• Πληροφορίες
    • Σχετικά με εμάς
    • Όροι Συμμετοχής
    • Εγγραφές & Δίδακτρα
    • Μεθοδολογία Υλοποίησης
    • Πιστοποίηση Σπουδών
  • Προγράμματα
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
    Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
    • Πληροφορίες
      • Σχετικά με εμάς
      • Όροι Συμμετοχής
      • Εγγραφές & Δίδακτρα
      • Μεθοδολογία Υλοποίησης
      • Πιστοποίηση Σπουδών
    • Προγράμματα
    • Νέα & Ανακοινώσεις
    • Επικοινωνία

      Παιδαγωγικά

      • Αρχική
      • Όλα τα προγράμματα
      • Παιδαγωγικά
      • Ειδική αγωγή και εκπαίδευση: Ανίχνευση, διαφοροδιάγνωση και παρέμβαση

      Ειδική αγωγή και εκπαίδευση: Ανίχνευση, διαφοροδιάγνωση και παρέμβαση

      collaborator-avatar
      goLearn
      9 μήνες και 1 ημέρα - 440 ώρες
      17.60
      30/06/2025 - 30/03/2026
      Κάνε Αίτηση
      Μοριοδοτούμενο
      eidiki-agogi-kai-ekpaidefsi-anichnefsi-diaforodiagnosi-kai-paremvasi
      • Επισκόπηση
      • Ενότητες
      • Υπεύθυνοι/ες
      • Κόστος
      • Επικοινωνία
      Οδηγός προγράμματος Χρονοδιάγραμμα

      Τα “Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου” που υλοποιούνται στο πλαίσιο του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ) του Πανεπιστημίου Αιγαίου προσφέρουν το εξ αποστάσεως και ασύγχρονο μοριοδοτούμενο  επιμορφωτικό πρόγραμμα «Ειδική αγωγή και εκπαίδευση: Ανίχνευση, διαφοροδιάγνωση και παρέμβαση» 9 και πλέον μηνών, 440 ωρών. Το πρόγραμμα πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης GoLearn.

      Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

      Η ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ) (ή συμπεριληπτική εκπαίδευση) αποτελεί επιστημονικό πεδίο αιχμής, με μεγάλο εύρος και σημαντική ζήτηση ως γνωστική περιοχή εξειδίκευσης στην Ελλάδα αλλά και τον διεθνή χώρο. Αντιπροσωπεύει ένα υπερβολικά σύνθετο κοινωνικό, φιλοσοφικό, εννοιολογικό και διδακτικό σύστημα τεχνικών και προσεγγίσεων, που στοχεύει στην εκπαιδευτική και ψυχολογική στήριξη όλων των παιδιών, εφήβων και ενηλίκων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες (ε.ε.α./α.). Στόχος του προγράμματος είναι η εμβάθυνση και η εξειδίκευση: (1) σε σύγχρονες θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές ανίχνευσης, διαφοροδιάγνωσης (με βάση το ICD-10 του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας) και παρέμβασης στις κυριότερες μορφές ειδικών εκαπιδευτικών αναγκών, (2) σε διαδικασίες τροποποίησης ή προσαρμογής των μεθόδων διδασκαλίας και παρέμβασης στις μοναδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του/της μαθητή/τριας, καθώς και (3) σε πρακτικές παρέμβασης σε όλες τις εκφάνσεις των δυσκολιών (πρόληψη, θεραπεία, αντιστάθμιση).

      Η πρωτοτυπία, αλλά και συνάμα η πρακτική αξία του προγράμματος, έγκειται στο ότι εστιάζει στο παιδί και ενήλικα με ε.ε.α./α. σε επίπεδο ανίχνευσης/εντοπισμού, διαφοροδιάγνωσης και αντιμετώπισης των ειδικών και μοναδικών χαρακτηριστικών που εμφανίζει, με βάση τις σύγχρονες τάσεις της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Αξίζει να επισημανθεί ότι η έδρα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης τοποθετείται στις «ανθρώπινες σχέσεις» και προάγει αφενός την αξία του ατόμου ως ύπαρξη και όχι ως επίδοση, και αφετέρου, προάγει τον σεβασμό στη διαφορετικότητα του ατόμου την υποστήριξη όλων των μαθητών/τριών, την εργασία με τους/τις άλλους/ες και την προσωπική επαγγελματική εξέλιξη.

      Σε ποιους απευθύνεται

      • Στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση,
      • Στην παιδαγωγική ευρύτερα και στις συγγενείς επιστήμες,
      • Στην ιατρική, στις επιστήμες της υγείας, της πρόνοιας και της αποκατάστασης (εργοθεραπευτές/τριες, κοινωνικούς λειτουργούς, κ.ά.) και
      • Στις ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες (κοινωνιολόγοι, ψυχολόγοι, κ.ά.)

      Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος

      Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφωμένος/η θα είναι σε θέση να:

      1. Να γνωρίζει βασικές έννοιες, όπως ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ), συμπεριληπτική εκπαίδευση, άτομο με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες (ε.ε.α./α.), ανίχνευση, διαφοροδιάγνωση και παρέμβαση.
      2. Να ενστερνιστεί τις σύγχρονες αρχές της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.
      3. Να αποκτήσει γνώσεις και εργαλεία ανίχνευσης, διαφοροδιάγνωσης και αντιμετώπισης με βάση τις αρχές της συμπερίληψης.
      4. Να κατέχει γνώσεις που αφορούν στις κυριότερες διαταραχές: Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές λόγου και ομιλίας, Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές κινητικής λειτουργίας και μεικτές διαταραχές (λόγου και κίνησης), Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Δυσλεξία, δυσγραφία και δυσαναγνωσία, Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (ΔΑΔ) [ή Διαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)], Νοητική καθυστέρηση, Χαρισματικότητα, Γενετικά σύνδρομα, Κινητική αναπηρία/Εγκεφαλική παράλυση, ΔΕΠΥ, Διαταραχές διαγωγής, Mεικτή διαταραχή διαγωγής και συναισθήματος, Διαταραχές συναισθήματος: Διαταραχή άγχους αποχωρισμού, φοβικού άγχους και κοινωνικού άγχους, Διαταραχές κοινωνικής λειτουργικότητας: Εκλεκτική αλαλία και διαταραχή προσκόλλησης, Διαταραχές της όρασης και Παθήσεις του ωτός
      5. Να κατέχει βασικές αρχές παρέμβασης των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών μέσα από μία πολυεστιακή προσέγγιση (ρόλος της οικογένειας, του σύγχρονου συμπεριληπτικού ψηφιακού σχολείου, κατάρτισης εξατομικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων).
      6. Να εξοικειωθεί με τις βασικές συμπεριληπτικές πρακτικές με έμφαση σε μοντέλα συνδιδασκαλίας και στη διαμόρφωση του φυσικού περιβάλλοντος.
      7. Να εστιάσει στις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας ως μέσο προώθησης της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.

      Μεθοδολογία Υλοποίησης Προγράμματος

      1.Διαδικασία υλοποίησης της επιμόρφωσης

      Το πρόγραμμα υλοποιείται πλήρως μέσω Online Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (e–Learning) και βάσει των αρχών της Δια Βίου Μάθησης και Εκπαίδευσης Ενηλίκων.

      2. Μέθοδοι υλοποίησης της επιμόρφωσης

      Συγκεκριμένα, μέσω του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης (Moodle), η διαδικασία υλοποίησης της επιμόρφωσης περιλαμβάνει για τους/τις επιμορφούμενους/ες:
      • ασύγχρονη μελέτη επιμορφωτικού υλικού
      • συμμετοχή σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες
      • επικοινωνία και συνεργασία
      • αξιολόγηση

      3. Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης

      Στο τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας του προγράμματος ανατίθεται ένα (1) διαδικτυακό διαγώνισμα αξιολόγησης (e-Test), τύπου «πολλαπλής επιλογής» ή «σωστό/λάθος»
      • Οι επιμορφούμενοι/ες υποχρεούνται να συμμετέχουν σε όλα τα διαγωνίσματα, όλων των Διδακτικών Ενοτήτων.
      • Η αξιολόγηση της Διδακτικής Ενότητας κρίνεται ως επιτυχής, αν ο/η επιμορφούμενος/η απαντήσει επιτυχώς τουλάχιστον στο 50% των ερωτήσεων του Διαγωνίσματος. Σε περίπτωση αποτυχίας στο διαγώνισμα, πιστώνεται στον/η επιμορφούμενο/η ο μισός προβλεπόμενος φόρτος εργασίας επιτυχούς παρακολούθησης («Ώρες Επιμόρφωσης» και ECTS) της συγκεκριμένης Διδακτικής Ενότητας.
      • Οι ερωτήσεις του Διαγωνίσματος, επιλέγονται τυχαία για κάθε επιμορφούμενο/η από την «Τράπεζα Ερωτήσεων» που έχει δημιουργηθεί, και αφορούν μόνο στα βασικά κείμενα μελέτης της εκάστοτε Διδακτικής Ενότητας, και όχι στα παράλληλα κείμενα.
      • Η χρονική περίοδος που είναι διαθέσιμο προς επίλυση το “quiz”, είναι 4 εβδομάδες μετά το τέλος της κάθε Διδακτικής Ενότητας.
      • Ο/η επιμορφούμενος/η έχει δικαίωμα δύο (2) προσπαθειών (μέσα στο χρόνο επίλυσης 4 εβδομάδων). Στο τέλος της προθεσμίας, θα εμφανίζεται μόνο η μέγιστη εκ των δύο προσπαθειών βαθμολογία , και μόνο αυτή θα λαμβάνεται υπόψιν για την απόδοση του τελικού πιστοποιητικού.
      • Ο μέγιστος χρόνος επίλυσης του Διαγωνίσματος είναι 240 λεπτά (4 ώρες) συνεχόμενα, και όχι διακεκομμένα.
      • Δεν δίνεται δυνατότητα εκπρόθεσμης επίλυσης του Διαγωνίσματος.
      • Μετά την παρέλευση του μέγιστου χρόνου επίλυσης του Διαγωνίσματος (4 ωρών) εμφανίζεται η επίδοση (εφόσον έχετε επιλέξει «υποβολή»), ενώ μετά την παρέλευση της περιόδου επίλυσης του διαγωνίσματος (4 εβδομάδες), εμφανίζονται και οι σωστές απαντήσεις.

