• Πληροφορίες
    • Σχετικά με εμάς
    • Όροι Συμμετοχής
    • Εγγραφές & Δίδακτρα
    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
    • Πιστοποίηση Σπουδών
  • Προγράμματα
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
    Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
    • Πληροφορίες
      • Σχετικά με εμάς
      • Όροι Συμμετοχής
      • Εγγραφές & Δίδακτρα
      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
      • Πιστοποίηση Σπουδών
    • Προγράμματα
    • Νέα & Ανακοινώσεις
    • Επικοινωνία

      Παιδαγωγικά

      • Αρχική
      • Όλα τα προγράμματα
      • Παιδαγωγικά
      • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων

      Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων

      7μηνο - 400 ώρες
      20
      01/03/2021 - 17/10/2021
      Κάνε Αίτηση
      Μοριοδοτούμενο
      ekpedeusi enilikwn
      • Επισκόπηση
      • Ενότητες
      • Υπεύθυνοι/ες
      • Κόστος
      • Επικοινωνία
      Οδηγός προγράμματος Χρονοδιάγραμμα

      Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

      Οι θεαματικές μεταβολές στη σύγχρονη οικονομική και κοινωνική πραγματικότητα ως αποτέλεσμα της παγκοσμιοποίησης, της κινητικότητας των ατόμων και της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας, σε συνδυασμό με την αδιάλειπτη παραγωγή νέων επιστημονικών και ερευνητικών δεδομένων, καθιστούν επιτακτική την ανάγκη συνεχούς επαναπροσδιορισμού και ανανέωσης των
      γνώσεων και των δεξιοτήτων του κάθε ατόμου.
      Στο πλαίσιο αυτό, η εκπαίδευση ενηλίκων διαμορφώνεται ως προϋπόθεση και μέσο προσαρμογής των γνώσεων και των δεξιοτήτων στις σύγχρονες εξελίξεις, ενώ ταυτόχρονα ανάγεται ως ένα από τα πλέον σημαντικά πεδία των επιστημών της αγωγής. Το παρόν πρόγραμμα αποτελεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο θέμα της εκπαίδευσης ενηλίκων τόσο σε επίπεδο θεωρητικό όσο και σε επίπεδο σχεδιασμού και υλοποίησης σχετικών προγραμμάτων.
      Το πρόγραμμα δομείται σε δέκα διδακτικές ενότητες, όπου αφενός διερευνάται η εκπαίδευση ενηλίκων με έμφαση στο εννοιολογικό της περιεχόμενο, στους στόχους και τους σκοπούς που εξυπηρετεί, στις παιδαγωγικές αρχές που πρέπει να τη διέπουν και στην ανάγκη ανάπτυξης ενός θεσμικού πλαισίου διεξαγωγής της μέσα στο οποίο ιδιαίτερη σημασία έχει η πιστοποίησή της ώστε να αποτελεί αναγνωρίσιμο προσόν των ενηλίκων και αφετέρου γίνεται αναφορά στις βασικές αρχές σχεδιασμού υλοποίησης και αξιολόγησης.

      Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος

      Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:

      1. Αναγνωρίζει τις βασικές έννοιες και τους στόχους της εκπαίδευσης ενηλίκων στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο στην Ελλάδα και την Ευρώπη,
      2. Κατανοεί τις παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές με έμφαση στην ανάγκη επανεξέτασης των θεωριών μάθησης υπό το πρίσμα των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που έχουν οι ενήλικες εκπαιδευόμενοι και των εμποδίων που συναντούν στη μαθησιακή τους πορεία,
      3. Αντιλαμβάνεται το ρόλο της ομάδας στην εκπαιδευτική πορεία της εκπαίδευσης ενηλίκων δίνοντας έμφαση στη δυναμική της καθώς και στο ρόλο της στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν,
      4. Κατανοεί το ζήτημα της αναγνώρισης και πιστοποίησης της εκπαίδευσης ενηλίκων, με έμφαση στα βασικά πλεονεκτήματα και οφέλη που προσφέρει η πιστοποίηση και αναγνώριση των προσόντων των εργαζομένων,
      5. Αναλύει θέματα προγραμματισμού, διατύπωσης στόχων και σκοπών και ανάπτυξης εκπαιδευτικών σεναρίων,
      6. Κατανοεί και χρησιμοποιεί βασικές εκπαιδευτικές τεχνικές, μεθόδους και προσεγγίσεις που από τη θεωρία και την έρευνα κρίνονται κατάλληλες για τέτοιου είδους προγράμματα.
      7. Οργανώνει πλαίσια αξιολόγησης στην εκπαίδευση ενηλίκων με ιδιαίτερη έμφαση στον ρόλο και στη σημασία της αυτοαξιολόγησης.

      Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης

      Στο τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας του προγράμματος ανατίθεται κάποια δραστηριότητα αξιολόγησης που μπορεί να αφορά είτε σε ένα (1) διαδικτυακό διαγώνισμα αξιολόγησης (e-Test), τύπου «πολλαπλής επιλογής» ,ή «σωστό/λάθος» είτε σε εργασία με ανάπτυξη θέματος.

      ΠρογράμματαΠαιδαγωγικάΕκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων
      • 1. Εισαγωγή στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Στο πλαίσιο της διδακτικής ενότητας του προγράμματος πραγματοποιείται μια εισαγωγή στις βασικές έννοιες της εκπαίδευσης ενηλίκων. Αναλύονται η αναγκαιότητα και οι σκοποί της εκπαίδευσης ενηλίκων και παρουσιάζονται τα κυριότερα ιστορικά στοιχεία της, σε διεθνές και ελληνικό πλαίσιο. Ακόμη, περιγράφεται το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την εκπαίδευση ενηλίκων στην Ελλάδα και παρουσιάζονται οι σχετικοί φορείς εκπαίδευσης ενηλίκων. Τέλος, συζητούνται ο ρόλος και οι ειδικότερες λειτουργίες που έχει η διά βίου εκπαίδευση και μάθηση και αναλύεται η θέση που έχει στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

        4
        • Συνεδρία1.1
          Ορισμός της εκπαίδευσης ενηλίκων – αποσαφήνιση σχετικών όρων
        • Συνεδρία1.2
          Αναγκαιότητα και σκοποί στην εκπαίδευση ενηλίκων Ιστορικά στοιχεία στην εκπαίδευση ενηλίκων
        • Συνεδρία1.3
          Η εκπαίδευση ενηλίκων στην Ελλάδα: ιστορική αναδρομή, νομοθετικό πλαίσιο & φορείς εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
        • Συνεδρία1.4
          Διά βίου εκπαίδευση και μάθηση: ρόλος, λειτουργίες και η θέση της στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης
      • 2. Παιδαγωγικές αρχές & θεωρίες μάθησης στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Στη διδακτική ενότητα συζητούνται βασικά ζητήματα που αφορούν τη διδακτική στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων. Παρουσιάζονται παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές και αναλύονται παραδοσιακές θεωρίες μάθησης (συμπεριφορισμός, γνωστικισμός, κονστρουκτιβισμός), αλλά και εναλλακτικές θεωρίες μάθησης των ενηλίκων, που εμφανίστηκαν σχετικά πρόσφατα (μετασχηματίζουσα μάθηση). Έμφαση δίνεται ακόμη στην ανάλυση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που έχουν οι ενήλικες εκπαιδευόμενοι, καθώς και τα εμπόδια που συναντούν στη μαθησιακή τους διαδικασία.

