• Πληροφορίες
    • Σχετικά με εμάς
    • Όροι Συμμετοχής
    • Εγγραφές & Δίδακτρα
    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
    • Πιστοποίηση Σπουδών
  • Προγράμματα
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
    Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
    • Πληροφορίες
      • Σχετικά με εμάς
      • Όροι Συμμετοχής
      • Εγγραφές & Δίδακτρα
      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
      • Πιστοποίηση Σπουδών
    • Προγράμματα
    • Νέα & Ανακοινώσεις
    • Επικοινωνία

      Παιδαγωγικά

      • Αρχική
      • Όλα τα προγράμματα
      • Παιδαγωγικά
      • Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Βιώσιμη Ανάπτυξη στην κοινωνία

      Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Βιώσιμη Ανάπτυξη στην κοινωνία

      collaborator-avatar
      goLearn
      9 μήνες και 1 ημέρα - 440 ώρες
      18
      08/12/2025 - 08/09/2026
      Κάνε Αίτηση
      Μοριοδοτούμενο
      Group of environmental conservation people hands planting in aerial view
      • Επισκόπηση
      • Ενότητες
      • Υπεύθυνοι/ες
      • Κόστος
      • Επικοινωνία
      Οδηγός προγράμματος Χρονοδιάγραμμα

      Τα “Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου” που υλοποιούνται στο πλαίσιο του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ) του Πανεπιστημίου Αιγαίου προσφέρουν το εξ αποστάσεως και ασύγχρονο μοριοδοτούμενο  επιμορφωτικό πρόγραμμα «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Βιώσιμη Ανάπτυξη στην κοινωνία» 9 μηνών, 440 ωρών. Το πρόγραμμα πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης GoLearn.

      Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

      Αντικείμενο του συγκεκριμένου προγράμματος επιμόρφωσης είναι η εισαγωγή των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων σε θέματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Βιώσιμης Ανάπτυξης. Συγκριτικό πλεονέκτημα του παρόντος προγράμματος είναι η σφαιρικότητα των γνώσεων και δεξιοτήτων που θα αποκτήσουν οι συμμετέχοντες/ουσες στο σύνολο των στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης της Ατζέντας 2030, όπως αυτές μπορούν να εφαρμοστούν σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.

      Πιο συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί θα εμβαθύνουν στις έννοιες της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Βιώσιμης Ανάπτυξης, γνωρίζοντας τους βασικούς στόχους που έχουν τεθεί από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ), συμβάλλοντας στην προετοιμασία των μαθητών/ριών τους ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συνανθρώπους τους, αλλά και στις επόμενες γενιές. Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί θα αναγνωρίσουν και θα είναι σε θέση να συμβουλεύσουν τους/τις μαθητές/ριές τους όσον αφορά στα επαγγέλματα του μέλλοντος, την καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες που μπορούν να αξιοποιηθούν στην κατεύθυνση της Βιώσιμης Ανάπτυξης.

      Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται προσφέροντας στους/στις εκπαιδευτικούς την ευκαιρία να σχεδιάσουν τα δικά τους διδακτικά σενάρια Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Βιώσιμης Ανάπτυξης και δημιουργώντας κοινότητες μάθησης για τον διαμοιρασμό τους.

      Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, εκπαιδευτικούς/ εκπαιδευτές/ριες Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, καθώς και σε εμπλεκόμενους/ες στην εκπαίδευση όπως στελέχη, φοιτητές/ριες, υποψήφιοι/ες διδάκτορες/ισες, ερευνητές/ριες κ.λπ., με ενδιαφέροντα στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.

      Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος

      Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:

      1. Κατανοεί τις έννοιες της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Βιώσιμης Ανάπτυξης στην κοινωνία.
      2. Αναγνωρίζει τους βασικούς στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης της Ατζέντας 2030.
      3. Εφαρμόζει δράσεις Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Βιώσιμης Ανάπτυξης στην εκπαιδευτική πράξη.
      4. Υποστηρίζει τους/τις μαθητές/ριες του/της στην προετοιμασία τους ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες στις κοινωνίες και τις αγορές εργασίας 21ου αιώνα, συνεισφέροντας στη Βιώσιμη Ανάπτυξη.
      5. Προσεγγίζει την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση διεπιστημονικά και διαθεματικά.
      6. Σχεδιάζει διαθεματικά διδακτικά σενάρια στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση.
      7. Επιθυμεί να λειτουργεί ο/η ίδιος/α ως εκπαιδευτικός που συμβάλει στη Βιώσιμη Ανάπτυξη, καλλιεργώντας ταυτόχρονα τις δεξιότητες που καλείται να ενισχύσει στους/στις μαθητές/ριές του/της.

      Μεθοδολογία Υλοποίησης

      1.Διαδικασία υλοποίησης της επιμόρφωσης

      από απόσταση Ηλεκτρονική Μάθηση (e-Learning),

      2. Μέθοδοι υλοποίησης της επιμόρφωσης

      Το εκπαιδευτικό υλικό (θεωρητικό και πρακτικό μέρος) θα διατίθεται στην πλατφόρμα διδασκαλίας (στα ελληνικά ή/και τα αγγλικά) και οι συμμετέχοντες/ουσες θα έχουν πρόσβαση σε αυτό καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, ενώ θα μπορούν να παρακολουθούν με ευέλικτο τρόπο, προσαρμοσμένο στις προσωπικές τους ανάγκες και προτεραιότητες. Ταυτόχρονα, θα μπορούν να υλοποιούν προτεινόμενες δραστηριότητες βάσει του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης.

      Το εκπαιδευτικό υλικό θα αποτελείται από θεωρία (δημοσιεύσεις, διαδικτυακό υλικό σε μορφή βίντεο, υλικό που έχει δημιουργηθεί στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων κ.λπ.) διαθέσιμη είτε εντός της πλατφόρμας διδασκαλίας (HTML5 υλικό με σχετικές αναφορές) είτε εκτός της πλατφόρμας σε εξωτερικές πηγές, ενώ θα υπάρχουν και παραδείγματα καλών πρακτικών.

      Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος θα υπάρχει και η δυνατότητα ασύγχρονης επικοινωνίας (μέσω e-mail, forum κ.λπ.) με τους/τις διδάσκοντες/ουσες.

      3. Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης

      Στο τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας του προγράμματος θα πρέπει να ολοκληρώσετε ένα (1) τεστ αξιολόγησης στην πλατφόρμα του Moodle, απαντώντας σε ερωτήσεις τύπου «πολλαπλής επιλογής» ή «σωστό/λάθος».
      Οι ερωτήσεις του τεστ που καλείται ο/η κάθε επιμορφούμενος/η να συμπληρώσει, επιλέγονται τυχαία από μια ευρεία βάση ερωτήσεων, και αφορούν στα θέματα που θα έχετε μελετήσει στο αντίστοιχο «Βασικό Κείμενο Μελέτης» της Διδακτικής Ενότητας – δεν αφορούν στην πρόσθετη γνώση που σας προσφέρεται μέσα από τα «Παράλληλα Κείμενα Μελέτης». Σας δίνεται χρόνος τεσσάρων (4) εβδομάδων μετά το τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας.
      Προσοχή: Από τη στιγμή που ξεκινήσετε το τεστ έχετε στη διάθεσή σας, 4 ώρες (240 λεπτά) συνεχόμενα χωρίς δυνατότητα προσωρινής διακοπής του. Οι απαντήσεις σας δεν αποθηκεύονται μέχρι να κάνετε τελική υποβολή του τεστ.
      Για να σας απονεμηθεί Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης με τις πλήρεις ώρες επιμόρφωσης του Προγράμματος, θα πρέπει να αξιολογηθείτε επιτυχώς σε όλα τα τεστ αξιολόγησης, όλων των Διδακτικών Ενοτήτων.
      Σε περίπτωση που παραλείψετε ή δεν ολοκληρώσετε επιτυχώς ένα ή περισσότερα τεστ αξιολόγησης, δεν θα πιστωθείτε το σύνολο των ωρών επιμόρφωσης του Προγράμματος, αλλά μόνο το 50% των ωρών επιμόρφωσης που προβλέπεται για κάθε μια διδακτική ενότητα το τεστ της οποίας παραλείψατε ή δεν ολοκληρώσατε επιτυχώς.
      Μέσα στο προβλεπόμενο διάστημα των 4 εβδομάδων έχετε δικαίωμα να κάνετε το τεστ αξιολόγησης στη Διδακτική Ενότητα έως και 2 (δύο) φορές.
      Άρα, αν με τη συμπλήρωση του τεστ για πρώτη φορά, η επίδοσή σας είναι κάτω από τη βάση του 50%, μπορείτε να επαναλάβετε το τεστ άλλη μια φορά μέσα στη διάρκεια των 4 εβδομάδων μέχρι να κλείσει οριστικά το διαγώνισμα.
      Σε περίπτωση που δεν υποβάλλετε ή δεν ολοκληρώσετε επιτυχώς κάποιο διαγώνισμα αξιολόγησης κατά τις προβλεπόμενες από το χρονοδιάγραμμα προθεσμίες, όλα τα τεστ -από την πρώτη Ενότητα έως και την προτελευταία- θα ενεργοποιούνται ξανά κατά την ημερομηνία έναρξης της τελευταίας Διδακτικής Ενότητας και θα κλείνουν την ημερομηνία λήξης του προγράμματος.

