• Πληροφορίες
    • Σχετικά με εμάς
    • Όροι Συμμετοχής
    • Εγγραφές & Δίδακτρα
    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
    • Πιστοποίηση Σπουδών
  • Προγράμματα
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
    Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
    • Πληροφορίες
      • Σχετικά με εμάς
      • Όροι Συμμετοχής
      • Εγγραφές & Δίδακτρα
      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
      • Πιστοποίηση Σπουδών
    • Προγράμματα
    • Νέα & Ανακοινώσεις
    • Επικοινωνία

      Παιδαγωγικά

      • Αρχική
      • Όλα τα προγράμματα
      • Παιδαγωγικά
      • Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Βιώσιμη Ανάπτυξη στην κοινωνία

      Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Βιώσιμη Ανάπτυξη στην κοινωνία

      collaborator-avatar
      goLearn
      9 ΜΗΝΕΣ - 440 ώρες
      22
      02/05/2022 - 12/02/2023
      Κάνε Αίτηση
      Μοριοδοτούμενο
      Group of environmental conservation people hands planting in aerial view
      • Επισκόπηση
      • Ενότητες
      • Υπεύθυνοι/ες
      • Κόστος
      • Επικοινωνία
      Οδηγός προγράμματος Χρονοδιάγραμμα

      Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

      Αντικείμενο του συγκεκριμένου προγράμματος επιμόρφωσης είναι η εισαγωγή των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων σε θέματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Βιώσιμης Ανάπτυξης. Συγκριτικό πλεονέκτημα του παρόντος προγράμματος είναι η σφαιρικότητα των γνώσεων και δεξιοτήτων που θα αποκτήσουν οι συμμετέχοντες/ουσες στο σύνολο των στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης της Ατζέντας 2030, όπως αυτές μπορούν να εφαρμοστούν σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.

      Πιο συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί θα εμβαθύνουν στις έννοιες της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Βιώσιμης Ανάπτυξης, γνωρίζοντας τους βασικούς στόχους που έχουν τεθεί από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ), συμβάλλοντας στην προετοιμασία των μαθητών/ριών τους ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συνανθρώπους τους, αλλά και στις επόμενες γενιές. Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί θα αναγνωρίσουν και θα είναι σε θέση να συμβουλεύσουν τους/τις μαθητές/ριές τους όσον αφορά στα επαγγέλματα του μέλλοντος, την καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες που μπορούν να αξιοποιηθούν στην κατεύθυνση της Βιώσιμης Ανάπτυξης.

      Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται προσφέροντας στους/στις εκπαιδευτικούς την ευκαιρία να σχεδιάσουν τα δικά τους διδακτικά σενάρια Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Βιώσιμης Ανάπτυξης και δημιουργώντας κοινότητες μάθησης για τον διαμοιρασμό τους.

      Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, εκπαιδευτικούς/ εκπαιδευτές/ριες Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, καθώς και σε εμπλεκόμενους/ες στην εκπαίδευση όπως στελέχη, φοιτητές/ριες, υποψήφιοι/ες διδάκτορες/ισες, ερευνητές/ριες κ.λπ., με ενδιαφέροντα στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.

      Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος

      Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:

      1. Κατανοεί τις έννοιες της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Βιώσιμης Ανάπτυξης στην κοινωνία.
      2. Αναγνωρίζει τους βασικούς στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης της Ατζέντας 2030.
      3. Εφαρμόζει δράσεις Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Βιώσιμης Ανάπτυξης στην εκπαιδευτική πράξη.
      4. Υποστηρίζει τους/τις μαθητές/ριες του/της στην προετοιμασία τους ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες στις κοινωνίες και τις αγορές εργασίας 21ου αιώνα, συνεισφέροντας στη Βιώσιμη Ανάπτυξη.
      5. Προσεγγίζει την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση διεπιστημονικά και διαθεματικά.
      6. Σχεδιάζει διαθεματικά διδακτικά σενάρια στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση.
      7. Επιθυμεί να λειτουργεί ο/η ίδιος/α ως εκπαιδευτικός που συμβάλει στη Βιώσιμη Ανάπτυξη, καλλιεργώντας ταυτόχρονα τις δεξιότητες που καλείται να ενισχύσει στους/στις μαθητές/ριές του/της.

