• Πληροφορίες
    • Σχετικά με εμάς
    • Όροι Συμμετοχής
    • Εγγραφές & Δίδακτρα
    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
    • Πιστοποίηση Σπουδών
  • Προγράμματα
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
    Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
    • Πληροφορίες
      • Σχετικά με εμάς
      • Όροι Συμμετοχής
      • Εγγραφές & Δίδακτρα
      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
      • Πιστοποίηση Σπουδών
    • Προγράμματα
    • Νέα & Ανακοινώσεις
    • Επικοινωνία

      Παιδαγωγικά

      • Αρχική
      • Όλα τα προγράμματα
      • ΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας
      • Ψηφιακός Μετασχηματισμός Σχολικών Μονάδων και ο ρόλος των εκπαιδευτικών

      Ψηφιακός Μετασχηματισμός Σχολικών Μονάδων και ο ρόλος των εκπαιδευτικών

      7 μήνες και 3 ημέρες - 330 ώρες
      16.50
      20/03/2023 - 22/10/2023
      Κάνε Αίτηση
      Μοριοδοτούμενο
      ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ
      • Επισκόπηση
      • Ενότητες
      • Υπεύθυνοι/ες
      • Κόστος
      • Επικοινωνία
      Οδηγός προγράμματος Χρονοδιάγραμμα

      Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

      Αντικείμενο του επιμορφωτικού προγράμματος είναι η εξοικείωση των συμμετεχόντων/ ουσών με έννοιες, εργαλεία και καλές πρακτικές, που αφορούν στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό μιας Σχολικής Μονάδας και κατ’ επέκταση, της εκπαίδευσης και κατάρτισης. Η σφαιρικότητα των γνώσεων και δεξιοτήτων που θα αποκτήσουν οι συμμετέχοντες/ουσες στα υπό μελέτη ζητήματα στο πλαίσιο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα του παρόντος προγράμματος.

      Μέσα από το σύνολο των διδακτικών ενοτήτων, οι εκπαιδευτικοί εισάγονται στην έννοια του σχολικού ηγέτη στον 21ο αιώνα. Στη συνέχεια, έρχονται σε επαφή με τις δεξιότητες 21ου αιώνα και τη διασύνδεσή τους με τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό και τα καινοτόμα εργαλεία που μπορούν να αξιοποιηθούν σε μία σύγχρονη Σχολική Μονάδα, όχι μόνο σε ζητήματα διδακτικής και συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και διαχείρισης-διοίκησης της Σχολικής Μονάδας. Οι συμμετέχοντες/ουσες καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, γνωρίζουν καλές πρακτικές τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης, ώστε να ενισχύσουν τον ρόλο τους στην εκπαιδευτική διαδικασία και να υποστηρίξουν τους/ τις εκπαιδευόμενους/ες στη διαδικασία μάθησης. Ειδικότερα, διευθυντές/ριες και στελέχη των Σχολικών Μονάδων, θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν με ψηφιακά εργαλεία στην οργάνωση-διοίκηση της Σχολικής Μονάδας. Ειδικότερη αναφορά γίνεται στις αναδυόμενες τεχνολογίες, ως βασικά εργαλεία Ψηφιακού Μετασχηματισμού μιας Σχολικής Μονάδας, οι οποίες αποτελούν το μέλλον της εκπαίδευσης και κατάρτισης, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών πραγματικοτήτων (εικονική,επαυξημένη, μικτή), της τεχνητής νοημοσύνης, του Ίντερνετ των Πραγμάτων κ.λπ..
      Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με καλές πρακτικές και παραδείγματα διοίκησης/ ηγεσίας στη Σχολική Μονάδα, αλλά και διδακτικών πρακτικών, δίνοντας τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να πειραματιστούν και να «χτίσουν» το δικό τους Πλάνο Ψηφιακού Μετασχηματισμού, ξεχωρίζοντας ως εκπαιδευτικοί/ διευθυντές Σχολικών Μονάδων στον 21ο αιώνα.

      Το πρόγραμμα επιμόρφωσης απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, διευθυντές/ριες Σχολικών Μονάδων, καθώς και σε
      εμπλεκόμενους/ες στην εκπαίδευση όπως στελέχη, φοιτητές/ριες, υποψήφιοι/ες διδάκτορες/ισες, ερευνητές/ριες κ.λπ..

      Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος

      Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι επιμορφούμενοι/ες θα είναι σε θέση να:
      1. Συμβάλλουν ενεργά στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της Σχολικής τους Μονάδας.
      2. Λειτουργούν ως ηγέτες/ιδες μιας Σχολικής Μονάδας στον 21ο αιώνα.
      3. Αναπτύσσουν σχολική κουλτούρα ανταποκρινόμενη στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των σύγχρονων Σχολικών Μονάδων.
      4. Αναγνωρίζουν τη σημασία των δεξιοτήτων 21ου αιώνα στην εποχή του Ψηφιακού Μετασχηματισμού.
      5. Ενισχύουν τη Σχολική τους Μονάδα με καινοτόμες δράσεις.
      6. Υποστηρίζουν τη διαθεματικότητα στη Σχολική τους Μονάδα.
      7. Επιλέγουν και να αξιοποιούν τα κατάλληλα τεχνολογικά εργαλεία για την οργάνωση-διοίκηση της Σχολικής τους Μονάδας.
      8. Επιθυμούν να λειτουργούν οι ίδιοι/ες ως εκπαιδευτικοί του 21ου αιώνα.

      Μεθοδολογία Υλοποίησης Προγράμματος

      1.Διαδικασία υλοποίησης της επιμόρφωσης
      Online Εξ Αποστάσεως

      2. Μέθοδοι υλοποίησης της επιμόρφωσης
      Το εκπαιδευτικό υλικό (θεωρητικό και πρακτικό μέρος) θα διατίθεται στην πλατφόρμα διδασκαλίας (στα ελληνικά και τα αγγλικά) και οι συμμετέχοντες/ουσες θα έχουν πρόσβαση σε αυτό καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, ενώ θα μπορούν να παρακολουθούν με ευέλικτο τρόπο, προσαρμοσμένο στις προσωπικές τους ανάγκες και προτεραιότητες. Ταυτόχρονα, θα μπορούν να υλοποιούν προτεινόμενες δραστηριότητες βάσει του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης.
      Το εκπαιδευτικό υλικό θα αποτελείται από θεωρία (δημοσιεύσεις, διαδικτυακό υλικό σε μορφή βίντεο, υλικό που έχει δημιουργηθεί στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων κ.λπ.) διαθέσιμη είτε εντός της πλατφόρμας διδασκαλίας (HTML5 υλικό με σχετικές αναφορές) είτε εκτός της πλατφόρμας σε εξωτερικές πηγές. Επιπλέον, στο πλαίσιο της πρακτικής εξάσκησης, θα υπάρχουν παραδείγματα καλών πρακτικών, ενώ θα δοθούν κατευθύνσεις με απλά βήματα για τον σχεδιασμό ενός πλάνου Ψηφιακού Μετασχηματισμού.
      Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος θα υπάρχει η δυνατότητα ασύγχρονης επικοινωνίας (μέσω e-mail, forum κ.λπ.) με τους/τις
      διδάσκοντες/ουσες

      3. Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης
      Στο τέλος κάθε ενότητας θα υπάρχει αξιολόγηση (κουίζ κλειστών ερωτήσεων) και αυτό- αξιολόγηση, με τη μορφή αναστοχαστικών ερωτήσεων

      Μοριοδότηση

      Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. δύναται στο πλαίσιο της προώθησης ενός προγράμματος, να ενημερώνει -συμβουλευτικά και μόνο- το ενδιαφερόμενο κοινό σχετικά με τη δυνατότητα αξιοποίησης ενός πιστοποιητικού επιμόρφωσης από πλευράς ενδεχόμενης μοριοδότησής του, βάσει του θεσμικού πλαισίου που ισχύει κατά την περίοδο της έναρξης του προγράμματος. Ωστόσο, η μοριοδότηση της επιμόρφωσης ως προσόν, εξαρτάται από τα εκάστοτε κριτήρια των προκηρύξεων/προσκλήσεων όπως αυτά καθορίζονται από τους φορείς που τις εκδίδουν κατά τη χρονική στιγμή της έκδοσης τους και οι ενδιαφερόμενοι/ες οφείλουν να επικοινωνούν με τους εν λόγω φορείς για διευκρινίσεις και φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τη διερεύνηση ζητημάτων μοριοδότησης.