      ΠΡΟΣΟΧΗ: Πέραν αυτών των προθεσμιών, ΚΑΝΕΝΑ πρόσθετο αίτημα για εκπρόθεσμη συμμετοχή σε τεστ αξιολόγησης δεν θα εξετάζεται, για οποιοδήποτε λόγο.

      Μοριοδότηση

      • 2 Μόρια στο σύστημα διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές και αδιόριστοι υποψήφιοι)
      • 10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
      • 1 μόριο για τα στελέχη εκπαίδευσης

      Γενικότερα, για θέματα ενδεχόμενης μοριοδότησης, οι ενδιαφερόμενοι/-ες πρέπει να απευθύνονται στους αρμόδιους φορείς ή να εξετάζουν την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία κατά την περίοδο που θα καταθέσουν/αξιοποιήσουν το πιστοποιητικό επιμόρφωσης.

      ⇒ Για αναλυτικές πληροφορίες, ανατρέξτε στο αρχείο “Συχνές Ερωτήσεις-Απαντήσεις για επιμορφούμενους/ες” που θα βρείτε ΕΔΩ

      ⇒ Παρουσίαση του προγράμματος στην ιστοσελίδα του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Πανεπιστημίου Αιγαίου: Επιλέξτε ΕΔΩ.

      ΠρογράμματαΠεριβάλλονΠεριβαλλοντική Εκπαίδευση και Βιώσιμη Ανάπτυξη στην κοινωνία
      • 1. Εισαγωγή στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.)

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται σε γενικές έννοιες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, εξετάζουν κρίσιμα ζητήματα, αναλύουν θέματα Π.Ε. τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς και τέλος, δίνουν έμφαση σε περιβαλλοντικές δράσεις στην εκπαίδευση.

        6
        • Συνεδρία1.1
          Βασικές αρχές και έννοιες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Εισαγωγή στον περιβαλλοντικό αλφαβητισμό
        • Συνεδρία1.2
          Διεπιστημονικότητα και Διαθεματικότητα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
        • Συνεδρία1.3
          Το παιδαγωγικό πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
        • Συνεδρία1.4
          Κρίσιμα ζητήματα – Προκλήσεις στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
        • Συνεδρία1.5
          Κριτική ανάλυση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και τον κόσμο
        • Συνεδρία1.6
          Ενίσχυση Περιβαλλοντικών δράσεων στην Εκπαίδευση
      • 2. Αειφόρος ή Βιώσιμη Ανάπτυξη – βασικές έννοιες και αρχές

