• Πληροφορίες
    • Σχετικά με εμάς
    • Όροι Συμμετοχής
    • Εγγραφές & Δίδακτρα
    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
    • Πιστοποίηση Σπουδών
  • Προγράμματα
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
    Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
    • Πληροφορίες
      • Σχετικά με εμάς
      • Όροι Συμμετοχής
      • Εγγραφές & Δίδακτρα
      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
      • Πιστοποίηση Σπουδών
    • Προγράμματα
    • Νέα & Ανακοινώσεις
    • Επικοινωνία

      Παιδαγωγικά

      • Αρχική
      • Όλα τα προγράμματα
      • Παιδαγωγικά
      • Σχολική Ψυχολογία

      Σχολική Ψυχολογία

      collaborator-avatar
      goLearn
      9 μήνες και 1 ημέρα - 440 ώρες
      22
      13/02/2023 - 13/11/2023
      Κάνε Αίτηση
      Μοριοδοτούμενο
      scholiki-psychologia
      • Επισκόπηση
      • Ενότητες
      • Υπεύθυνοι/ες
      • Κόστος
      • Επικοινωνία
      Οδηγός προγράμματος Χρονοδιάγραμμα

      Τα “Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου” που υλοποιούνται στο πλαίσιο του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ) του Πανεπιστημίου Αιγαίου προσφέρουν το εξ αποστάσεως και ασύγχρονο μοριοδοτούμενο  επιμορφωτικό πρόγραμμα «Σχολική Ψυχολογία» 9 μηνών, 440 ωρών. Το πρόγραμμα πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης GoLearn.

      Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

      Ο σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση και η κατάρτιση των επιμορφούμενων στο γνωστικό αντικείμενο της Σχολικής Ψυχολογίας. Οι επιμέρους ενότητες του προγράμματος περιλαμβάνουν την περιγραφή του ρόλου και τις αρμοδιότητες του σχολικού ψυχολόγου, τις βασικές αρχές της ψυχοδιαγνωστικής αξιολόγησης παιδιών και εφήβων, τα προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων καθώς και ζητήματα αναπτυξιακής ψυχοπαθολογίας (ΔΕΠ-Υ, Νοητική Υστέρηση, Διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού). Επιπλέον, το πρόγραμμα εμπεριέχει εφαρμογές της συμβουλευτικής στο χώρο της εκπαίδευσης, την προαγωγή της ψυχικής υγείας στο σχολείο και το ρόλο της επικοινωνίας στη σχολική κοινότητα. Ειδικότερα, αναφέρεται στις σχέσεις εκπαιδευτικών-μαθητών, εκπαιδευτικών-γονέων, τη διαχείριση συγκρούσεων και κρίσεων στη σχολική κοινότητα, καθώς και τη διαχείριση παιδιών από διαφορετικό πολιτισμικό περιβάλλον. Η μεθοδολογία υλοποίησης είναι η απόσταση ηλεκτρονική μάθηση.

      Σε ποιους απευθύνεται

      Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων που επιθυμούν να αναπτύξουν τη γνώση τους σε θέματα που άπτονται του αντικειμένου της σχολικής ψυχολογίας καθώς και σε ψυχολόγους που επιθυμούν να εμβαθύνουν στο συγκεκριμένο πεδίο.

      Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος

      Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφωμένος/η θα είναι σε θέση να:

      1. Να εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές της ψυχοδιαγνωστικής αξιολόγησης
      2. Να εμβαθύνουν στην κατανόηση των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών και εφήβων
      3. Να ενημερωθούν για τις εφαρμογές της ψυχολογικής συμβουλευτικής στη σχολική κοινότητα
      4. Να καταρτιστούν σε θέματα επικοινωνίας και διαχείρισης συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον
      5. Να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στις θεματικές του πεδίου της Σχολικής Ψυχολογίας

      Μεθοδολογία Υλοποίησης Προγράμματος

      Το πρόγραμμα υλοποιείται πλήρως μέσω Online Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (e–Learning) και βάσει των αρχών της Δια Βίου Μάθησης και Εκπαίδευσης Ενηλίκων.