        4
        • Συνεδρία2.1
          Χαρακτηριστικά των ενήλικων εκπαιδευομένων
        • Συνεδρία2.2
          Εισαγωγή στις θεωρίες μάθησης
        • Συνεδρία2.3
          Παιδαγωγικές – διδακτικές αρχές
        • Συνεδρία2.4
          Μοντέλα εκπαίδευσης ενηλίκων
      • 3. Η ομάδα στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Στην διδακτική ενότητα αναλύεται η έννοια της ομάδας, συζητούνται πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της ομαδικής μάθησης, οι τρόποι σχηματισμού των ομάδων, η λειτουργία και οι ρόλοι μέσα στην ομάδα, τρόποι διαχείρισης της ομάδας και αντιμετώπισης προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν, καθώς και τρόποι αξιολόγησης της ομάδας. Ειδική αναφορά και ανάλυση γίνεται στις ομάδες που έχουν περιορισμένη πρόσβαση σε κοινωνικά και δημόσια αγαθά (ευπαθείς ή ευάλωτες ομάδες ενήλικων εκπαιδευομένων), στους τρόπους υπέρβασης των εμποδίων που αντιμετωπίζουν και τα κίνητρα με τα οποία προσέρχονται στην εκπαίδευση ενηλίκων.

        4
        • Συνεδρία3.1
          Η δυναμική της ομάδας
        • Συνεδρία3.2
          Συγκρότηση, λειτουργία και ρόλοι μέσα στην ομάδα
        • Συνεδρία3.3
          Αξιολόγηση της ομάδας
        • Συνεδρία3.4
          Ειδικές/ευπαθείς ομάδες εκπαιδευομένων
      • 4. Προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων – αναγνώριση και πιστοποίηση στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Η διδακτική ενότητα πραγματεύεται το ζήτημα των προγραμμάτων διά βίου εκπαίδευσης και μάθησης και της αναγνώρισης και πιστοποίησης στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων. Αρχικά, αναφέρονται ορισμένοι βασικοί λόγοι που καθιστούν αναγκαία και επιβεβλημένη την υλοποίηση τέτοιων προγραμμάτων και παρατίθενται μερικές από τις κύριες προϋποθέσεις για την αποτελεσματικότητα της υλοποίησής τους. Στη συνέχεια, αναλύονται οι φάσεις που περιλαμβάνει ο σχεδιασμός ενός προγράμματος διά βίου εκπαίδευσης και μάθησης. Έπειτα, παρουσιάζονται τα βασικά πλεονεκτήματα και οφέλη που θεωρείται ότι έχει και προσφέρει η πιστοποίηση και αναγνώριση των προσόντων των εργαζομένων. Ακόμη, σχολιάζεται το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων και περιγράφεται η διάκριση των επιπέδων των μαθησιακών αποτελεσμάτων που αυτό περιλαμβάνει. Επίσης, γίνεται ιστορική αναδρομή της αναγνώρισης και πιστοποίησης της μη τυπικής εκπαίδευσης και μάθησης, για να διαφανεί πώς προέκυψε το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων. Επίσης, παρουσιάζεται το κανονιστικό πλαίσιο για την πιστοποίηση προσόντων στο πεδίο της μη τυπικής εκπαίδευσης και της άτυπης μάθησης, καθώς και το κανονιστικό πλαίσιο για την αδειοδότηση και εποπτεία των φορέων πιστοποίησης αυτών των προσόντων στον ελληνικό εκπαιδευτικό χώρο.