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται στην Αειφόρο/ Βιώσιμη Ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, αφού κατανοήσουν σχετικές έννοιες και ορισμούς, αντιλαμβάνονται τη σύνδεσή τους με την εκπαιδευτική πράξη και γνωρίζουν την Ατζέντα 2030, με έμφαση στους 17 στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης. Κρίσιμα ζητήματα της Βιώσιμης Ανάπτυξης και προκλήσεις, αποτελούν σημαντικό στοιχείο της ενότητας, ενώ αναδεικνύεται και ο ρόλος της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε θέματα Π.Ε. και Βιώσιμης Ανάπτυξης.

        6
        • Συνεδρία2.1
          Αειφόρος/ Βιώσιμη Ανάπτυξη – ορισμοί και βασικές έννοιες
        • Συνεδρία2.2
          Περιβαλλοντικά Ζητήματα και προοπτική της Αειφόρου/ Βιώσιμης Ανάπτυξης
        • Συνεδρία2.3
          Οι 17 στόχοι της Βιώσιμης Ανάπτυξης – Ατζέντα 2030
        • Συνεδρία2.4
          Το περιβάλλον, η οικονομία και η κοινωνία ως πυλώνες της Βιώσιμης Ανάπτυξης
        • Συνεδρία2.5
          Κρίσιμα ζητήματα – Προκλήσεις της Βιώσιμης Ανάπτυξης
        • Συνεδρία2.6
          Ο ρόλος της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε θέματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Βιώσιμης Ανάπτυξης
      • 3. Βιώσιμη Ανάπτυξη στο σχολείο, στο σπίτι, στη γειτονιά

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται σε θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης σε προσωπικό, οικογενειακό και κοινωνικό πλαίσιο. Συγκεκριμένα, αναπτύσσονται θέματα που αφορούν στη συμβολή των μαθητών στην ανακύκλωση στην οικογένεια και τη γειτονιά τους, πρακτικές εξοικονόμησης ενέργειας στο σχολείο και στο σπίτι κ.λπ. Η υποστήριξη συνανθρώπων της κοινότητας (γειτονιάς) αναδεικνύεται μέσα από τις εβδομαδιαίες συνεδρίες. Τέλος, συζητούνται θέματα υγείας, διατροφής και ευημερίας.

        5
        • Συνεδρία3.1
          Τοπικές Κοινωνίες στην Προοπτική της Αειφόρου Ανάπτυξης – Βιώσιμες πόλεις και κοινότητες
        • Συνεδρία3.2
          Υποστηρίζοντας την ανακύκλωση από το σχολείο στην οικογένεια και στη γειτονιά
        • Συνεδρία3.3
          Πρακτικές εξοικονόμησης ενέργειας στο σχολείο και στο σπίτι
        • Συνεδρία3.4
          Εθελοντισμός και υποστήριξη συνανθρώπων που βρίσκονται σε ανάγκη στη γειτονιά
        • Συνεδρία3.5
          Υγεία, Διατροφή, Ευημερία
      • 4. Βιώσιμη Ανάπτυξη με επίκεντρο τον άνθρωπο

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες επικεντρώνονται σε θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης που αφορούν στον άνθρωπο ως μέλος μίας κοινωνίας. Εκτός από ζητήματα ενσυναίσθησης και εθελοντισμού που αναδεικνύονται, αναπτύσσεται συζήτηση γύρω από θέματα δημοκρατίας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ενώ δίνεται έμφαση στην έννοια της διαφορετικότητας και της μοναδικότητας κάθε ανθρώπου. Τέλος, γίνεται αναφορά σε ζητήματα παγκοσμίου επιπέδου, όπως ειρήνη, δικαιοσύνη, φτώχεια, πείνα κ.λπ.

