• Πληροφορίες
    • Σχετικά με εμάς
    • Όροι Συμμετοχής
    • Εγγραφές & Δίδακτρα
    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
    • Πιστοποίηση Σπουδών
  • Προγράμματα
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
    Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
    • Πληροφορίες
      • Σχετικά με εμάς
      • Όροι Συμμετοχής
      • Εγγραφές & Δίδακτρα
      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
      • Πιστοποίηση Σπουδών
    • Προγράμματα
    • Νέα & Ανακοινώσεις
    • Επικοινωνία

      Παιδαγωγικά

      • Αρχική
      • Όλα τα προγράμματα
      • ΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας
      • Οριζόντιες Δεξιότητες στην εκπαίδευση και κατάρτιση του 21ου αιώνα

      Οριζόντιες Δεξιότητες στην εκπαίδευση και κατάρτιση του 21ου αιώνα

      7 μήνες και 3 ημέρες - 330 ώρες
      16.50
      20/03/2023 - 22/10/2023
      Κάνε Αίτηση
      Μοριοδοτούμενο
      ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
      • Επισκόπηση
      • Ενότητες
      • Υπεύθυνοι/ες
      • Κόστος
      • Επικοινωνία
      Οδηγός προγράμματος Χρονοδιάγραμμα

      Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

      Αντικείμενο του επιμορφωτικού προγράμματος είναι η εξοικείωση των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων με οριζόντιες δεξιότητες ή αλλιώς, δεξιότητες 21ου αιώνα, και η διασύνδεσή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία. Η σφαιρικότητα των γνώσεων και δεξιοτήτων που θα αποκτήσουν οι συμμετέχοντες/ουσες στο σύνολο των δεξιοτήτων 21ου αιώνα, όπως αυτές μπορούν να εφαρμοστούν σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα του παρόντος προγράμματος.

      Πιο συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί θα αναγνωρίσουν δεξιότητες που συμβάλλουν στην προετοιμασία των μαθητών/ριών τους για την καθημερινή ζωή, τη σύγχρονη κοινωνία, τις μελλοντικές σπουδές τους και τη σύγχρονη αγορά εργασίας. Μεταξύ των δεξιοτήτων συμπεριλαμβάνονται εκείνες που αφορούν στον τρόπο σκέψης και επίλυσης προβλημάτων, στον τρόπο συμπεριφοράς στον συνάνθρωπο και στο περιβάλλον και προφανώς, ψηφιακές δεξιότητες. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες/ουσες θα γνωρίσουν τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να υποστηριχθεί η διδακτική πρακτική τους, με στόχο την ενίσχυση των οριζόντιων δεξιοτήτων. Τέλος, θα εξοικειωθούν με καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις και πρακτικές, ζητήματα διαθεματικότητας και παραδείγματα μαθησιακού σχεδιασμού 21ου αιώνα.

      Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται προσφέροντας στους/στις εκπαιδευτικούς την ευκαιρία να σχεδιάσουν τα δικά τους διδακτικά σενάρια, ενισχύοντας τις οριζόντιες δεξιότητες των μαθητών/ριών τους και δημιουργώντας κοινότητες μάθησης για τον διαμοιρασμό τους.

      Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο,
      αλλά και Λύκειο), εκπαιδευτικούς/ εκπαιδευτές/ριες Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, καθώς και σε εμπλεκόμενους/ες
      στην εκπαίδευση όπως στελέχη, φοιτητές/ριες, υποψήφιοι/ες διδάκτορες/ισες, ερευνητές/ριες κ.λπ..

      Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος

      Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι επιμορφούμενοι/ες θα είναι σε θέση να:
      1. Αναγνωρίζουν τις οριζόντιες δεξιότητες (ή δεξιότητες 21ου αιώνα) και να αναδεικνύουν τη σημασία τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
      2. Ενισχύουν τις διδακτικές πρακτικές του με σύγχρονες τεχνολογίες, διαθεματικές προσεγγίσεις και μαθησιακούς στόχους που αφορούν σε οριζόντιες δεξιότητες.
      3. Επιθυμούν να λειτουργούν οι ίδιοι/ες ως εκπαιδευτικοί 21ου αιώνα, καλλιεργώντας ταυτόχρονα τις δεξιότητες που καλούνται να ενισχύσουν στους/στις μαθητές/ριές τους.
      4. Υποστηρίζουν τους/τις μαθητές/ριες τους, ώστε να γίνουν ενεργοί/ές πολίτες στις κοινωνίες και τις αγορές εργασίας του 21ου αιώνα.

       

      Μεθοδολογία Υλοποίησης Προγράμματος

      1.Διαδικασία υλοποίησης της επιμόρφωσης
      Online Εξ Αποστάσεως

      2. Μέθοδοι υλοποίησης της επιμόρφωσης
      Το εκπαιδευτικό υλικό (θεωρητικό και πρακτικό μέρος) θα διατίθεται στην πλατφόρμα διδασκαλίας (στα ελληνικά και τα αγγλικά) και οι συμμετέχοντες/ουσες θα έχουν πρόσβαση σε αυτό καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, ενώ θα μπορούν να παρακολουθούν με ευέλικτο τρόπο, προσαρμοσμένο στις προσωπικές τους ανάγκες και προτεραιότητες. Ταυτόχρονα, θα μπορούν να υλοποιούν προτεινόμενες δραστηριότητες βάσει του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης.
      Το εκπαιδευτικό υλικό θα αποτελείται από θεωρία (δημοσιεύσεις, διαδικτυακό υλικό σε μορφή βίντεο, υλικό που έχει δημιουργηθεί
      στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων κ.λπ.) διαθέσιμη είτε εντός της πλατφόρμας διδασκαλίας (HTML5 υλικό με σχετικές αναφορές) είτε εκτός της πλατφόρμας σε εξωτερικές πηγές.
      Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος θα υπάρχει και η δυνατότητα ασύγχρονης επικοινωνίας (μέσω e-mail, forum κ.λπ.) με τους/τις διδάσκοντες/ουσες.

      3. Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης
      Στο τέλος κάθε ενότητας θα υπάρχει αξιολόγηση (κουίζ κλειστών ερωτήσεων) και αυτό- αξιολόγηση, με τη μορφή αναστοχαστικών ερωτήσεων.

      Μοριοδότηση

      Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. δύναται στο πλαίσιο της προώθησης ενός προγράμματος, να ενημερώνει -συμβουλευτικά και μόνο- το ενδιαφερόμενο κοινό σχετικά με τη δυνατότητα αξιοποίησης ενός πιστοποιητικού επιμόρφωσης από πλευράς ενδεχόμενης μοριοδότησής του, βάσει του θεσμικού πλαισίου που ισχύει κατά την περίοδο της έναρξης του προγράμματος. Ωστόσο, η μοριοδότηση της επιμόρφωσης ως προσόν, εξαρτάται από τα εκάστοτε κριτήρια των προκηρύξεων/προσκλήσεων όπως αυτά καθορίζονται από τους φορείς που τις εκδίδουν κατά τη χρονική στιγμή της έκδοσης τους και οι ενδιαφερόμενοι/ες οφείλουν να επικοινωνούν με τους εν λόγω φορείς για διευκρινίσεις και φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τη διερεύνηση ζητημάτων μοριοδότησης.

      Στο πλαίσιο αυτό, το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιαδήποτε προκήρυξη της οποίας τα κριτήρια αντιστοιχούν στα χαρακτηριστικά του προγράμματος. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά/δεσμευτικά, στην παρούσα φάση, και με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, οι απόφοιτοι/ες μπορούν να λάβουν:
      • 2 μόρια στο σύστημα διορισμών – προσλήψεων εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές υποψήφιοι)
      • 10 μόρια για διορισμούς – προσλήψεις εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
      • 0,5 μόρια στη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευση (ανάλογα τη πρόσκληση).
      Γενικότερα, για θέματα ενδεχόμενης μοριοδότησης, τα γνωρίζουν και τα ψάχνουν οι ενδιαφερόμενοι/-ες ή απευθύνονται στους αρμόδιους φορείς ή εξετάζουν την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία κατά την περίοδο που θα καταθέσουν/αξιοποιήσουν το πιστοποιητικό επιμόρφωσης.

