• Πληροφορίες
    • Σχετικά με εμάς
    • Όροι Συμμετοχής
    • Εγγραφές & Δίδακτρα
    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
    • Πιστοποίηση Σπουδών
  • Προγράμματα
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
    Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
    • Πληροφορίες
      • Σχετικά με εμάς
      • Όροι Συμμετοχής
      • Εγγραφές & Δίδακτρα
      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
      • Πιστοποίηση Σπουδών
    • Προγράμματα
    • Νέα & Ανακοινώσεις
    • Επικοινωνία

      Παιδαγωγικά

      • Αρχική
      • Όλα τα προγράμματα
      • Ψυχολογία
      • Πρόληψη και Διαχείριση Σχολικού Εκφοβισμού: Διαμορφώνοντας Κλίμα Εμπιστοσύνης

      Πρόληψη και Διαχείριση Σχολικού Εκφοβισμού: Διαμορφώνοντας Κλίμα Εμπιστοσύνης

      collaborator-avatar
      goLearn
      9 μήνες και 1 ημέρα - 440 ώρες
      18
      03/11/2025 - 03/08/2026
      Κάνε Αίτηση
      Μοριοδοτούμενο
      Racially diverse group of students demonstrates against bullying
      • Επισκόπηση
      • Ενότητες
      • Υπεύθυνοι/ες
      • Κόστος
      • Επικοινωνία
      Οδηγός προγράμματος Χρονοδιάγραμμα

      Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

      Το επιμορφωτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στρατηγικές των συμμετεχόντων στην κατανόηση, πρόληψη και αποτελεσματική αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία:

      • Να εμβαθύνουν στην ανάλυση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού, με έμφαση στις έννοιες του θυμού και της επιθετικότητας ως κρίσιμων παραγόντων για την εκδήλωσή του.
      • Να εξερευνήσουν τις διαφορετικές μορφές εκφοβισμού και τις διαφοροποιήσεις τους ανάλογα με το φύλο και την ηλικία.
      • Να γνωρίσουν και να αξιοποιήσουν σύγχρονα προγράμματα πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου.
      • Να αποκτήσουν πρακτικά εργαλεία για τη διαχείριση περιστατικών εκφοβισμού, την υποστήριξη μαθητών και την προώθηση της ψυχικής τους υγείας.

      Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην εκμάθηση αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας με μαθητές και γονείς, καθώς και στη δημιουργία θετικού σχολικού κλίματος που αποθαρρύνει τον εκφοβισμό και προάγει την ψυχική, κοινωνική και ακαδημαϊκή ανάπτυξη των μαθητών. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στη δημιουργία ασφαλών και υποστηρικτικών σχολικών περιβαλλόντων, όπου οι ενήλικες που υποστηρίζουν τους μαθητές θα είναι κατάλληλα εξοπλισμένοι για την πρόληψη και διαχείριση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού.

      Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, γονείς, προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, προπονητές ομάδων και γενικότερα, οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο στο πεδίο.

      Με τη συμμετοχή σας, θα αποκτήσετε τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και εργαλεία για να συμβάλλετε ενεργά στη δημιουργία ενός σχολικού περιβάλλοντος χωρίς φόβο, όπου οι μαθητές μπορούν να ευημερούν ψυχικά και κοινωνικά

      Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος

      Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:

      1. Κατανοούν τη φύση και τους παράγοντες του σχολικού εκφοβισμού:
      • Προσδιορίζουν τι είναι ψυχική υγεία, θυμός, επιθετικότητα και εκφοβισμός.
      • Αναγνωρίζουν τους αιτιολογικούς παράγοντες που οδηγούν στην εμφάνιση και εξάπλωση του εκφοβισμού.

      2. Αναγνωρίζουν και αντιμετωπίζουν περιστατικά εκφοβισμού:
      • Εντοπίζουν τα πρώιμα σημάδια κινδύνου και διαφοροποιούν τις μορφές εκφοβισμού ανάλογα με το φύλο, την ηλικία και το πλαίσιο (συμπεριλαμβανομένου του διαδικτυακού εκφοβισμού).
      • Εφαρμόζουν πρακτικά εργαλεία για την έγκαιρη παρέμβαση σε περιστατικά εκφοβισμού.