      Στο πλαίσιο αυτό, το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιαδήποτε προκήρυξη της οποίας τα κριτήρια αντιστοιχούν στα χαρακτηριστικά του προγράμματος. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά/δεσμευτικά, στην παρούσα φάση, και με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, οι απόφοιτοι/ες μπορούν να λάβουν:
      • 2 μόρια στο σύστημα διορισμών – προσλήψεων εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές υποψήφιοι)
      • 10 μόρια για διορισμούς – προσλήψεις εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
      • 0,5 μόρια στη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευση (ανάλογα τη πρόσκληση).
      Γενικότερα, για θέματα ενδεχόμενης μοριοδότησης, τα γνωρίζουν και τα ψάχνουν οι ενδιαφερόμενοι/-ες ή απευθύνονται στους αρμόδιους φορείς ή εξετάζουν την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία κατά την περίοδο που θα καταθέσουν/αξιοποιήσουν το πιστοποιητικό επιμόρφωσης.

      Ενδεικτικά:

      – Σύμφωνα με το Ν. 4823/21,

      ΆΡΘΡΟ 33, ββ) πιστοποιητικό ή βεβαίωση επιτυχούς ολοκλήρωσης προγράμματος επιμόρφωσης Α.Ε.Ι. συνολικής διάρκειας τριακοσίων (300), τουλάχιστον, ωρών ή εννεάμηνης, τουλάχιστον, διάρκειας: μία (1) μονάδα ανά πρόγραμμα και έως δύο (2) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

      –  Σύμφωνα με το ΦΕΚ 4622/06.10.2021:

      1.2. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
      (Από δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς εκπαίδευσης)
      Στο αντικείμενο των διδασκόμενων μαθημάτων (0,25 μόρια ανά 100 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 2)
      (Μοριοδοτείται η παρακολούθηση αποκλειστικά ολοκληρωμένων επιμορφώσεων) (Δεν μοριοδοτούνται επιμορφώσεις διάρκειας μικρότερης των 25 ωρών, καθώς και Ημερίδες, Διημερίδες, Συνέδρια κ.λ.π.)

      ΠρογράμματαΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της ΕπικοινωνίαςΨηφιακός Μετασχηματισμός Σχολικών Μονάδων και ο ρόλος των εκπαιδευτικών
      • 1. Σχολικός Ηγέτης και Δεξιότητες 21ου αιώνα

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται στις έννοιες της διοίκησης και ηγεσίας γενικότερα και ειδικότερα στην εκπαίδευση. Επιπλέον, εξοικειώνονται με μοντέλα διοίκησης και ηγεσίας, ενώ μπορούν να αντιληφθούν την εφαρμογή τους στην εκπαιδευτική πραγματικότητα στην Ελλάδα.

        7
        • Συνεδρία1.1
          Εκπαιδευτική διοίκηση και ηγεσία στη σύγχρονη σχολική μονάδα – Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού σε περιβάλλοντα εκπαίδευσης και κατάρτισης
        • Συνεδρία1.2
          Η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών – Πώς μπορεί να ξεχωρίσει η δική μας σχολική μονάδα;
        • Συνεδρία1.3
          Η επικοινωνία ως κλειδί για την αποτελεσματική ηγεσία μιας σχολικής μονάδας – Πρακτικές Δικτύωσης μιας σχολικής μονάδας
        • Συνεδρία1.4
          Η διαχείριση κρίσεων σε μία σχολική μονάδα με την υποστήριξη όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία
        • Συνεδρία1.5
          Ο ρόλος των συλλόγων καθηγητών και γονέων/ κηδεμόνων σε θέματα σχολικού εκφοβισμού
        • Συνεδρία1.6
          Διαχείριση-ηγεσία στη σχολική μονάδα του 21ου αιώνα – Ο ρόλος των σχολικών ηγετών στην μετά COVID-19 εποχή
        • Συνεδρία1.7
          Υποστήριξη σχολικής μονάδας για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό
      • 2. Ο ρόλος του Ψηφιακού Μετασχηματισμού στις Δεξιότητες 21ου αιώνα

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται στις δεξιότητες 21ου αιώνα υπό το πρίσμα του ψηφιακού μετασχηματισμού, καθώς και τη σημασία τους στην εκπαίδευση και τη σχολική διοίκηση.