      Ενδεικτικά:

      – Σύμφωνα με το Ν. 4823/21,

      ΆΡΘΡΟ 33, ββ) πιστοποιητικό ή βεβαίωση επιτυχούς ολοκλήρωσης προγράμματος επιμόρφωσης Α.Ε.Ι. συνολικής διάρκειας τριακοσίων (300), τουλάχιστον, ωρών ή εννεάμηνης, τουλάχιστον, διάρκειας: μία (1) μονάδα ανά πρόγραμμα και έως δύο (2) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

      –  Σύμφωνα με το ΦΕΚ 4622/06.10.2021:

      1.2. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
      (Από δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς εκπαίδευσης)
      Στο αντικείμενο των διδασκόμενων μαθημάτων (0,25 μόρια ανά 100 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 2)
      (Μοριοδοτείται η παρακολούθηση αποκλειστικά ολοκληρωμένων επιμορφώσεων) (Δεν μοριοδοτούνται επιμορφώσεις διάρκειας μικρότερης των 25 ωρών, καθώς και Ημερίδες, Διημερίδες, Συνέδρια κ.λ.π.)

       

       

      ΠρογράμματαΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της ΕπικοινωνίαςΟριζόντιες Δεξιότητες στην εκπαίδευση και κατάρτιση του 21ου αιώνα
      • 1. Δεξιότητες 21ου, οριζόντιες Δεξιότητες, περί τίνος πρόκειται;

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται στις οριζόντιες δεξιότητες (ή δεξιότητες 21ου αιώνα), τη σημασία τους στην εκπαίδευση και την αναγνώρισή τους σε διεθνές επίπεδο.

        3
        • Συνεδρία1.1
          Ταξινομήσεις και αντιλήψεις οριζόντιων δεξιοτήτων/ δεξιοτήτων 21ου αιώνα
        • Συνεδρία1.2
          Η σημασία των δεξιοτήτων 21ου αιώνα στη σύγχρονη αγορά εργασίας
        • Συνεδρία1.3
          Οι οριζόντιες δεξιότητες στην εκπαίδευση και την κατάρτιση διεθνώς
      • 2. ΤΠΕ και Ψηφιακές Δεξιότητες στην εκπαίδευση και κατάρτιση

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται στις ψηφιακές δεξιότητες που αποτελούν μέρος των οριζόντιων δεξιοτήτων. Έμφαση δίνεται στην καλλιέργεια της καινοτομίας και της δημιουργικότητας, μέσω δραστηριοτήτων ρομποτικής, πληροφορικής, αναδυόμενων τεχνολογιών (ίντερνετ των πραγμάτων, ψηφιακές πραγματικότητες, τεχνητή νοημοσύνη κ.λπ.) και δεξιοτήτων ψηφιακού πολίτη (ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο, κ.λπ.)

        6
        • Συνεδρία2.1
          Νέες τεχνολογίες και δεξιότητες 21ου αιώνα – Ψηφιακές Δεξιότητες Εκπαιδευτικών
        • Συνεδρία2.2
          Μαθαίνοντας να λύνουμε προβλήματα – Αλγοριθμική σκέψη
        • Συνεδρία2.3
          Η Ρομποτική μέσα από τις δεξιότητες της επιστήμης και της μηχανικής
        • Συνεδρία2.4
          Δημιουργώντας μικρούς επιστήμονες
        • Συνεδρία2.5
          Κανόνες Καλής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο
        • Συνεδρία2.6
          Οι Αναδυόμενες Τεχνολογίες στην ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα
      • 3. Η συμβολή των δεξιοτήτων 21ου αιώνα σε ένα βιώσιμο περιβάλλον

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται στις δεξιότητες που σχετίζονται με την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα.