      Μοριοδότηση

      Το πρόγραμμα μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιαδήποτε προκήρυξη της οποίας τα κριτήρια αντιστοιχούν στα χαρακτηριστικά του προγράμματος. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά/δεσμευτικά, στην παρούσα φάση, και με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, οι απόφοιτοι/ες μπορούν να λάβουν:

      • Μόρια στο σύστημα διορισμών – προσλήψεων εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές και αδιόριστοι υποψήφιοι)
      • Μόρια για διορισμούς – προσλήψεις εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
      • Μοριοδότηση για προσλήψεις σχολικών ψυχολόγων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
      • Από 1 έως 2 μόρια για στελέχη εκπαίδευσης (νόμος υπό διαβούλευση)

      Γενικότερα, για θέματα ενδεχόμενης μοριοδότησης, οι ενδιαφερόμενοι/-ες πρέπει να απευθύνονται στους αρμόδιους φορείς ή να εξετάζουν την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία κατά την περίοδο που θα καταθέσουν/αξιοποιήσουν το πιστοποιητικό επιμόρφωσης.

      Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης

      • Στο τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας του προγράμματος ανατίθεται ένα (1) διαδικτυακό διαγώνισμα αξιολόγησης (e-Test), τύπου «πολλαπλής επιλογής» ή «σωστό/λάθος»
      • Οι επιμορφούμενοι/ες υποχρεούνται να συμμετέχουν σε όλα τα διαγωνίσματα, όλων των Διδακτικών Ενοτήτων.
      • Η αξιολόγηση της Διδακτικής Ενότητας κρίνεται ως επιτυχής, αν ο/η επιμορφούμενος/η απαντήσει επιτυχώς τουλάχιστον στο 50% των ερωτήσεων του Διαγωνίσματος. Σε περίπτωση αποτυχίας στο διαγώνισμα, πιστώνεται στον/η επιμορφούμενο/η ο μισός προβλεπόμενος φόρτος εργασίας επιτυχούς παρακολούθησης («Ώρες Επιμόρφωσης» και ECVET) της συγκεκριμένης Διδακτικής Ενότητας.
      • Οι ερωτήσεις του Διαγωνίσματος, επιλέγονται τυχαία για κάθε επιμορφούμενο/η από την «Τράπεζα Ερωτήσεων» που έχει δημιουργηθεί, και αφορούν μόνο στα βασικά κείμενα μελέτης της εκάστοτε Διδακτικής Ενότητας, και όχι στα παράλληλα κείμενα.
      • Η χρονική περίοδος που είναι διαθέσιμο προς επίλυση το “quiz”, είναι 4 εβδομάδες μετά το τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας.
      • Ο/η επιμορφούμενος/η έχει δικαίωμα δύο (2) προσπαθειών (μέσα στο χρόνο επίλυσης των 4 εβδομάδων). Στο τέλος της προθεσμίας, θα εμφανίζεται μόνο η μέγιστη εκ των δύο προσπαθειών βαθμολογία , και μόνο αυτή θα λαμβάνεται υπόψιν για την απόδοση του τελικού πιστοποιητικού.
      • Ο μέγιστος χρόνος επίλυσης του Διαγωνίσματος είναι 240 λεπτά (4 ώρες) συνεχόμενα, και όχι διακεκομμένα.
      • Δεν δίνεται δυνατότητα εκπρόθεσμης επίλυσης του Διαγωνίσματος.
      • Μετά την παρέλευση του μέγιστου χρόνου επίλυσης του Διαγωνίσματος (4 ωρών) εμφανίζεται η επίδοση (εφόσον έχετε επιλέξει «υποβολή»), ενώ μετά την παρέλευση της περιόδου επίλυσης του διαγωνίσματος (4 εβδομάδες), εμφανίζονται και οι σωστές απαντήσεις.