      3. Καλλιεργούν θετικό σχολικό κλίμα:
      • Αναπτύσσουν δεξιότητες για τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος που προάγει την ενσυναίσθηση, την αποτελεσματική επικοινωνία και την κοινωνική συνοχή σε σχολικό και οικογενειακό επίπεδο.
      • Προωθούν πρακτικές που αποθαρρύνουν τον εκφοβισμό και ενισχύουν την ψυχική υγεία των μαθητών.

      4. Επικοινωνούν αποτελεσματικά με γονείς και μαθητές:
      • Εφαρμόζουν τεχνικές και δεξιότητες για την αποτελεσματική επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και μαθητές.
      • Διαχειρίζονται ευαίσθητες συζητήσεις με σεβασμό και αποκαταστατική προσέγγιση.

      5. Γνωρίζουν και εφαρμόζουν το θεσμικό πλαίσιο:
      • Κατανοούν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων.
      • Προάγουν την ορθή εφαρμογή των θεσμικών μέτρων και πολιτικών κατά του εκφοβισμού.

      6. Προωθούν την ασφαλή χρήση της τεχνολογίας:
      • Εκπαιδεύονται στην πρόληψη και αντιμετώπιση του διαδικτυακού εκφοβισμού (cyberbullying).
      • Προωθούν πρακτικές για την ασφαλή και υπεύθυνη χρήση της τεχνολογίας από τους μαθητές.

      7. Αναπτύσσουν συνεργασίες και δίκτυα υποστήριξης:
      • Ενισχύουν τη συνεργασία μεταξύ σχολείου, οικογένειας και κοινότητας.
      • Δημιουργούν δίκτυα υποστήριξης με ειδικούς, όπως ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και νομικούς.

      8. Αξιολογούν και βελτιώνουν εκπαιδευτικές πρακτικές:
      • Αξιολογούν την αποτελεσματικότητα των εφαρμοζόμενων στρατηγικών πρόληψης και παρέμβασης.
      • Αναπτύσσουν βιώσιμα μοντέλα που μπορούν να εφαρμόζονται μακροπρόθεσμα για την αντιμετώπιση του εκφοβισμού.

      Μεθοδολογία Υλοποίησης Προγράμματος

      1.Διαδικασία υλοποίησης της επιμόρφωσης

      Online Εξ Αποστάσεως

      2. Μέθοδοι υλοποίησης της επιμόρφωσης

      Το εκπαιδευτικό υλικό (θεωρητικό και πρακτικό μέρος) θα διατίθεται στην πλατφόρμα διδασκαλίας (στα ελληνικά και τα αγγλικά) και οι συμμετέχοντες/ουσες θα έχουν πρόσβαση σε αυτό καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, ενώ θα μπορούν να παρακολουθούν με ευέλικτο τρόπο, προσαρμοσμένο στις προσωπικές τους ανάγκες και προτεραιότητες. Ταυτόχρονα, θα μπορούν να υλοποιούν προτεινόμενες δραστηριότητες βάσει του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης.
      Το εκπαιδευτικό υλικό θα αποτελείται από θεωρία (δημοσιεύσεις, διαδικτυακό υλικό σε μορφή βίντεο, υλικό που έχει δημιουργηθεί στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων κ.λπ.) διαθέσιμη είτε εντός της πλατφόρμας διδασκαλίας (HTML5 υλικό με σχετικές αναφορές) είτε εκτός της πλατφόρμας σε εξωτερικές πηγές. Επιπλέον, στο πλαίσιο της πρακτικής εξάσκησης, θα υπάρχουν παραδείγματα καλών πρακτικών και βιωματικών ασκήσεων.
      Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος θα υπάρχει η δυνατότητα ασύγχρονης επικοινωνίας (μέσω e-mail, forum κ.λπ.) με τους/τις διδάσκοντες/ουσες.

      3. Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης

      Στο τέλος κάθε ενότητας θα υπάρχει αξιολόγηση (κουίζ κλειστών ερωτήσεων) και αυτό- αξιολόγηση, με τη μορφή αναστοχαστικών ερωτήσεων.