        6
        • Συνεδρία3.1
          Καλλιεργώντας στους μαθητές τον σεβασμό στο περιβάλλον και τα ζώα
        • Συνεδρία3.2
          Πράσινη Ενέργεια, Ανακύκλωση και Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
        • Συνεδρία3.3
          Κλιματικές αλλαγές & φυσικές καταστροφές: όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά
        • Συνεδρία3.4
          Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά
        • Συνεδρία3.5
          Βιώσιμη Ανάπτυξη και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
        • Συνεδρία3.6
          Βιώσιμη Ανάπτυξη και σύγχρονα επαγγέλματα
      • 4. Η ανθρώπινη πλευρά των δεξιοτήτων 21ου αιώνα

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται στις δεξιότητες ζωής, συμπεριλαμβανομένων δεξιοτήτων κοινωνικής ζωής, συνεργασίας, ενσυναίσθησης, υπευθυνότητας, σεβασμού στους άλλους κ.λπ.

        6
        • Συνεδρία4.1
          Καλλιεργώντας την αίσθηση ευθύνης μέσα από δράσεις εθελοντισμού
        • Συνεδρία4.2
          Ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα ως μία οριζόντια δεξιότητα
        • Συνεδρία4.3
          Σεξουαλική Αγωγή και διαφορετικότητα
        • Συνεδρία4.4
          Μπορούμε να μάθουμε να τρώμε σωστά – body shaming
        • Συνεδρία4.5
          Η οδική συμπεριφορά καλλιεργείται
        • Συνεδρία4.6
          Μαθαίνοντας να λειτουργούμε σε ομάδες – Συναγωνισμός αντί ανταγωνισμού – Διαχείριση Συγκρούσεων
      • 5. Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις για την ενίσχυση των δεξιοτήτων 21ου αιώνα

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες μαθαίνουν πώς να επανασχεδιάσουν διαθεματικά τις διδακτικές πρακτικές τους και τις μαθησιακές δραστηριότητές που εφαρμόζουν στις τάξεις τους, με στόχο να ενισχύσουν τις δεξιότητες 21ου αιώνα των μαθητών/ριών τους.

        6
        • Συνεδρία5.1
          Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός στον 21ο αιώνα
        • Συνεδρία5.2
          Η διαθεματική προσέγγιση STE(A)M
        • Συνεδρία5.3
          Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις για την ενίσχυση των δεξιοτήτων 21ου αιώνα
        • Συνεδρία5.4
          Διδακτικές Πρακτικές που ενισχύουν τις δεξιότητες 21ου αιώνα
        • Συνεδρία5.5
          Πώς αξιολογούνται οι δεξιότητες 21ου αιώνα;
        • Συνεδρία5.6
          Οι δεξιότητες 21ου αιώνα μέσα από παραδείγματα ανά βαθμίδα εκπαίδευσης
      • 6. Καλές Πρακτικές και Παραδείγματα εκπαιδευτικών σεναρίων για την ενίσχυση των δεξιοτήτων 21ου αιώνα

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες καλούνται να εφαρμόσουν όσα είδαν στις προηγούμενες διδακτικές ενότητες και να λειτουργήσουν ως εκπαιδευτικοί 21ου αιώνα.

        3
        • Συνεδρία6.1
          Σχεδιάζοντας διαθεματικά εκπαιδευτικά σενάρια που ενισχύουν τις δεξιότητες 21ου αιώνα
        • Συνεδρία6.2
          Εργαλεία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την ενίσχυση δεξιοτήτων 21ου αιώνα
        • Συνεδρία6.3
          Διαμοιρασμός καλών πρακτικών σε κοινότητες εκπαιδευτικών
      Χρυσή Βιτσιλάκη

      Επιστημονικά Υπεύθυνη

        Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
        Χρυσή Βιτσιλάκη

        Ακαδημαϊκά Υπεύθυνή

          Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
          Σταύρος Πιτσικάλης

          Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος

            Σύμβουλος Β' Ι.Ε.Π. - Εμπειρογνώμονας σε θέματα ΕΕΚ & Αναδυόμενων Τεχνολογιών - Υπ. Διδάκτορας στο Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. (Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου).
            Łasica (Ουασίτσα) Ilona-Elefteryja

            Διδάσκουσα

              Επιστημονική Συνεργάτιδα - Εμπειρογνώμονας για θέματα καινοτομίας στην Εκπαίδευση
              Δρ. Κωνσταντίνος Σαλπασαράνης

              Διδάσκοντας

                Χαράλαμπος Συργιάννης

                Διδάσκοντας

                  Ελένη Μουσένα

                  Διδάσκουσα

                    Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
                    Νικόλαος Ράπτης

                    Διδάσκοντας

                      Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικής Σχεδίασης της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου
                      230 €
                      Κάνε Αίτηση

                      ΕΚΤΠΩΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ:

                      1. Έκπτωση σε περίπτωση εφάπαξ πληρωμής: 10%
                      2. Έκπτωση για την περίπτωση Ομαδικής Εγγραφής 2 ατόμων: 10%
                      3. Έκπτωση λόγω πρόωρης εγγραφής έως 13 Μαρτίου: 10%
                      4. Έκπτωση λόγω εγγραφής και συμμετοχής στο Δωρεάν Πρόγραμμα "Εκπαιδευτικός στον 21ο αιώνα: Πώς να ξεχωρίσω" ή/και στο webinar γνωριμίας με τα Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου: 15%
                      5. Έκπτωση λόγω ταυτόχρονης εγγραφής στο πρόγραμμα "Ψηφιακός Μετασχηματισμός Σχολικών Μονάδων και ο ρόλος των εκπαιδευτικών": 25%
                      6. Έκπτωση για την περίπτωση Ομαδικής Εγγραφής τουλάχιστον 3 ατόμων: 25%

                      Θέματα Προγράμματος Σπουδών και λοιπά Επιμορφωτικά Θέματα

                      ΙΛΟΝΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (ILONA-ELEFTERYJA) ΟΥΑΣΙΤΣΑ (LASICA)
                      Email: e_ilona@aegean.gr

                      Θέματα Οικονομικής και Διοικητικής Διαχείρισης

                      Γραμματεία Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης
                      Τηλέφωνο: 22410 99424-5-6-7 (Δευτέρα-Παρασκευή, 10:00-17:00)
                      Email:  e-epimorfosi@aegean.gr

                      • Επισκόπηση
                      • Ενότητες
                      • Υπεύθυνοι/ες
                      • Κόστος
                      • Επικοινωνία
                      230 €
                      Κάνε Αίτηση
                      • Share:

                      ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

                      • Διοίκηση Επιχειρήσεων
                      • Παιδαγωγικά
                      • Περιβάλλον
                      • Πολιτισμός
                      • ΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας
                      • Ψυχολογία

                      ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

                      Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας: Θεωρία και Πράξη

                      Ενσυνειδητότητα/ Mindfulness: Ανάπτυξη και διαχείριση δεξιοτήτων Συναισθηματικής Νοημοσύνης

                      Coming soon

                      Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

                      Εγγραφείτε τώρα και θα λαμβάνετε περιοδική ενημέρωση για τα νέα προγράμματα μας, την πολιτική εκπτώσεων και τις προσφορές μας!

                      ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

                      • Σχετικά με εμάς
                      • Όροι Συμμετοχής
                      • Εγγραφές & Δίδακτρα
                      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
                      • Πιστοποίηση Σπουδών

                      ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

                      • Επικοινωνήστε μαζί μας
                      • Συχνές ερωτήσεις

                      Ώρες επικοινωνίας: Δευ-Παρ 10.00 - 18.00

                      22410 99424-5-6

                      e-epimorfosi@aegean.gr

                      Κτήριο "Καλλιπάτειρα ", Δημοκρατίας 1, Ρόδος, 85132

                      Copyright © 2021 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, Προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

                      • Όροι χρήσης
                      • Πολιτική απορρήτου
                      Modal title

                      Message modal