      Για αναλυτικές πληροφορίες, ανατρέξτε στο αρχείο “Συχνές Ερωτήσεις-Απαντήσεις για επιμορφούμενους/ες” που θα βρείτε στην
      ιστοσελίδα μας, https://e-epimorfosi.aegean.gr/

      ΠρογράμματαΨυχολογίαΣχολική Ψυχολογία
      • 1. Η ψυχολογική αξιολόγηση μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών στο σχολικό περιβάλλον

        Η ενότητα αναφέρεται στις αρμοδιότητες των σχολικών ψυχολόγων, στις αρχές της ψυχοδιαγνωστικής αξιολόγησης, στην παρουσίαση των βασικών τεστ νοημοσύνης που χρησιμοποιούνται στη ψυχοδιαγνωστική αξιολόγηση παιδιών και εφήβων, και γενικότερα ψυχομετρικών δοκιμασιών, στην αξιολόγηση της ψυχοσυναισθηματικής κατάστασης των παιδιών, στη συγγραφή της ψυχολογικής αναφοράς.

        4
        • Συνεδρία1.1
          Ο ρόλος και οι αρμοδιότητες των σχολικών ψυχολόγων
        • Συνεδρία1.2
          Αξιολόγηση νοητικών λειτουργιών παιδιών
        • Συνεδρία1.3
          Αξιολόγηση δυσκολιών μάθησης και ψυχοσυναισθηματικών δυσκολιών
        • Συνεδρία1.4
          Μελέτη Περίπτωσης
      • 2. Προβλήματα Προσαρμογής στο σχολείο

        Η παρούσα ενότητα αναφέρεται στις δύο βασικές κατηγορίες συμπεριφορικών και συναισθηματικών δυσκολιών, δηλαδή τα προβλήματα εσωτερίκευσης και εξωτερίκευσης, τις πιο συχνές διαταραχές της παιδικής και εφηβικής ηλικίας, την κατάθλιψη, τις αγχώδεις διαταραχές και τη διαταραχή διαγωγής. Περιγράφει τους τρόπους με τους οποίους εκδηλώνονται τα προβλήματα συμπεριφοράς, τους αιτιολογικούς παράγοντες και την παρέμβαση

        4
        • Συνεδρία2.1
          Ορισμός-Ταξινόμηση Προβλημάτων Συμπεριφοράς
        • Συνεδρία2.2
          Αγχώδεις Διαταραχές
        • Συνεδρία2.3
          Κατάθλιψη
        • Συνεδρία2.4
          Εναντιωματική προκλητική διαταραχή-Διαταραχή Διαγωγής
      • 3. Θέματα Ψυχοπαθολογίας παιδιών και εφήβων

        Ένας σημαντικός αριθμός παιδιών σήμερα παρουσιάζει σοβαρές δυσκολίες στη μάθηση και τη συμπεριφορά. Οι πρώτοι που καλούνται να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες του παιδιού είναι οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί. Η συγκεκριμένη ενότητα έχει ως στόχο την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις πιο συχνά εμφανιζόμενες αναπτυξιακές διαταραχές, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), Νοητική Αναπηρία, Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Οι στόχοι είναι οι ακόλουθοι: (α) να αναγνωρίζουν έγκαιρα τα προβλήματα του παιδιού, (β) να παραπέμπουν έγκαιρα το παιδί σε διεπιστημονική ομάδα αποτελούμενη από ψυχολόγο, λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή, (γ) να συνεργάζονται με τη διεπιστημονική ομάδα, προκειμένου να υλοποιηθεί το ενδεδειγμένο πρόγραμμα που σχεδιάζει ο ψυχολόγος, (δ) να διαχειρίζονται τα συναισθήματα και τις αντιδράσεις τους απέναντι στο παιδί, ώστε να είναι σε θέση να συνδράμουν στον περιορισμό των δυσλειτουργικών συμπεριφορών και εν τέλει τη βελτίωση της λειτουργικότητας του παιδιού. Επιπλέον, συγκεκριμένη ενότητα απευθύνεται σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας για την επικαιροποίηση των γνώσεων τους καθώς και τη συνεργασία με γονείς και εκπαιδευτικούς και παρέχει γνώσης σε θεωρητικό επίπεδο, αλλά επικεντρώνεται στην πρακτική εφαρμογή τεχνικών αντιμετώπισης των δυσκολιών μάθησης και συμπεριφοράς.