      Μεθοδολογία Υλοποίησης

      1.Διαδικασία υλοποίησης της επιμόρφωσης

      από απόσταση Ηλεκτρονική Μάθηση (e-Learning),

      2. Μέθοδοι υλοποίησης της επιμόρφωσης

      Το εκπαιδευτικό υλικό (θεωρητικό και πρακτικό μέρος) θα διατίθεται στην πλατφόρμα διδασκαλίας (στα ελληνικά ή/και τα αγγλικά) και οι συμμετέχοντες/ουσες θα έχουν πρόσβαση σε αυτό καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, ενώ θα μπορούν να παρακολουθούν με ευέλικτο τρόπο, προσαρμοσμένο στις προσωπικές τους ανάγκες και προτεραιότητες. Ταυτόχρονα, θα μπορούν να υλοποιούν προτεινόμενες δραστηριότητες βάσει του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης.

      Το εκπαιδευτικό υλικό θα αποτελείται από θεωρία (δημοσιεύσεις, διαδικτυακό υλικό σε μορφή βίντεο, υλικό που έχει δημιουργηθεί στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων κ.λπ.) διαθέσιμη είτε εντός της πλατφόρμας διδασκαλίας (HTML5 υλικό με σχετικές αναφορές) είτε εκτός της πλατφόρμας σε εξωτερικές πηγές, ενώ θα υπάρχουν και παραδείγματα καλών πρακτικών.

      Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος θα υπάρχει και η δυνατότητα ασύγχρονης επικοινωνίας (μέσω e-mail, forum κ.λπ.) με τους/τις διδάσκοντες/ουσες.

      3. Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης

      Στο τέλος κάθε ενότητας θα υπάρχει αξιολόγηση (κουίζ κλειστών ερωτήσεων) και αυτό- αξιολόγηση, με τη μορφή αναστοχαστικών ερωτήσεων.

      Επιπλέον, κάθε ενότητα θα συνοδεύεται από προαιρετικές προτεινόμενες δραστηριότητες, οι οποίες εφόσον πραγματοποιηθούν, δύναται να συζητηθούν στο πλαίσιο των συμβουλευτικών συναντήσεων με στόχο τη δημιουργία διαλόγου και την ανατροφοδότηση των συμμετεχόντων/ουσών.

      ΠρογράμματαΠεριβάλλονΠεριβαλλοντική Εκπαίδευση και Βιώσιμη Ανάπτυξη στην κοινωνία
      • 1. Εισαγωγή στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.)

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται σε γενικές έννοιες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, εξετάζουν κρίσιμα ζητήματα, αναλύουν θέματα Π.Ε. τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς και τέλος, δίνουν έμφαση σε περιβαλλοντικές δράσεις στην εκπαίδευση.

        6
        • Συνεδρία1.1
          Βασικές αρχές και έννοιες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Εισαγωγή στον περιβαλλοντικό αλφαβητισμό
        • Συνεδρία1.2
          Διεπιστημονικότητα και Διαθεματικότητα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
        • Συνεδρία1.3
          Το παιδαγωγικό πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
        • Συνεδρία1.4
          Κρίσιμα ζητήματα – Προκλήσεις στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
        • Συνεδρία1.5
          Κριτική ανάλυση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και τον κόσμο
        • Συνεδρία1.6
          Ενίσχυση Περιβαλλοντικών δράσεων στην Εκπαίδευση
      • 2. Αειφόρος ή Βιώσιμη Ανάπτυξη – βασικές έννοιες και αρχές

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται στην Αειφόρο/ Βιώσιμη Ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, αφού κατανοήσουν σχετικές έννοιες και ορισμούς, αντιλαμβάνονται τη σύνδεσή τους με την εκπαιδευτική πράξη και γνωρίζουν την Ατζέντα 2030, με έμφαση στους 17 στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης. Κρίσιμα ζητήματα της Βιώσιμης Ανάπτυξης και προκλήσεις, αποτελούν σημαντικό στοιχείο της ενότητας, ενώ αναδεικνύεται και ο ρόλος της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε θέματα Π.Ε. και Βιώσιμης Ανάπτυξης.