        4
        • Συνεδρία4.1
          Αναγνώριση και πιστοποίηση διά βίου μάθησης – αναγκαιότητα και οφέλη
        • Συνεδρία4.2
          Φορείς πιστοποίησης Προγραμμάτων στην Ευρώπη
        • Συνεδρία4.3
          Πιστοποίηση μη τυπικής εκπαίδευσης και άτυπης μάθησης στον ελληνικό χώρο
        • Συνεδρία4.4
          Ευρωπαϊκό και εθνικό πλαίσιο προσόντων
      • 5. Εκπαιδευτικές τεχνικές και μέθοδοι στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Στην ενότητα αυτή αναλύονται βασικές εκπαιδευτικές τεχνικές και μέθοδοι της εκπαίδευσης ενηλίκων και παρουσιάζονται τα κυριότερα σημεία που συμβάλλουν στη δημιουργική τους αξιοποίηση κατά τη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία. Επίσης, αναλύονται οι βασικές αντίστοιχες διδακτικές ενέργειες από την πλευρά των εκπαιδευτών (επίδειξη, συζήτηση, διάλεξη/εισήγηση, ερώτηση) και παρουσιάζονται διάφορα μέσα διδασκαλίας και μάθησης. Τέλος, αναλύεται ο ιδιαίτερος ρόλος που έχει ο εκπαιδευτής ενηλίκων και τρόποι με τους οποίους μπορεί να συμβάλει στην αποτελεσματική τους μάθηση.

        4
        • Συνεδρία5.1
          Βασικά στοιχεία εκπαιδευτικών τεχνικών
        • Συνεδρία5.2
          Εκπαιδευτικές-διδακτικές ενέργειες του/της εκπαιδευτή/τριας ενηλίκων
        • Συνεδρία5.3
          Μέσα διδασκαλίας και μάθησης
        • Συνεδρία5.4
          Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων
      • 6. Προγραμματισμός διδασκαλίας στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Στην διδακτική ενότητα συζητείται η αναγκαιότητα του προγραμματισμού της διδασκαλίας και παρουσιάζονται τα είδη, οι σκοποί και τα βασικά ερωτήματα του προγραμματισμού διδασκαλίας. Ακόμη, αναλύονται οι στόχοι διδασκαλίας και μάθησης και διάφορες υποκατηγορίες τους. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα κύρια στοιχεία ενός σχεδίου/σεναρίου διδασκαλίας και δίνονται ενδεικτικοί άξονες για την κατασκευή του. Πέρα από τη θεωρητική παρουσίαση, δίνονται και πρακτικά παραδείγματα σχεδίων διδασκαλίας ενοτήτων ποικίλων θεματικών που απευθύνονται σε ενήλικες εκπαιδευομένους και οι συμμετέχοντες/ουσες του σεμιναρίου καλούνται να δημιουργήσουν δικά τους διδακτικά σχέδια/σενάρια

        4
        • Συνεδρία6.1
          Αναγκαιότητα, είδη, σκοποί και βασικά ερωτήματα του προγραμματισμού διδασκαλίας
        • Συνεδρία6.2
          Στόχοι διδασκαλίας και μάθησης
        • Συνεδρία6.3
          Σχέδιο/σενάριο διδασκαλίας και μάθησης – θεωρητικά στοιχεία και ενδεικτικοί άξονες
        • Συνεδρία6.4
          Σχέδιο/σενάριο διδασκαλίας και μάθησης – πρακτικά παραδείγματα
      • 7. Η μέθοδος project στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Η διδακτική ενότητα αφιερώνεται στη μέθοδο project και τον ρόλο που μπορεί να έχει αυτή στην εκπαίδευση ενηλίκων. Αρχικά γίνεται η παρουσίαση των ιστορικών στοιχείων της μεθόδου project και στη συνέχεια αναλύονται τα βασικά της στοιχεία και τα βήματα εφαρμογής της μεθόδου. Έπειτα δίνεται ένα παράδειγμα project στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων και η ενότητα κλείνει με την παρουσίαση των διαπιστώσεων γύρω από την εφαρμογή της μεθόδου project στην εκπαίδευση ενηλίκων και τις δυνατότητες που προσφέρει.