      Εκπαιδευτικό Υλικό Προγράμματος

      Κάθε διδακτική ενότητα συμπεριλαμβάνει εκπαιδευτικό υλικό το οποίο ενδεικτικά αποτελείται από:
      – Τα «Βασικά Κείμενα Μελέτης» των Συνεδριών συνοδευόμενα με βιβλιογραφία, που είναι υποχρεωτικά προς μελέτη, προκειμένου να είναι εφικτή η επιτυχής ολοκλήρωση των τεστ αξιολόγησης.
      – Τα «Παράλληλα Κείμενα Μελέτης». Πρόκειται για κείμενα τα οποία στοχεύουν να προσφέρουν επιπρόσθετες γνώσεις, σχετικές με το αντικείμενο της Συνεδρίας και η μελέτη αυτών είναι προαιρετική. Ενδέχεται κάποια από αυτά να είναι γραμμένα στην αγγλική γλώσσα.

       


      ⇒ Για αναλυτικές πληροφορίες, ανατρέξτε στο αρχείο “Συχνές Ερωτήσεις-Απαντήσεις για επιμορφούμενους/ες” που θα βρείτε ΕΔΩ

      ⇒ Παρουσίαση του προγράμματος στην ιστοσελίδα του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Πανεπιστημίου Αιγαίου: Επιλέξτε ΕΔΩ.

      ΠρογράμματαΨυχολογίαΠρόληψη και Διαχείριση Σχολικού Εκφοβισμού: Διαμορφώνοντας Κλίμα Εμπιστοσύνης
      • 1. Βασικοί άξονες - Εισαγωγή στον Σχολικό Εκφοβισμό

        Η πρώτη ενότητα εισάγει τους συμμετέχοντες στον ορισμό, τις μορφές και τις διαστάσεις του σχολικού εκφοβισμού, εστιάζοντας στη διαφοροποίησή του από τις συγκρούσεις. Παρουσιάζονται η σύνδεση του εκφοβισμού με την ψυχική υγεία και τα συναισθήματα, καθώς και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εφηβείας που επηρεάζουν την εκδήλωση του φαινομένου. Τέλος, αναλύονται τα είδη εκφοβισμού και παρουσιάζονται ευρήματα από διεθνείς και ελληνικές έρευνες.

        4
        • Συνεδρία1.1
          Ορισμός, μορφές και διαστάσεις του φαινομένου. Ψυχική υγεία και συναισθήματα.
        • Συνεδρία1.2
          Διαφοροποίηση εκφοβισμού από σύγκρουση – Παραδείγματα
        • Συνεδρία1.3
          Η εφηβεία – Διεθνής και ελληνική έρευνα για τον εκφοβισμό με έμφαση στην εφηβεία
        • Συνεδρία1.4
          Έρευνες για το φαινόμενο του εκφοβισμού – Είδη εκφοβισμού
      • 2. Η έννοια του θυμού / Αιτίες και Παράγοντες Κινδύνου

        Η δεύτερη ενότητα εστιάζει στο συναίσθημα του θυμού, διερευνώντας τις θεωρητικές του ερμηνείες, τις αιτίες και τους τρόπους έκφρασής του. Αναλύονται οι ψυχοκοινωνικοί και περιβαλλοντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την εμφάνισή του, ενώ εξετάζεται ο ρόλος της οικογένειας, του σχολείου και της κοινωνίας. Παρουσιάζονται τα προφίλ θυμάτων, θυτών και παρατηρητών, καθώς και οι επιπτώσεις του θυμού στο άτομο και το περιβάλλον του, μέσω ανάλυσης παραδειγμάτων και βιωματικών δραστηριοτήτων.