        6
        • Συνεδρία2.1
          Γνωρίζοντας τις Δεξιότητες 21ου αιώνα για μια ομαλή μετάβαση στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
        • Συνεδρία2.2
          Ο ρόλος της διαθεματικότητας στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της σύγχρονης σχολικής μονάδας
        • Συνεδρία2.3
          Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός στην εποχή του Ψηφιακού Μετασχηματισμού
        • Συνεδρία2.4
          Διδάσκοντας με σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις στην εποχή του Ψηφιακού Μετασχηματισμού
        • Συνεδρία2.5
          Σύγχρονες διδακτικές πρακτικές για την ενίσχυση των δεξιοτήτων 21ου αιώνα
        • Συνεδρία2.6
          Η σημασία των Δεξιοτήτων 21ου αιώνα για τον σύγχρονο σχολικό ηγέτη
      • 3. Η σύγχρονη Σχολική Μονάδα υπό το πρίσμα του Ψηφιακού Μετασχηματισμού

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εξοικειώνονται με εργαλεία που μπορούν να συμβάλουν στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της Σχολικής Μονάδας, σε επίπεδο διαχείρισης, οργάνωσης, κ.λπ.

        6
        • Συνεδρία3.1
          Η Βίβλος Ψηφιακού Μετασχηματισμού στον τομέα της παιδείας
        • Συνεδρία3.2
          Η ψηφιακή παρουσία μιας σύγχρονης σχολικής μονάδας
        • Συνεδρία3.3
          Η σημασία της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την ομαλή μετάβαση μιας σχολικής μονάδας στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
        • Συνεδρία3.4
          Καινοτόμες ψηφιακές δραστηριότητες στη σύγχρονη σχολική μονάδα
        • Συνεδρία3.5
          Ψηφιακές δραστηριότητες στην μετά-COVID εποχή. Τι αξίζει να διατηρήσουμε από αυτά που μας έμαθε η πανδημία;
        • Συνεδρία3.6
          Ψηφιακή διαχείριση μιας σχολικής μονάδας – αντιμετώπιση θεμάτων ψηφιακού εκφοβισμού με κανόνες ψηφιακής συμπεριφοράς
      • 4. Νέες τεχνολογίες και Ψηφιακός Μετασχηματισμός

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται σε καινοτόμες ψηφιακές δραστηριότητες. Επιπλέον, εισάγονται στις υπάρχουσες Αναδυόμενες Τεχνολογίες, τον τρόπο που αυτές αξιοποιούνται σε ευρύτερο πλαίσιο (βιομηχανία, τουρισμός, διαφήμιση κ.λπ.) και δίνεται έμφαση στους τρόπους αξιοποίησής τους στη Σχολική Μονάδα. Ορισμένα από τα θέματα που αναπτύσσονται είναι: Augmented Reality, Mixed/ Extended Reality, Artificial Intelligence, 5G in Education, ηθικοί προβληματισμοί, προκλήσεις στην αξιοποίηση αναδυόμενων τεχνολογιών στην Εκπαίδευση και Κατάρτιση.

        7
        • Συνεδρία4.1
          Η επικοινωνία στη σύγχρονη σχολική μονάδα – δραστηριότητες επικοινωνίας και διαμοιρασμού υλικού
        • Συνεδρία4.2
          Τηλεδιασκέψεις στη σύγχρονη σχολική μονάδα – Τι μας έμαθε η πανδημία;
        • Συνεδρία4.3
          Η ρομποτική στη σύγχρονη σχολική μονάδα
        • Συνεδρία4.4
          Μπορούν οι αναδυόμενες τεχνολογίες να αλλάξουν το μέλλον της εκπαίδευσης;
        • Συνεδρία4.5
          Ας γνωρίσουμε τις ψηφιακές πραγματικότητες
        • Συνεδρία4.6
          Ποιες άλλες τεχνολογίες μπορώ να εφαρμόσω στη σύγχρονη σχολική μονάδα;
        • Συνεδρία4.7
          Υφιστάμενα εργαλεία για μία ψηφιακή σχολική μονάδα (αποθετήρια, πλατφόρμες, ηλεκτρονικές τάξεις κ.λπ.)
      • 5. Σχεδιάζοντας διδακτικά σενάρια στην εποχή του Ψηφιακού Μετασχηματισμού

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες καλούνται να εφαρμόσουν όσα είδαν στις προηγούμενες διδακτικές ενότητες και να λειτουργήσουν ως στελέχη διοίκησης μιας Σχολικής Μονάδας του 21ου αιώνα, σχεδιάζοντας το δικό τους πλάνο Ψηφιακού Μετασχηματισμού.