        7
        • Συνεδρία4.1
          Διαφορετικότητα και κοινωνικός αποκλεισμό
        • Συνεδρία4.2
          Διαφορετικότητα – Έμφυλες Ταυτότητες – Βιολογικό και κοινωνικό φύλο – Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα
        • Συνεδρία4.3
          Διαφορετικότητα – Μοναδικότητα – Γνωρίζοντας την αναπηρία
        • Συνεδρία4.4
          Η φτώχεια και η πείνα σε παγκόσμιο επίπεδο
        • Συνεδρία4.5
          Ειρήνη, δικαιοσύνη και παγκόσμιοι θεσμοί
        • Συνεδρία4.6
          Αίσθηση ευθύνης-εθελοντισμός
        • Συνεδρία4.7
          Δημοκρατία – Ανθρώπινα δικαιώματα και περιβάλλον
      • 5. Βιώσιμη Ανάπτυξη με επίκεντρο το περιβάλλον: Για να αφήσουμε και κάτι στις επόμενες γενιές

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται στις θεματικές που σχετίζονται με την προστασία του περιβάλλοντος (χλωρίδα και πανίδα), την κλιματική αλλαγή και την πολιτιστική κληρονομιά.

        6
        • Συνεδρία5.1
          Σεβασμός στο περιβάλλον και τα ζώα (στεριά και θάλασσα)
        • Συνεδρία5.2
          Κλιματική Αλλαγή – Οικολογική Συνείδηση – Το δάσος πηγή ζωής
        • Συνεδρία5.3
          Φυσικές Καταστροφές, Πρόληψη και προστασία
        • Συνεδρία5.4
          Καθαρό νερό – Προστατεύοντας τις λίμνες και τις θάλασσές μας
        • Συνεδρία5.5
          Ανακύκλωση – Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
        • Συνεδρία5.6
          Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά
      • 6. Βιώσιμη Ανάπτυξη και Επαγγέλματα του μέλλοντος

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται σε ζητήματα που αφορούν στην Βιώσιμη Ανάπτυξη και Επαγγέλματα του μέλλοντος, όπως ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, πράσινα επαγγέλματα (πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα), παραδείγματα βιώσιμων νησιών/ πόλεων, σύγχρονα επαγγέλματα και αξιοπρεπή περιβάλλοντα εργασίας, αλλά και θέματα καινοτομίας και νέων τεχνολογιών στη Βιώσιμη Ανάπτυξη.

        7
        • Συνεδρία6.1
          Πράσινη Ενέργεια – Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
        • Συνεδρία6.2
          Βιώσιμα Νησιά – Βιώσιμες πόλεις – Παραδείγματα από την Ελλάδα
        • Συνεδρία6.3
          Βιώσιμη Ανάπτυξη και σύγχρονα επαγγέλματα – Αξιοπρεπής εργασία – Ισορροπία εργασίας και οικογενειακής ζωής
        • Συνεδρία6.4
          Πράσινα Επαγγέλματα στον Πρωτογενή τομέα
        • Συνεδρία6.5
          Πράσινα Επαγγέλματα στον Δευτερογενή τομέα
        • Συνεδρία6.6
          Βιώσιμη Ανάπτυξη και νέες τεχνολογίες – καινοτομία
        • Συνεδρία6.7
          Το μέλλον της Βιώσιμης Ανάπτυξης
      • 7. Σχεδιάζοντας διδακτικά σενάρια Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Βιώσιμης Ανάπτυξης

        Σε αυτήν την ενότητα οι συμμετέχοντες/ουσες εισάγονται σε θέματα σχεδιασμού και ανάπτυξης διδακτικών σεναρίων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Βιώσιμης Ανάπτυξης και διαμοιράζονται καλές πρακτικές με τους/τις συναδέλφους.