        4
        • Συνεδρία2.1
          Θεωρητικές ερμηνείες για το συναίσθημα του θυμού. Ψυχοκοινωνικοί και περιβαλλοντικοί παράγοντες.
        • Συνεδρία2.2
          Οι αιτίες του θυμού. Ο Ρόλος της οικογένειας, του σχολείου και της κοινωνίας.
        • Συνεδρία2.3
          Τρόποι έκφρασης του θυμού. Προφίλ θυμάτων, θυτών και παρατηρητών.
        • Συνεδρία2.4
          Οι επιπτώσεις του θυμού για το άτομο και το περιβάλλον του. Ανάλυση παραδειγμάτων και δραστηριοτήτων
      • 3. Η έννοια της επιθετικότητας - Συνέπειες του Σχολικού Εκφοβισμού

        Η τρίτη ενότητα εξετάζει την επιθετικότητα, εστιάζοντας στις βασικές έννοιες, τους παράγοντες πρόβλεψής της και τις θεωρητικές προσεγγίσεις που τη διέπουν. Αναλύονται οι επιπτώσεις της στην ψυχική υγεία, την κοινωνική ανάπτυξη και την εκπαιδευτική πορεία, καθώς και οι μακροχρόνιες συνέπειες για θύματα και θύτες. Επιπλέον, διερευνάται ο ρόλος των παρατηρητών και ο τρόπος με τον οποίο επηρεάζονται από την επιθετικότητα στο σχολικό περιβάλλον.

        4
        • Συνεδρία3.1
          Βασικές έννοιες επιθετικότητας. Επιπτώσεις στην ψυχική υγεία, την κοινωνική ανάπτυξη και την εκπαίδευση.
        • Συνεδρία3.2
          Θεωρητικές προσεγγίσεις επιθετικότητας. Μακροχρόνιες συνέπειες για θύματα και θύτες.
        • Συνεδρία3.3
          Παράγοντες πρόβλεψης επιθετικότητας. Ο ρόλος των παρατηρητών
        • Συνεδρία3.4
          Στρατηγικές Διαχείρισης της Επιθετικότητας σε Σχολικό Πλαίσιο.
      • 4. Πρόληψη του Σχολικού Εκφοβισμού

        Η τέταρτη ενότητα επικεντρώνεται στη δημιουργία θετικού σχολικού κλίματος και στην ενίσχυση συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων, με έμφαση στη συνεργασία σχολείου-οικογένειας. Εξετάζεται η ψυχολογία της ομάδας, οι αιτιολογικοί παράγοντες του εκφοβισμού και οι διαφορές φύλου και ηλικίας στη δυναμική του φαινομένου. Μέσα από τη διερεύνηση αυτών των θεμάτων, οι συμμετέχοντες αποκτούν γνώσεις και πρακτικές για την πρόληψη και αντιμετώπιση του εκφοβισμού σε σχολικό πλαίσιο.

        4
        • Συνεδρία4.1
          Βασικές έννοιες – Δημιουργία θετικού σχολικού κλίματος.
        • Συνεδρία4.2
          Η ψυχολογία της ομάδας – Ενίσχυση συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων.
        • Συνεδρία4.3
          Διαφορά φύλου και ηλικίας στον εκφοβισμό – Πρόληψη μέσω συνεργασίας σχολείου-οικογένειας.
        • Συνεδρία4.4
          Αξιοποίηση Τεχνολογίας για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση του Εκφοβισμού.
      • 5. Η ταυτότητα του εκφοβισμού - Έγκαιρη Αναγνώριση και Παρέμβαση

        Η πέμπτη ενότητα εστιάζει στους εμπλεκόμενους στο φαινόμενο του εκφοβισμού, αναλύοντας τα σημάδια που εμφανίζουν θύματα και θύτες, καθώς και τις επιπτώσεις του φαινομένου. Παρουσιάζονται πρωτόκολλα παρέμβασης και υποστήριξης, φόρμες και ερωτηματολόγια για τη διαπίστωση περιστατικών, καθώς και ο ρόλος των γονέων και εκπαιδευτικών στη διαχείριση του εκφοβισμού. Η ενότητα ολοκληρώνεται με προσομοιώσεις περιστατικών, δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε ρεαλιστικά σενάρια.