        6
        • Συνεδρία2.1
          Αειφόρος/ Βιώσιμη Ανάπτυξη – ορισμοί και βασικές έννοιες
        • Συνεδρία2.2
          Περιβαλλοντικά Ζητήματα και προοπτική της Αειφόρου/ Βιώσιμης Ανάπτυξης
        • Συνεδρία2.3
          Οι 17 στόχοι της Βιώσιμης Ανάπτυξης – Ατζέντα 2030
        • Συνεδρία2.4
          Το περιβάλλον, η οικονομία και η κοινωνία ως πυλώνες της Βιώσιμης Ανάπτυξης
        • Συνεδρία2.5
          Κρίσιμα ζητήματα – Προκλήσεις της Βιώσιμης Ανάπτυξης
        • Συνεδρία2.6
          Ο ρόλος της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε θέματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Βιώσιμης Ανάπτυξης
      • 3. Βιώσιμη Ανάπτυξη στο σχολείο, στο σπίτι, στη γειτονιά

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται σε θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης σε προσωπικό, οικογενειακό και κοινωνικό πλαίσιο. Συγκεκριμένα, αναπτύσσονται θέματα που αφορούν στη συμβολή των μαθητών στην ανακύκλωση στην οικογένεια και τη γειτονιά τους, πρακτικές εξοικονόμησης ενέργειας στο σχολείο και στο σπίτι κ.λπ. Η υποστήριξη συνανθρώπων της κοινότητας (γειτονιάς) αναδεικνύεται μέσα από τις εβδομαδιαίες συνεδρίες. Τέλος, συζητούνται θέματα υγείας, διατροφής και ευημερίας.

        5
        • Συνεδρία3.1
          Τοπικές Κοινωνίες στην Προοπτική της Αειφόρου Ανάπτυξης – Βιώσιμες πόλεις και κοινότητες
        • Συνεδρία3.2
          Υποστηρίζοντας την ανακύκλωση από το σχολείο στην οικογένεια και στη γειτονιά
        • Συνεδρία3.3
          Πρακτικές εξοικονόμησης ενέργειας στο σχολείο και στο σπίτι
        • Συνεδρία3.4
          Εθελοντισμός και υποστήριξη συνανθρώπων που βρίσκονται σε ανάγκη στη γειτονιά
        • Συνεδρία3.5
          Υγεία, Διατροφή, Ευημερία
      • 4. Βιώσιμη Ανάπτυξη με επίκεντρο τον άνθρωπο

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες επικεντρώνονται σε θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης που αφορούν στον άνθρωπο ως μέλος μίας κοινωνίας. Εκτός από ζητήματα ενσυναίσθησης και εθελοντισμού που αναδεικνύονται, αναπτύσσεται συζήτηση γύρω από θέματα δημοκρατίας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ενώ δίνεται έμφαση στην έννοια της διαφορετικότητας και της μοναδικότητας κάθε ανθρώπου. Τέλος, γίνεται αναφορά σε ζητήματα παγκοσμίου επιπέδου, όπως ειρήνη, δικαιοσύνη, φτώχεια, πείνα κ.λπ.

        7
        • Συνεδρία4.1
          Διαφορετικότητα και κοινωνικός αποκλεισμό
        • Συνεδρία4.2
          Διαφορετικότητα – Έμφυλες Ταυτότητες – Βιολογικό και κοινωνικό φύλο – Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα
        • Συνεδρία4.3
          Διαφορετικότητα – Μοναδικότητα – Γνωρίζοντας την αναπηρία
        • Συνεδρία4.4
          Η φτώχεια και η πείνα σε παγκόσμιο επίπεδο
        • Συνεδρία4.5
          Ειρήνη, δικαιοσύνη και παγκόσμιοι θεσμοί
        • Συνεδρία4.6
          Αίσθηση ευθύνης-εθελοντισμός
        • Συνεδρία4.7
          Δημοκρατία – Ανθρώπινα δικαιώματα και περιβάλλον
      • 5. Βιώσιμη Ανάπτυξη με επίκεντρο το περιβάλλον: Για να αφήσουμε και κάτι στις επόμενες γενιές

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται στις θεματικές που σχετίζονται με την προστασία του περιβάλλοντος (χλωρίδα και πανίδα), την κλιματική αλλαγή και την πολιτιστική κληρονομιά.