        3
        • Συνεδρία7.1
          Σχεδιάζοντας ένα διαθεματικό διδακτικό σενάριο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Βιώσιμης Ανάπτυξης
        • Συνεδρία7.2
          Παραδείγματα εφαρμογής διδακτικών σεναρίων
        • Συνεδρία7.3
          Διαμοιρασμός διδακτικών πρακτικών – Δημιουργία εκπαιδευτικής κοινότητας
      Ομότιμη Καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη

      Επιστημονικά Υπεύθυνη

        Ομότιμη Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
        Βασίλειος Παπαβασιλείου

        Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος

          Καθηγητής, ΤΕΠΑΕΣ Πανεπιστημίου Αιγαίου
          420 €
          Κάνε Αίτηση

          Αρχική τιμή (χωρίς εκπτώσεις): 420€

          ΕΚΠΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ:

          • Διορισμένοι εκπαιδευτικοί: 300 ευρώ
          • Αναπληρωτές: 260 ευρώ
          • Μέλη πολύτεκνων οικογενειών: 260 ευρώ
          • Απόφοιτοι του Παν/μιου Αιγαίου: 260 ευρώ
          • Mέλη του προσωπικού του Παν. Αιγαίου και του συνεργαζόμενου φορέα: 260 ευρώ
          • Φοιτητές, άνεργοι και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί: 240 ευρώ
          • Προηγούμενη εγγραφή σε άλλο πρόγραμμα των Π.Δ.Β.Μ του Παν/μίου Αιγαίου με Επιστημονικά Υπεύθυνη την Ομότιμη Καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη που υλοποιείται σε συνεργασία με την GoLearn: 240 ευρώ
          • ΑμΕΑ: 240 ευρώ
          • Ομαδική εγγραφή ή ένταξη σε webinar του Παν/μίου Αιγαίου που υλοποιείται σε συνεργασία με την GoLearn: 225 ευρώ
          • Εφάπαξ εξόφληση: 215 ευρώ
          • Προηγούμενη εγγραφή σε τουλάχιστον δύο άλλα επιμορφωτικά προγράμματα των Π.Δ.Β.Μ του Παν/μίου Αιγαίου με Επιστημονικά Υπεύθυνη την Ομότιμη Καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη που υλοποιούνται σε συνεργασία με την GoLearn: 195 ευρώ

          Εκδήλωση ενδιαφέροντος & Επικοινωνία

          Τηλέφωνο: 211 11 13 231
          E-mail: info@golearn.gr

          Ιστοσελίδα συνεργαζόμενου φορέα: https://www.golearn.gr/

          Συμπληρώστε την φόρμα πατώντας στο κουμπί "Κάνε Αίτηση" και εκπρόσωπος των "Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου" ή του συνεργαζόμενου Κέντρου Δια Βίου Μάθησης “Go Learn” θα επικοινωνήσει μαζί σας.

          • Επισκόπηση
          • Ενότητες
          • Υπεύθυνοι/ες
          • Κόστος
          • Επικοινωνία
          420 €
          Κάνε Αίτηση
          • Share:

          ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

          • HEALTH HUB
          • Διοίκηση Επιχειρήσεων
          • Παιδαγωγικά
          • Περιβάλλον
          • Πολιτισμός
          • Ψυχολογία

          ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

          Πρόληψη και Διαχείριση Σχολικού Εκφοβισμού: Διαμορφώνοντας Κλίμα Εμπιστοσύνης

          Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Βιώσιμη Ανάπτυξη στην κοινωνία

          Σύγχρονες πρακτικές φαρμακευτικής φροντίδας: συνταγογράφηση, επικοινωνία, πρόληψη λαθών και διαχείριση θεραπευτικών προκλήσεων

          Εγγραφείτε τώρα και θα λαμβάνετε περιοδική ενημέρωση για τα νέα προγράμματα μας, την πολιτική εκπτώσεων και τις προσφορές μας!

          ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

          • Σχετικά με εμάς
          • Όροι Συμμετοχής
          • Εγγραφές & Δίδακτρα
          • Μεθοδολογία Υλοποίησης
          • Πιστοποίηση Σπουδών

          ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

          • Επικοινωνήστε μαζί μας
          • Συχνές ερωτήσεις

          Ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα-Παρασκευή 10:00 - 17:00

          22410 99424-5-6-7

          e-epimorfosi@aegean.gr

          Αγίας Αναστασίας & Π.Π Γερμανού, Ρόδος, 85132

          Copyright © 2021 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, Προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

          • Όροι χρήσης
          • Πολιτική απορρήτου
          Modal title

          Message modal