ένταξη σε ειδικές κατηγορίες και περιορισμοί πρόσβασης σε ομάδες τμημάτων
        • Συνεδρία5.4
          Ενδεικτικά Προγράμματα Σπουδών με γνωστική εμβάθυνση και συνάφεια με την ειδική αγωγή και εκπαίδευση
      • 6. Τριτοβάθμια εκπαίδευση και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – αναπηρία/ες

        Η 6η διδακτική έχει ως στόχο να προσεγγίσει τη συμβουλευτική στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και εστιάζει στην εργασία και τη συμβουλευτική υποστήριξη φοιτητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες

        4
        • Συνεδρία6.1
          Φοιτητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες
        • Συνεδρία6.2
          Αποτελεσματική αντιμετώπιση φοιτητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες
        • Συνεδρία6.3
          Δουλεύοντας με φοιτητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες: Προτάσεις, πρακτικές ασκήσεις και δραστηριότητες
        • Συνεδρία6.4
          Προγράμματα υποστήριξης και επαγγελματικής συμβουλευτικής φοιτητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες
      • 7. Ειδική Αγωγή και επαγγελματική ανάπτυξη

        Η 7η διδακτική επικεντρώνεται στην ειδική αγωγή και επαγγελματική αποκατάσταση των ατόμων με ε.ε.α/α. Εξετάζονται η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες, οι μορφές και τα μοντέλα απασχόλησης τους τα οφέλη που προκύπτουν από την είσοδο τους στην αγορά εργασίας και ο εργασιακός αποκλεισμός που υφίστανται από την αγορά εργασίας

        4
        • Συνεδρία7.1
          Επαγγελματική Εκπαίδευση και ανάπτυξη των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες. Θεωρίες επαγγελματικής ανάπτυξης
        • Συνεδρία7.2
          Επαγγελματική κατάρτιση και απασχόληση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες
        • Συνεδρία7.3
          Μορφές και μοντέλα απασχόλησης των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες
        • Συνεδρία7.4
          Εργασιακός/ κοινωνικός αποκλεισμός των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες
      • 8. Στρατηγικοί σχεδιασμοί και προγράμματα κοινωνικής πολιτικής σε θέματα απασχόλησης για άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο

        Η 8η διδακτική αναλύει την έννοια της κοινωνικής πολιτικής και την εφαρμογή της σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας για τα, άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες, παρουσιάζοντας τα προγράμματα και τις δομές που απευθύνονται στη συγκεκριμένη ομάδα.

        5
        • Συνεδρία8.1
          Κοινωνική πολιτική: Ορισμός, θεωρητικές προσεγγίσεις και Μοντέλα Ανάπτυξης
        • Συνεδρία8.2
          Κοινωνική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα θέματα απασχόλησης για τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες
        • Συνεδρία8.3
          Εθνικό Νομοθετικό πλαίσιο στα θέματα απασχόλησης για τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες
        • Συνεδρία8.4
          Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Αναπηρία με έμφαση στο Στόχο 14: Εργασία και Απασχόληση των Ατόμων με Αναπηρία
        • Συνεδρία8.5
          Οι σημερινές προκλήσεις και τα μέτρα εφαρμογής σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο για τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες
      • 9. Άτομα με αναπηρία και τρίτος τομέας της οικονομίας

        Η 9η διδακτική επικεντρώνεται στις αρχές της κοινωνικής οικονομίας και επιχειρηματικότητας. Έμφαση δίνεται τόσο στις βασικές έννοιες και αρχές τους, όσο και σε καλές πρακτικές, καινοτομίες και προγράμματα επιδότησης που αφορούν άτομα με ε.ε.α./α.

        5
        • Συνεδρία9.1
          Προγράμματα καταπολέμησης του αποκλεισμού από την αγορά εργασίας και ένταξης ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες
        • Συνεδρία9.2
          Αντιμέτωποι με τις προκλήσεις της κοινωνικής οικονομίας σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον
        • Συνεδρία9.3
          Ευκαιρίες και δυνατότητες της Κοινωνικής Επιχείρησης, ως βασικού άξονα της Κοινωνικής Οικονομίας. Εργαλεία και μοντέλα ανάπτυξης
        • Συνεδρία9.4
          Νομοθετικό πλαίσιο για την Κοινωνική Οικονομία και Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα
        • Συνεδρία9.5
          Προγράμματα και καλές πρακτικές επιχειρήσεων κοινωνικής οικονομίας σε διεθνή και ελληνικό επίπεδο
      • 10. Σχέδιο παρέμβασης επαγγελματικής συμβουλευτικής σε άτομα/α με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες: Γενικές αρχές, σχεδιασμός και υποδείγματα