        4
        • Συνεδρία7.1
          Ιστορική αναδρομή της μεθόδου project
        • Συνεδρία7.2
          Η τεχνική της μεθόδου project
        • Συνεδρία7.3
          Παράδειγμα ενός project στην εκπαίδευση ενηλίκων
        • Συνεδρία7.4
          Διαπιστώσεις – συμπεράσματα γύρω από την εφαρμογή της μεθόδου project στην εκπαίδευση ενηλίκων
      • 8. Η μικροδιδασκαλία ως μέθοδος εκπαίδευσης ενηλίκων

        Αντικείμενο της διδακτικής ενότητας αποτελεί η μικροδιδασκαλία ως μέθοδος εκπαίδευσης ενηλίκων. Αρχικά, δίνονται κάποια βασικά γενικά στοιχεία για τη μικροδιδασκαλία και αναλύεται η ιστορική της πορεία ως τεχνικής στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται διάφορα μοντέλα μικροδιδασκαλίας που αναπτύχθηκαν και εφαρμόστηκαν σε ιδρύματα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών και έπειτα αναλύονται τα στάδια διεξαγωγής και οι φάσεις εκτέλεσης της μικροδιδασκαλίας. Παρουσιάζεται, ακόμη, ένα ενδεικτικό σχέδιο προγραμματισμού και διεξαγωγής της μικροδιδασκαλίας και συζητούνται οι διάφορες πηγές ανατροφοδότησης που ενεργοποιούνται κατά την εφαρμογή της μικροδιδασκαλίας. Τέλος, παρουσιάζονται επί χάρτου ορισμένα παραδείγματα μικροδιδασκαλιών στην εκπαίδευση ενηλίκων.

        4
        • Συνεδρία8.1
          Εισαγωγικά – Γενικά στοιχεία για τη μικροδιδασκαλία
        • Συνεδρία8.2
          Μοντέλα μικροδιδασκαλίας
        • Συνεδρία8.3
          Σχέδιο προγραμματισμού και διεξαγωγής μικροδιδασκαλίας
        • Συνεδρία8.4
          Αξιολόγηση μικροδιδασκαλίας – πηγές ανατροφοδότησης
      • 9. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Στη διδακτική ενότητα δίνονται ο ορισμός και το θεωρητικό πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και αναλύεται η μεθοδολογία της. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στον ρόλο των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας, καθώς και στους φορείς παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Τέλος, παρουσιάζεται η θέση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

        4
        • Συνεδρία9.1
          Ορισμός και θεωρητικό πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
        • Συνεδρία9.2
          Μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
        • Συνεδρία9.3
          Ο ρόλος των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας
        • Συνεδρία9.4
          Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην Ελλάδα
      • 10. Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση ενηλίκων

        Η ενότητα αυτή αφορά στην Αξιολόγηση και εκπαίδευση ενηλίκων: Θεωρητικές και μεθοδολογικές αρχές ά στην αξιολόγηση στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων και πιο συγκεκριμένα στην αξιολόγηση του βαθμού επίτευξης των μαθησιακών και άλλων στόχων που προσδιορίστηκαν κατά τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό κάθε προγράμματος. Εισαγωγικά εξετάζονται οι διαφορετικοί τύποι και μορφές αξιολόγησης, το περιεχόμενό τους και οι στόχοι που εξυπηρετούν, συνδέοντας την λειτουργία της αξιολόγησης με τις άλλες εκπαιδευτικές λειτουργίες. Μετά τις εισαγωγικές αποσαφηνίσεις, παρουσιάζονται μέθοδοι και τεχνικές αξιολόγησης που συνηθέστερα αξιοποιούνται στον χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων αναλύοντας τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που αυτές έχουν σε σχέση πάντα με τον τύπο και τους στόχους της αξιολόγησης. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στη διάκριση μεταξύ διαγνωστικής, διαμορφωτικής και τελικής αξιολόγησης, καθώς και σε ζητήματα αυτο-αξιολόγησης.