        4
        • Συνεδρία5.1
          Οι εμπλεκόμενοι – Σημάδια εκφοβισμού σε θύματα και θύτες
        • Συνεδρία5.2
          Πρωτόκολλα παρέμβασης και υποστήριξης – Φόρμες και ερωτηματολόγια διαπίστωσης περιστατικού εκφοβισμού.
        • Συνεδρία5.3
          Ο ρόλος των γονέων και των εκπαιδευτικών.
        • Συνεδρία5.4
          Επιπτώσεις εκφοβισμού – Προσομοίωση περιστατικών εκφοβισμού.
      • 6. Ηλεκτρονικός εκφοβισμός - Διαχείριση Περιστατικών Σχολικού Εκφοβισμού

        Η έκτη ενότητα επικεντρώνεται στη διαχείριση του εκφοβισμού, με έμφαση στην επικοινωνία με θύματα, θύτες και γονείς, καθώς και στις επιπτώσεις του φαινομένου. Αναλύονται οι βασικές έννοιες της αποκαταστατικής δικαιοσύνης, της κοινωνικής επανένταξης και της προστασίας από τον ηλεκτρονικό εκφοβισμό, μαζί με τους παράγοντες πρόβλεψής του. Επιπλέον, παρουσιάζεται η ολιστική διαχείριση σε επίπεδο σχολικής κοινότητας, ενώ οι συμμετέχοντες καλούνται να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους μέσα από την ανάλυση πραγματικών περιστατικών.

        4
        • Συνεδρία6.1
          Βασικές έννοιες – Επικοινωνία με θύματα, θύτες και γονείς.
        • Συνεδρία6.2
          Επιπτώσεις – Αποκαταστατική δικαιοσύνη και κοινωνική επανένταξη
        • Συνεδρία6.3
          Παράγοντες πρόβλεψης ηλεκτρονικού εκφοβισμού – Ολιστική διαχείριση σε επίπεδο σχολικής κοινότητας.
        • Συνεδρία6.4
          Προστασία από τον ηλεκτρονικό εκφοβισμό – Ανάλυση πραγματικών περιστατικών.
      • 7. Διαδικτυακός Εκφοβισμός (Cyberbullying) - Πρόληψη

        Η έβδομη ενότητα εστιάζει στα προγράμματα πρόληψης με έμφαση στον διαδικτυακό εκφοβισμό, αναλύοντας τις βασικές αρχές τους και τις διαφορές τους από τον παραδοσιακό εκφοβισμό. Εξετάζονται η ασφαλής χρήση του διαδικτύου, οι ηθικές και νομικές πτυχές του φαινομένου, καθώς και πραγματικά περιστατικά διαδικτυακού εκφοβισμού. Τέλος, οι συμμετέχοντες συμμετέχουν στη δημιουργία μιας καμπάνιας ενημέρωσης για την ψηφιακή ασφάλεια, προωθώντας την πρόληψη και την υπεύθυνη χρήση της τεχνολογίας.

        4
        • Συνεδρία7.1
          Βασικές αρχές προγραμμάτων πρόληψης – Χαρακτηριστικά και διαφορές από τον παραδοσιακό εκφοβισμό
        • Συνεδρία7.2
          Πρόληψη και ασφαλής χρήση του διαδικτύου
        • Συνεδρία7.3
          Ηθικές και Νομικές Πτυχές
        • Συνεδρία7.4
          Ανάλυση περιστατικών διαδικτυακού εκφοβισμού – Δημιουργία καμπάνιας ενημέρωσης για την ψηφιακή ασφάλεια
      • 8. Αντιμετώπιση του φαινομένου του εκφοβισμού - Νομικό Πλαίσιο και Δικαιώματα

        Η όγδοη ενότητα εξετάζει πειθαρχικές, νομικές και κοινωνιολογικές προσεγγίσεις για τη διαχείριση του εκφοβισμού, εστιάζοντας στο διεθνές και εθνικό νομικό πλαίσιο, καθώς και στα δικαιώματα μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Παρουσιάζονται ανθρωποκεντρικές προσεγγίσεις, η διαδικασία διαχείρισης παραπόνων και καταγγελιών, ενώ διερευνάται η εξέλιξη της έρευνας στο πεδίο. Τέλος, η ενότητα ολοκληρώνεται με ανάλυση πραγματικών υποθέσεων, συνδέοντας τη θεωρία με την πράξη.