        Η 10η διδακτική ενότητα έχει πιο πρακτικό προσανατολισμό προκειμένου να βοηθήσει τα στελέχη της συμβουλευτικής να είναι ικανά να συντάσσουν σχετικό φάκελο, με τη μορφή Σχεδίου Παρέμβασης με αναφορά σε ομάδα στόχο ή/και μεμονωμένο άτομο και σε αντικείμενο συναφές με την ειδικότητα ή/και το επίπεδο εκπαίδευσής του

        4
        • Συνεδρία10.1
          Γενικές αρχές και εφαρμοστικό πλαίσιο
        • Συνεδρία10.2
          Σχεδιασμός και σύνταξη σχεδίου παρέμβασης
        • Συνεδρία10.3
          Σχεδιασμός και πλαίσια συνεδρίας
        • Συνεδρία10.4
          Υπόδειγμα σχεδίου παρέμβασης
      Χρυσή Βιτσιλάκη

      Επιστημονικά Υπεύθυνη

        Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
        Ασημίνα Τσιμπιδάκη

        Ακαδημαϊκά Υπεύθυνή

          Μόνιμη Επίκουρη Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Δ.Ε.) του Πανεπιστημίου Αιγαίου
          Χρήστος Ταουσάνης

          Διδάσκοντας

            Διδάκτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. Σύμβουλος σταδιοδρομίας.
            Μαρία Κουρουτσίδου

            Διδάσκουσα

              Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου με γνωστικό αντικείμενο "Κοινωνία και Εκπαίδευση"
              Χριστίνα Καραγιάννη

              Διδάσκουσα

                Κοινωνιολόγος, M Ed, Αν. Προϊσταμένη Δ/νσης Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας Δήμου Ρόδου
                280 €
                Κάνε Αίτηση

                ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ:

                1. Έκπτωση σε περίπτωση εφάπαξ πληρωμής: 10%
                2. Έκπτωση για την περίπτωση Ομαδικής Εγγραφής 2 ατόμων: 10%
                3. Έκπτωση λόγω πρόωρης εγγραφής μέχρι 10 Απριλίου : 10%
                4. Έκπτωση για την περίπτωση Ομαδικής Εγγραφής τουλάχιστον 3 ατόμων: 15%

                Θέματα Προγράμματος Σπουδών και λοιπά Επιμορφωτικά Θέματα

                Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ασημίνα Τσιμπιδάκη
                Email: tsibidaki@aegean.gr

                Θέματα Οικονομικής και Διοικητικής Διαχείρισης

                Γραμματεία Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης
                Τηλέφωνο: 22410 99424-5-6-7 (Δευτέρα-Παρασκευή, 10:00-17:00)
                Email:  e-epimorfosi@aegean.gr

                • Επισκόπηση
                • Ενότητες
                • Υπεύθυνοι/ες
                • Κόστος
                • Επικοινωνία
                280 €
                Κάνε Αίτηση
                • Share:

                ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

                • Διοίκηση Επιχειρήσεων
                • Παιδαγωγικά
                • Πολιτισμός
                • ΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας
                • Ψυχολογία

                ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

                Ψυχική Υγεία σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα

                Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων

                Ενσυνειδητότητα/ Mindfulness: Ανάπτυξη και διαχείριση δεξιοτήτων Συναισθηματικής Νοημοσύνης

                Coming soon

                Εγγραφείτε τώρα και θα λαμβάνετε περιοδική ενημέρωση για τα νέα προγράμματα μας, την πολιτική εκπτώσεων και τις προσφορές μας!

                ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

                • Σχετικά με εμάς
                • Όροι Συμμετοχής
                • Εγγραφές & Δίδακτρα
                • Μεθοδολογία Υλοποίησης
                • Πιστοποίηση Σπουδών

                ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

                • Επικοινωνήστε μαζί μας
                • Συχνές ερωτήσεις

                Ώρες επικοινωνίας: Δευ-Παρ 10.00 - 18.00

                22410 99424-5-6

                e-epimorfosi@aegean.gr

                Κτήριο "Καλλιπάτειρα ", Δημοκρατίας 1, Ρόδος, 85132

                Copyright © 2021 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, Προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

                • Όροι χρήσης
                • Πολιτική απορρήτου
                Modal title

                Message modal