        4
        • Συνεδρία10.1
          Αξιολόγηση και εκπαίδευση ενηλίκων: Θεωρητικές και μεθοδολογικές αρχές
        • Συνεδρία10.2
          Μορφές, Μέθοδοι και Τεχνικές αξιολόγησης (Ι)
        • Συνεδρία10.3
          Μορφές, Μέθοδοι και Τεχνικές αξιολόγησης (ΙΙ)
        • Συνεδρία10.4
          Σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος πλάνων αξιολόγησης
      Χρυσή Βιτσιλάκη

      Επιστημονικά Υπεύθυνη

        Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
        Παντελής Βουλτσίδης

        Διδάσκοντας

          Σύμβουλος Επιστημονικού Έργου ΕΚΔΔΑ – Επιστημονικός Συνεργάτης Πανεπιστημίου Αιγαίου. Μέλος ΣΕΠ ΕΑΠ
          Λουκάς Μουστάκας

          Διδάσκοντας

            Μεταδιδάκτορας του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Η έρευνά του αναφέρεται σε ζητήματα καινοτομίας της εκπαίδευσης.
            Παναγιώτης Σταμάτης

            Διδάσκοντας

              Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου με γνωστικό αντικείμενο την Παιδαγωγική Επικοινωνία στην Προσχολική και Πρωτοσχολική Εκπαίδευση
              Απόστολος Κώστας

              Διδάσκοντας

                Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, με γνωστικό αντικείμενο "Ηλεκτρονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Εκπαίδευσης"
                Μαρία Κουρουτσίδου

                Διδάσκουσα

                  Μέλος Ε.Δ.Ι.Π. του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου με γνωστικό αντικείμενο "Κοινωνία και Εκπαίδευση"
                  520 €
                  Κάνε Αίτηση
                  • Έκπτωση 10% σε περίπτωση εφάπαξ καταβολής των διδάκτρων
                  • Δυνατότητα καταβολής σε 3 δόσεις
                  • ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΟΣΕΩΝ

                  Θέματα Προγράμματος Σπουδών και λοιπά Επιστημονικά θέματα

                  Γραμματεία Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης
                  Τηλέφωνο: 22410 99424-5-6 (Δευτέρα-Παρασκευή, 10:00-18:00)
                  Email:  e-epimorfosi@aegean.gr

                  Θέματα Οικονομικής και Διοικητικής Διαχείρισης

                  Γραμματεία Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης
                  Τηλέφωνο: 22410 99424-5-6 (Δευτέρα-Παρασκευή, 10:00-18:00)
                  Email:  e-epimorfosi@aegean.gr

                  • Επισκόπηση
                  • Ενότητες
                  • Υπεύθυνοι/ες
                  • Κόστος
                  • Επικοινωνία
                  520 €
                  Κάνε Αίτηση
                  • Share:

                  ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

                  • Διοίκηση Επιχειρήσεων
                  • Παιδαγωγικά
                  • Πολιτισμός
                  • Ψυχολογία

                  ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

                  Ειδική Καλλιτεχνική Αγωγή σε Εκπαιδευτικές Δομές & Χώρους Πολιτιστικής Αναφοράς

                  Εργαλεία LEGO στην Εκπαίδευση

                  Ειδική αγωγή: Συμβουλευτική και επαγγελματικός προσανατολισμός ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες

                  Εγγραφείτε τώρα και θα λαμβάνετε περιοδική ενημέρωση για τα νέα προγράμματα μας, την πολιτική εκπτώσεων και τις προσφορές μας!

                  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

                  • Σχετικά με εμάς
                  • Όροι Συμμετοχής
                  • Εγγραφές & Δίδακτρα
                  • Μεθοδολογία Υλοποίησης
                  • Πιστοποίηση Σπουδών

                  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

                  • Επικοινωνήστε μαζί μας
                  • Συχνές ερωτήσεις

                  Ώρες επικοινωνίας: Δευ-Παρ 10.00 - 18.00

                  22410 99424-5-6

                  e-epimorfosi@aegean.gr

                  Κτήριο "Καλλιπάτειρα ", Δημοκρατίας 1, Ρόδος, 85132

                  Copyright © 2021 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, Προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

                  • Όροι χρήσης
                  • Πολιτική απορρήτου
                  Modal title

                  Message modal