        6
        • Συνεδρία5.1
          Σεβασμός στο περιβάλλον και τα ζώα (στεριά και θάλασσα)
        • Συνεδρία5.2
          Κλιματική Αλλαγή – Οικολογική Συνείδηση – Το δάσος πηγή ζωής
        • Συνεδρία5.3
          Φυσικές Καταστροφές, Πρόληψη και προστασία
        • Συνεδρία5.4
          Καθαρό νερό – Προστατεύοντας τις λίμνες και τις θάλασσές μας
        • Συνεδρία5.5
          Ανακύκλωση – Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
        • Συνεδρία5.6
          Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά
      • 6. Βιώσιμη Ανάπτυξη και Επαγγέλματα του μέλλοντος

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται σε ζητήματα που αφορούν στην Βιώσιμη Ανάπτυξη και Επαγγέλματα του μέλλοντος, όπως ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, πράσινα επαγγέλματα (πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα), παραδείγματα βιώσιμων νησιών/ πόλεων, σύγχρονα επαγγέλματα και αξιοπρεπή περιβάλλοντα εργασίας, αλλά και θέματα καινοτομίας και νέων τεχνολογιών στη Βιώσιμη Ανάπτυξη.

        7
        • Συνεδρία6.1
          Πράσινη Ενέργεια – Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
        • Συνεδρία6.2
          Βιώσιμα Νησιά – Βιώσιμες πόλεις – Παραδείγματα από την Ελλάδα
        • Συνεδρία6.3
          Βιώσιμη Ανάπτυξη και σύγχρονα επαγγέλματα – Αξιοπρεπής εργασία – Ισορροπία εργασίας και οικογενειακής ζωής
        • Συνεδρία6.4
          Πράσινα Επαγγέλματα στον Πρωτογενή τομέα
        • Συνεδρία6.5
          Πράσινα Επαγγέλματα στον Δευτερογενή τομέα
        • Συνεδρία6.6
          Βιώσιμη Ανάπτυξη και νέες τεχνολογίες – καινοτομία
        • Συνεδρία6.7
          Το μέλλον της Βιώσιμης Ανάπτυξης
      • 7. Σχεδιάζοντας διδακτικά σενάρια Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Βιώσιμης Ανάπτυξης

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται σε θέματα σχεδιασμού και ανάπτυξης διδακτικών σεναρίων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Βιώσιμης Ανάπτυξης και διαμοιράζονται καλές πρακτικές με τους/τις συναδέλφους.

        3
        • Συνεδρία7.1
          Σχεδιάζοντας ένα διαθεματικό διδακτικό σενάριο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Βιώσιμης Ανάπτυξης
        • Συνεδρία7.2
          Παραδείγματα εφαρμογής διδακτικών σεναρίων
        • Συνεδρία7.3
          Διαμοιρασμός διδακτικών πρακτικών – Δημιουργία εκπαιδευτικής κοινότητας
      Χρυσή Βιτσιλάκη

      Επιστημονικά Υπεύθυνη

        Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
        Νικόλαος Ράπτης

        Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος

          Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικής Σχεδίασης της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου
          ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ

          Διδάσκουσα

            Ομότιμη Καθηγήτρια του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου,με γνωστικό αντικείμενο την Οικονομική και Κοινωνική Ανάπτυξη και Εκπαίδευση
            Βασίλειος Παπαβασιλείου

            Διδάσκοντας

              Αναπληρωτής Καθηγητής, ΤΕΠΑΕΣ Πανεπιστημίου Αιγαίου
              Νικόλαος Ράπτης

              Διδάσκοντας

                Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικής Σχεδίασης της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου
                Μαρία Κουρουτσίδου

                Διδάσκουσα

                  Μέλος Ε.Δ.Ι.Π. του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου με γνωστικό αντικείμενο "Κοινωνία και Εκπαίδευση"
                  Σταύρος Πιτσικάλης