        4
        • Συνεδρία8.1
          Πειθαρχικές προσεγγίσεις – Διεθνές και εθνικό νομικό πλαίσιο
        • Συνεδρία8.2
          Κοινωνιολογικές και Ανθρωποκεντρικές προσεγγίσεις Ι. Δικαιώματα μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών
        • Συνεδρία8.3
          Κοινωνιολογικές και Ανθρωποκεντρικές προσεγγίσεις ΙΙ. Διαχείριση παραπόνων και καταγγελιών
        • Συνεδρία8.4
          Εξέλιξη ερευνητικών προσπαθειών – Ανάλυση σχετικών υποθέσεων
      • 9. Επικοινωνία - Συνεργασία Σχολείου-Οικογένειας-Κοινότητας

        Η ένατη ενότητα εστιάζει στη σημασία της συνεργασίας οικογένειας, σχολείου και τοπικής κοινωνίας για την πρόληψη και αντιμετώπιση του εκφοβισμού. Εξετάζεται ο ρόλος της οικογένειας, οι δεξιότητες επικοινωνίας με γονείς, και η προώθηση κοινών δράσεων ευαισθητοποίησης. Παρουσιάζονται τρόποι συνεργασίας με ειδικούς και η δημιουργία σχεδίων δράσης που ενισχύουν τη συμμετοχή της κοινότητας, με στόχο ένα υποστηρικτικό και ασφαλές περιβάλλον για τους μαθητές.

        4
        • Συνεδρία9.1
          Βασικές έννοιες – Ρόλος της οικογένειας στην πρόληψη και αντιμετώπιση
        • Συνεδρία9.2
          Δεξιότητες επικοινωνίας Ι – Συνεργασία με την τοπική κοινωνία και ειδικούς
        • Συνεδρία9.3
          Δεξιότητες επικοινωνίας ΙΙ – Προώθηση κοινών δράσεων ευαισθητοποίησης
        • Συνεδρία9.4
          Επικοινωνία με γονείς – Σχέδια δράσης με τη συμμετοχή της κοινότητας
      • 10. Εναλλακτικές μορφές πρόληψης και αντιμετώπισης εκφοβισμού - Αξιολόγηση και Εφαρμογή

        Η δέκατη ενότητα επικεντρώνεται στην ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας και ευεξίας μέσω προγραμμάτων mindfulness, θετικής ψυχολογίας και ψυχικής ανθεκτικότητας. Περιλαμβάνει την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας υφιστάμενων προγραμμάτων πρόληψης, τον σχεδιασμό βιώσιμων στρατηγικών και την υποβολή προτάσεων για συνεχή βελτίωση. Οι συμμετέχοντες θα εκπαιδευτούν στη δημιουργία ολοκληρωμένων προγραμμάτων και δράσεων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της σχολικής κοινότητας, διασφαλίζοντας τη μακροπρόθεσμη εφαρμογή και επιτυχία τους.

        4
        • Συνεδρία10.1
          Προγράμματα mindfulness, θετικής ψυχολογίας και ψυχικής ανθεκτικότητας – Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας προγραμμάτων πρόληψης
        • Συνεδρία10.2
          Σχεδιασμός βιώσιμων στρατηγικών
        • Συνεδρία10.3
          Μεθοδολογίες Αξιολόγησης και Παρακολούθησης Εκπαιδευτικών Παρεμβάσεων
        • Συνεδρία10.4
          Σχεδιασμός και Υλοποίηση Ολοκληρωμένων Προγραμμάτων Πρόληψης και Αντιμετώπισης Εκφοβισμού.
      Ομότιμη Καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη

      Επιστημονικά Υπεύθυνη

        Ομότιμη Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
        Σταύρος Πιτσικάλης

        Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος

          Μέλος Ε.ΔΙ.Π. στο Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. του Πανεπιστημίου Αιγαίου, με αντικείμενο την "Εκπαίδευση Ενηλίκων και Κοινωνία"
          Łasica (Ουασίτσα) Ilona-Elefteryja

          Διδάσκουσα

            Διδακτόρισσα, Εμπειρογνώμονας για θέματα καινοτομίας στην Εκπαίδευση, Πιστοποιημένη Prezi Certified Educator Trainer
            Χαράλαμπος Συργιάννης