        4
        • Συνεδρία3.1
          Θεμελιώδη ζητήματα στην Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία
        • Συνεδρία3.2
          Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
        • Συνεδρία3.3
          Νοητική Αναπηρία
        • Συνεδρία3.4
          Προβλήματα Γλωσσικής Ανάπτυξης – Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
      • 4. Η συμβουλευτική στο σχολικό περιβάλλον

        Η παρούσα ενότητα περιγράφει το αντικείμενο και το περιεχόμενο της συμβουλευτικής διαδικασίας, τις βασικές έννοιες και τη δομή της. Επιπλέον, αναφέρεται στις βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις στη συμβουλευτική και σε πρακτικές εφαρμογές.

        4
        • Συνεδρία4.1
          Ορισμός και βασικές έννοιες
        • Συνεδρία4.2
          Προσωποκεντρική προσέγγιση
        • Συνεδρία4.3
          Συστημική Προσέγγιση
        • Συνεδρία4.4
          Γνωστικός Συμπεριφορισμός
      • 5. Επικοινωνία στη σχολική τάξη

        Στην ενότητα αυτή, γίνεται αναφορά στην έννοια, στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της επικοινωνίας που αναπτύσσεται στο σχολικό περιβάλλον και στο ρόλο των χαρακτηριστικών αυτών, για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας γενικότερα, από διοικητική, διδακτική και κοινωνική σκοπιά και τη διαμόρφωση των ειδικών συνθηκών και παραμέτρων της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Επίσης, στην ενότητα αυτή, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο ρόλο της επικοινωνίας και τη συμβολή της στην ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων, στην καλλιέργεια ήπιου σχολικού κλίματος μέσω της εφαρμογής κανόνων επικοινωνίας και στη διαμόρφωση του διδακτικού πλαισίου, με την εφαρμογή τεχνικών επικοινωνίας, όπως αυτές αναπτύσσονται στο πλαίσιο μιας σχολικής επικοινωνιακής συμβουλευτικής.

        4
        • Συνεδρία5.1
          Η έννοια, τα χαρακτηριστικά και ο ρόλος της επικοινωνίας στην ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων (interpersonal communication)
        • Συνεδρία5.2
          Σχολικό κλίμα και επικοινωνία (school climate, management and communication)
        • Συνεδρία5.3
          Τεχνικές βελτίωσης της επικοινωνίας στο σχολικό περιβάλλον (school and classroom management) και στη διδακτική διαδικασία (instructional communication management)
        • Συνεδρία5.4
          Σχολική επικοινωνιακή συμβουλευτική (school communication counseling)
      • 6. Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας στο πλαίσιο της σχολικής κοινότητας

        Στην ενότητα αυτή, προσεγγίζονται ζητήματα επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις ενδο-οικογενειακές, επικοινωνιακές αλληλεπιδράσεις και στην κουλτούρα επικοινωνίας που καλλιεργείται και αναπτύσσεται από την πλευρά της οικογένειας και του σχολείου, για τη διαμόρφωση ενός πλαισίου επικοινωνίας, συνεργασίας και αμοιβαίας ενημέρωσης και υποστήριξης, προς όφελος της ομαλότερης και πιο ποιοτικής εκπαίδευσης των παιδιών.