                  Διδάσκοντας

                    Σύμβουλος Β' Ι.Ε.Π. - Εμπειρογνώμονας σε θέματα ΕΕΚ & Αναδυόμενων Τεχνολογιών - Υπ. Διδάκτορας στο Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. (Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου).
                    Łasica (Ουασίτσα) Ilona-Elefteryja

                    Διδάσκουσα

                      Επιστημονική Συνεργάτιδα - Εμπειρογνώμονας για θέματα καινοτομίας στην Εκπαίδευση
                      Δημήτριος Γρηγοριάδης

                      Διδάσκοντας

                        Εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
                        420 € 225 €
                        Κάνε Αίτηση

                        ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

                        Αρχική τιμή (χωρίς εκπτώσεις): 420€

                        • Διορισμένοι εκπαιδευτικοί: 300 ευρώ
                        • Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: 260 ευρώ
                        • Μέλη πολύτεκνων οικογενειών: 260 ευρώ
                        • Απόφοιτοι του Παν/μιου Αιγαίου: 260 ευρώ
                        • Mέλη του προσωπικού του Παν. Αιγαίου και της GoLearn: 260 ευρώ
                        • Φοιτητές, άνεργοι και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί: 240 ευρώ
                        • Προηγούμενη εγγραφή σε άλλο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παν/μίου Αιγαίου που υλοποιείται σε συνεργασία με την  GoLearn: 240 ευρώ
                        • ΑμΕΑ: 240 ευρώ
                        • Ομαδική εγγραφή ή ένταξη σε webinar του  Παν/μίου Αιγαίου που υλοποιείται σε συνεργασία με την  GoLearn: 225 ευρώ
                        • Εφάπαξ εξόφληση: 215 ευρώ
                        • Προηγούμενη εγγραφή σε δύο άλλα προγράμματα του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παν/μίου Αιγαίου που υλοποιούνται σε συνεργασία με την  GoLearn: 195 ευρώ

                        Εκδήλωση ενδιαφέροντος & Επικοινωνία

                        Τηλέφωνο: 211 11 13 231
                        E-mail: info@golearn.gr

                        Για την εγγραφή σας συμπληρώστε την φόρμα πατώντας στο κουμπί “Κάνε αίτηση” και εκπρόσωπος του συνεργαζόμενου Κέντρου Δια Βίου Μάθησης 2 “GoLearn” θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών.

                        • Επισκόπηση
                        • Ενότητες
                        • Υπεύθυνοι/ες
                        • Κόστος
                        • Επικοινωνία
                        420 € 225 €
                        Κάνε Αίτηση
                        • Share:

                        Leave A Reply Ακύρωση απάντησης

                        Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

                        ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

                        • Διοίκηση Επιχειρήσεων
                        • Παιδαγωγικά
                        • Περιβάλλον
                        • Πολιτισμός
                        • Τουρισμός
                        • ΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας
                        • Ψυχολογία

                        ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

                        Συμβουλευτική & Επαγγελματικός Προσανατολισμός | ΜΕΙΚΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

                        Υλοποίηση Διαγωνισμών και Διαχείριση Συμβάσεων

                        Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών για μία Συμπεριληπτική Σεξουαλική Εκπαίδευση | ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ

                        Εγγραφείτε τώρα και θα λαμβάνετε περιοδική ενημέρωση για τα νέα προγράμματα μας, την πολιτική εκπτώσεων και τις προσφορές μας!

                        ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

                        • Σχετικά με εμάς
                        • Όροι Συμμετοχής
                        • Εγγραφές & Δίδακτρα
                        • Μεθοδολογία Υλοποίησης
                        • Πιστοποίηση Σπουδών

                        ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

                        • Επικοινωνήστε μαζί μας
                        • Συχνές ερωτήσεις

                        Ώρες επικοινωνίας: Δευ-Παρ 10.00 - 18.00

                        22410 99424-5-6

                        e-epimorfosi@aegean.gr

                        Κτήριο "Καλλιπάτειρα ", Δημοκρατίας 1, Ρόδος, 85132

                        Copyright © 2021 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, Προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

                        • Όροι χρήσης
                        • Πολιτική απορρήτου
                        Modal title

                        Message modal