        4
        • Συνεδρία5.1
          Παραδείγματα σύγχρονων διαθεματικών εκπαιδευτικών σεναρίων
        • Συνεδρία5.2
          Διαμορφώνοντας το πλάνο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού μιας σύγχρονης σχολικής μονάδας
        • Συνεδρία5.3
          Σχεδιασμός και επαναχρησιμοποίηση εκπαιδευτικών σεναρίων υποστηριζόμενων από νέες τεχνολογίες
        • Συνεδρία5.4
          Δημιουργία εκπαιδευτικής κοινότητας – ας γίνουμε εμείς ο πυρήνας Ψηφιακού Μετασχηματισμού των σύγχρονων σχολικών μονάδων
      Χρυσή Βιτσιλάκη

      Επιστημονικά Υπεύθυνη

        Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
        Χρυσή Βιτσιλάκη

        Ακαδημαϊκά Υπεύθυνή

          Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
          Σταύρος Πιτσικάλης

          Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος

            Σύμβουλος Β' Ι.Ε.Π. - Εμπειρογνώμονας σε θέματα ΕΕΚ & Αναδυόμενων Τεχνολογιών - Υπ. Διδάκτορας στο Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. (Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου).
            Łasica (Ουασίτσα) Ilona-Elefteryja

            Διδάσκουσα

              Επιστημονική Συνεργάτιδα - Εμπειρογνώμονας για θέματα καινοτομίας στην Εκπαίδευση
              Νικόλαος Ράπτης

              Διδάσκοντας

                Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικής Σχεδίασης της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου
                Δρ. Κωνσταντίνος Σαλπασαράνης

                Διδάσκοντας

                  230 €
                  Κάνε Αίτηση

                  ΕΚΠΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ:

                  1. Έκπτωση σε περίπτωση εφάπαξ πληρωμής: 10%
                  2. Έκπτωση για την περίπτωση Ομαδικής Εγγραφής 2 ατόμων: 10%
                  3. Έκπτωση λόγω πρόωρης εγγραφής μέχρι 13 Μαρτίου: 10%
                  4. Έκπτωση λόγω εγγραφής και συμμετοχής στο Δωρεάν Πρόγραμμα "Εκπαιδευτικός στον 21ο αιώνα: Πώς να ξεχωρίσω" ή/και στο webinar γνωριμίας με τα Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου:15%
                  5. Έκπτωση λόγω ταυτόχρονης εγγραφής στο πρόγραμμα "Οριζόντιες Δεξιότητες στην εκπαίδευση και κατάρτιση του 21ου αιώνα": 25%
                  6. Έκπτωση για την περίπτωση Ομαδικής Εγγραφής τουλάχιστον 3 ατόμων: 25%

                  Θέματα Προγράμματος Σπουδών και λοιπά Επιμορφωτικά Θέματα

                  ΙΛΟΝΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (ILONA-ELEFTERYJA) ΟΥΑΣΙΤΣΑ (LASICA)
                  Email: e_ilona@outlook.com

                  Θέματα Οικονομικής και Διοικητικής Διαχείρισης

                  Γραμματεία Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης
                  Τηλέφωνο: 22410 99424-5-6-7 (Δευτέρα-Παρασκευή, 10:00-17:00)
                  Email:  e-epimorfosi@aegean.gr

                  • Επισκόπηση
                  • Ενότητες
                  • Υπεύθυνοι/ες
                  • Κόστος
                  • Επικοινωνία
                  230 €
                  Κάνε Αίτηση
                  • Share:

                  ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

                  • Διοίκηση Επιχειρήσεων
                  • Παιδαγωγικά
                  • Περιβάλλον
                  • Πολιτισμός
                  • ΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας
                  • Ψυχολογία

                  ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

                  Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας: Θεωρία και Πράξη

                  Ενσυνειδητότητα/ Mindfulness: Ανάπτυξη και διαχείριση δεξιοτήτων Συναισθηματικής Νοημοσύνης

                  Coming soon

                  Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

                  Εγγραφείτε τώρα και θα λαμβάνετε περιοδική ενημέρωση για τα νέα προγράμματα μας, την πολιτική εκπτώσεων και τις προσφορές μας!

                  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

                  • Σχετικά με εμάς
                  • Όροι Συμμετοχής
                  • Εγγραφές & Δίδακτρα
                  • Μεθοδολογία Υλοποίησης
                  • Πιστοποίηση Σπουδών

                  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

                  • Επικοινωνήστε μαζί μας
                  • Συχνές ερωτήσεις

                  Ώρες επικοινωνίας: Δευ-Παρ 10.00 - 18.00

                  22410 99424-5-6

                  e-epimorfosi@aegean.gr

                  Κτήριο "Καλλιπάτειρα ", Δημοκρατίας 1, Ρόδος, 85132

                  Copyright © 2021 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, Προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

                  • Όροι χρήσης
                  • Πολιτική απορρήτου
                  Modal title

                  Message modal