        4
        • Συνεδρία6.1
          Επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών
        • Συνεδρία6.2
          Επικοινωνία μεταξύ σχολικής διεύθυνσης και εκπαιδευτικών
        • Συνεδρία6.3
          Η επικοινωνία στο οικογενειακό περιβάλλον: χαρακτηριστικά, αλληλεπιδράσεις και ενδο-οικογενειακά επικοινωνιακά πρότυπα
        • Συνεδρία6.4
          Επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων
      • 7. Ψυχολογικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου

        Η παρούσα ενότητα διασαφηνίζει την έννοια της ψυχικής υγείας και της προαγωγής της ψυχικής υγείας στη σχολική κοινότητα. Αναπτύσσει τις συμβουλευτικές παρεμβάσεις πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον και περιγράφει το περιεχόμενο και τη των προγραμμάτων ανάπτυξης κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών. Επιπρόσθετα αναφέρεται στα προγράμματα ανάπτυξης των συναισθηματικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών.

        4
        • Συνεδρία7.1
          Η έννοια της προαγωγής της ψυχικής υγείας και της πρόληψης
        • Συνεδρία7.2
          Συμβουλευτικές παρεμβάσεις πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
        • Συνεδρία7.3
          Ο ρόλος της ανάπτυξης της συναισθηματικής νοημοσύνης στη σχολική κοινότητα
        • Συνεδρία7.4
          Προγράμματα ανάπτυξης κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων μαθητών
      • 8. Επικοινωνιακή διαχείριση συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον

        Στην ενότητα αυτή, προσεγγίζονται ζητήματα επικοινωνίας σε σχέση με τη διαχείριση συγκρούσεων και καταστάσεων ενδοσχολικής βίας ευρύτερα.

        4
        • Συνεδρία8.1
          Η έννοια, τα χαρακτηριστικά και οι συνέπειες των συγκρούσεων στη σχολική κοινότητα
        • Συνεδρία8.2
          Διαχείριση συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον μεταξύ μαθητών και στη διδακτική διαδικασία
        • Συνεδρία8.3
          Διαχείριση συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων
        • Συνεδρία8.4
          Η συμβολή επικοινωνιακών στρατηγικών στην αντιμετώπιση συγκρούσεων
      • 9. Συμβουλευτική διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα

        Η παρούσα ενότητα αναφέρεται σε βασικά στρεσογόνα γεγονότα ζωής στη ζωή ενός παιδιού, όπως το πένθος και το διαζύγιο και εστιάζει στη συμβουλευτική γονέων και εκπαιδευτικών. Επιπλέον περιγράφει το φαινόμενο του εθισμού στο διαδίκτυο και τις σχετικές παρεμβάσεις.

        4
        • Συνεδρία9.1
          Ορισμός-Διαχείριση παιδιών με πένθος
        • Συνεδρία9.2
          Συμβουλευτική διαχείριση διαζυγίου
        • Συνεδρία9.3
          Εθισμός στο Διαδίκτυο-Παρέμβαση
        • Συνεδρία9.4
          Μελέτη Περίπτωσης
      • 10. Διαχείριση ετερότητας στο σχολικό περιβάλλον

        Η παρούσα ενότητα αναφέρεται σε ζητήματα ένταξης των παιδιών από διαφορετικό πολιτισμικό περιβάλλον και στη διαχείριση παιδιών από διάφορες μορφές οικογένειας.

        4
        • Συνεδρία10.1
          Διαχείριση παιδιών από διαφορετικό πολιτισμικό περιβάλλον
        • Συνεδρία10.2
          Διαχείριση παιδιών προσφύγων
        • Συνεδρία10.3
          Διαχείριση παιδιών από διαφορετικές μορφές οικογένειας
        • Συνεδρία10.4
          Μελέτη Περίπτωσης
      Χρυσή Βιτσιλάκη

      Επιστημονικά Υπεύθυνη

        Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
        Ελένη Νικολάου

        Ακαδημαϊκά Υπεύθυνή

          Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ.), του Πανεπιστημίου Αιγαίου
          Παναγιώτα Ευγενία Γκολέμη

          Διδάσκουσα

            Ψυχολόγος, , MSc Developmental Psychopathology, Ε.Ε.Ε.Ε Ρόδου
            Χριστίνα Παπαηλιού

            Διδάσκουσα

              Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
              Άννα Πολεμικού

              Διδάσκουσα

                PhD, Νευροψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια
                Παναγιώτης Σταμάτης