            Διδάσκοντας

              Ελένη Σύρμου

              Διδάσκουσα

                Νικόλαος Ράπτης

                Διδάσκοντας

                  Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικής Σχεδίασης της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου
                  Γλυκερία Ρέππα

                  Διδάσκουσα

                    Λέκτορας Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
                    420 €
                    Κάνε Αίτηση

                    Αρχική τιμή (χωρίς εκπτώσεις): 420€

                    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣ:

                    • Διορισμένοι εκπαιδευτικοί: 300 ευρώ
                    • Αναπληρωτές: 260 ευρώ
                    • Μέλη πολύτεκνων οικογενειών: 260 ευρώ
                    • Απόφοιτοι του Παν/μιου Αιγαίου: 260 ευρώ
                    • Mέλη του προσωπικού του Παν. Αιγαίου και του συνεργαζόμενου φορέα: 260 ευρώ
                    • Φοιτητές, άνεργοι και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί: 240 ευρώ
                    • Προηγούμενη εγγραφή σε άλλο πρόγραμμα των Π.Δ.Β.Μ του Παν/μίου Αιγαίου με Επιστημονικά Υπεύθυνη την Ομότιμη Καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη που υλοποιείται σε συνεργασία με την GoLearn: 240 ευρώ
                    • ΑμΕΑ: 240 ευρώ
                    • Ομαδική εγγραφή ή ένταξη σε webinar του Παν/μίου Αιγαίου που υλοποιείται σε συνεργασία με την GoLearn: 225 ευρώ
                    • Εφάπαξ εξόφληση: 215 ευρώ
                    • Προηγούμενη εγγραφή σε τουλάχιστον δύο άλλα επιμορφωτικά προγράμματα των Π.Δ.Β.Μ του Παν/μίου Αιγαίου με Επιστημονικά Υπεύθυνη την Ομότιμη Καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη που υλοποιούνται σε συνεργασία με την GoLearn: 195 ευρώ

                    Εκδήλωση ενδιαφέροντος & Επικοινωνία

                    Τηλέφωνο: 211 11 13 231
                    E-mail: info@golearn.gr

                    Ιστοσελίδα συνεργαζόμενου φορέα: https://www.golearn.gr/

                    Για την εγγραφή σας συμπληρώστε την φόρμα πατώντας στο κουμπί “Κάνε αίτηση” και εκπρόσωπος των "Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου" ή του συνεργαζόμενου Κέντρου Δια Βίου Μάθησης “GoLearn” θα επικοινωνήσει μαζί σας.

                    • Επισκόπηση
                    • Ενότητες
                    • Υπεύθυνοι/ες
                    • Κόστος
                    • Επικοινωνία
                    420 €
                    Κάνε Αίτηση
                    • Share:

                    ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

                    • HEALTH HUB
                    • Διοίκηση Επιχειρήσεων
                    • Παιδαγωγικά
                    • Περιβάλλον
                    • Πολιτισμός
                    • Ψυχολογία

                    ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

                    Πρόληψη και Διαχείριση Σχολικού Εκφοβισμού: Διαμορφώνοντας Κλίμα Εμπιστοσύνης

                    Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Βιώσιμη Ανάπτυξη στην κοινωνία

                    Σύγχρονες πρακτικές φαρμακευτικής φροντίδας: συνταγογράφηση, επικοινωνία, πρόληψη λαθών και διαχείριση θεραπευτικών προκλήσεων

                    Εγγραφείτε τώρα και θα λαμβάνετε περιοδική ενημέρωση για τα νέα προγράμματα μας, την πολιτική εκπτώσεων και τις προσφορές μας!

                    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

                    • Σχετικά με εμάς
                    • Όροι Συμμετοχής
                    • Εγγραφές & Δίδακτρα
                    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
                    • Πιστοποίηση Σπουδών

                    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

                    • Επικοινωνήστε μαζί μας
                    • Συχνές ερωτήσεις

                    Ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα-Παρασκευή 10:00 - 17:00

                    22410 99424-5-6-7

                    e-epimorfosi@aegean.gr

                    Αγίας Αναστασίας & Π.Π Γερμανού, Ρόδος, 85132

                    Copyright © 2021 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, Προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

                    • Όροι χρήσης
                    • Πολιτική απορρήτου
                    Modal title

                    Message modal