                Διδάσκοντας

                  Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου με γνωστικό αντικείμενο την Παιδαγωγική Επικοινωνία στην Προσχολική και Πρωτοσχολική Εκπαίδευση
                  Κωνσταντίνος Μιχαηλίδης

                  Διδάσκοντας

                    Ειδικός Παιδαγωγός
                    Ευαγγελία Μαμαλάκη

                    Διδάσκουσα

                      Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια, MSc
                      420 €
                      Κάνε Αίτηση

                      Αρχική τιμή (χωρίς εκπτώσεις): 420€

                      ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣ:

                      • Διορισμένοι εκπαιδευτικοί: 300 ευρώ
                      • Αναπληρωτές: 260 ευρώ
                      • Μέλη πολύτεκνων οικογενειών: 260 ευρώ
                      • Απόφοιτοι του Παν/μιου Αιγαίου: 260 ευρώ
                      • Mέλη του προσωπικού του Παν. Αιγαίου και του συνεργαζόμενου φορέα: 260 ευρώ
                      • Φοιτητές, άνεργοι και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί: 240 ευρώ
                      • Προηγούμενη εγγραφή σε άλλο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παν/μίου Αιγαίου που υλοποιείται σε συνεργασία με την GoLearn: 240 ευρώ
                      • ΑμΕΑ: 240 ευρώ
                      • Ομαδική εγγραφή ή ένταξη σε webinar του Παν/μίου Αιγαίου που υλοποιείται σε συνεργασία με την GoLearn: 225 ευρώ
                      • Εφάπαξ εξόφληση: 215 ευρώ
                      • Προηγούμενη εγγραφή σε δύο άλλα πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παν/μίου Αιγαίου που υλοποιούνται σε συνεργασία με την GoLearn: 195 ευρώ

                      Εκδήλωση ενδιαφερόντος & Επικοινωνία

                      Τηλέφωνο: 211 11 13 231
                      E-mail: info@golearn.gr

                      Ιστοσελίδα συνεργαζόμενου φορέα: https://www.golearn.gr/

                      Για την εγγραφή σας συμπληρώστε την φόρμα πατώντας στο κουμπί “Κάνε αίτηση” και εκπρόσωπος των "Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου" ή του συνεργαζόμενου Κέντρου Δια Βίου Μάθησης “GoLearn” θα επικοινωνήσει μαζί σας.

                      • Επισκόπηση
                      • Ενότητες
                      • Υπεύθυνοι/ες
                      • Κόστος
                      • Επικοινωνία
                      420 €
                      Κάνε Αίτηση
                      • Share:

                      ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

                      • Διοίκηση Επιχειρήσεων
                      • Παιδαγωγικά
                      • Περιβάλλον
                      • Πολιτισμός
                      • ΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας
                      • Ψυχολογία

                      ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

                      Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας: Θεωρία και Πράξη

                      Ενσυνειδητότητα/ Mindfulness: Ανάπτυξη και διαχείριση δεξιοτήτων Συναισθηματικής Νοημοσύνης

                      Coming soon

                      Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

                      Εγγραφείτε τώρα και θα λαμβάνετε περιοδική ενημέρωση για τα νέα προγράμματα μας, την πολιτική εκπτώσεων και τις προσφορές μας!

                      ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

                      • Σχετικά με εμάς
                      • Όροι Συμμετοχής
                      • Εγγραφές & Δίδακτρα
                      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
                      • Πιστοποίηση Σπουδών

                      ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

                      • Επικοινωνήστε μαζί μας
                      • Συχνές ερωτήσεις

                      Ώρες επικοινωνίας: Δευ-Παρ 10.00 - 18.00

                      22410 99424-5-6

                      e-epimorfosi@aegean.gr

                      Κτήριο "Καλλιπάτειρα ", Δημοκρατίας 1, Ρόδος, 85132

                      Copyright © 2021 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, Προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

                      • Όροι χρήσης
                      • Πολιτική απορρήτου
                      Modal title

                      Message modal