      Μοριοδότηση

      Το πρόγραμμα μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιαδήποτε προκήρυξη της οποίας τα κριτήρια αντιστοιχούν στα χαρακτηριστικά του προγράμματος. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά/δεσμευτικά, στην παρούσα φάση, και με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, οι απόφοιτοι/ες μπορούν να λάβουν:

      • 2 μόρια στο σύστημα διορισμών – προσλήψεων εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές και αδιόριστοι υποψήφιοι)
      • 10 μόρια για διορισμούς – προσλήψεις εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
      • Ένταξη στους επικουρικούς πίνακες της ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ( Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 58 )
      • 1 μόριo στη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης

      Γενικότερα, για θέματα ενδεχόμενης μοριοδότησης, οι ενδιαφερόμενοι/-ες πρέπει να απευθύνονται στους αρμόδιους φορείς ή να εξετάζουν την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία κατά την περίοδο που θα καταθέσουν/αξιοποιήσουν το πιστοποιητικό επιμόρφωσης.


      ⇒ Για αναλυτικές πληροφορίες, ανατρέξτε στο αρχείο “Συχνές Ερωτήσεις-Απαντήσεις για επιμορφούμενους/ες” που θα βρείτε ΕΔΩ.

      ⇒ Παρουσίαση του προγράμματος στην ιστοσελίδα του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Πανεπιστημίου Αιγαίου: Επιλέξτε ΕΔΩ.

      ΠρογράμματαΨυχολογίαΕιδική αγωγή και εκπαίδευση: Ανίχνευση, διαφοροδιάγνωση και παρέμβαση
      • 1. Εισαγωγή και εννοιολογικοί προσδιορισμοί βασικών όρων

        Η 1η διδακτική ενότητα επιδιώκει να κάνει μία εισαγωγή στους βασικούς όρους του προγράμματος, με στόχο να δώσει μία όσο το δυνατόν πληρέστερη εννοιολογική διασαφήνιση των εννοιών και θεμάτων, που πραγματεύεται το πρόγραμμα.

        4
        • Συνεδρία1.1
          Ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ)
        • Συνεδρία1.2
          Άτομο με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες (ε.ε.α./α.)
        • Συνεδρία1.3
          Άτομο με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες (ε.ε.α./α.)
        • Συνεδρία1.4
          Βασικές αρχές παρέμβασης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση
      • 2. Περιγραφή, ανίχνευση και διαφοροδιάγνωση ειδικών αναπτυξιακών διαταραχών (F80-F83)

        Η 2η διδακτική ενότητα στοχεύει στην περιγραφή, την ανίχνευση και τη διαφοροδιάγνωση των ειδικών αναπτυξιακών διαταραχών (λόγου-ομιλίας, κίνησης, ειδικές μαθησιακές διαταραχές)

        4
        • Συνεδρία2.1
          Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές λόγου και ομιλίας (F80)
        • Συνεδρία2.2
          Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές κινητικής λειτουργίας (F82) και μεικτές διαταραχές (λόγου και κίνησης) (F83)
        • Συνεδρία2.3
          Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Δυσλεξία (F81)
        • Συνεδρία2.4
          Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Δυσγραφία και δυσαναγνωσία (F81)
      • 3. Περιγραφή, ανίχνευση και διαφοροδιάγνωση διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών (F84), νοητικής καθυστέρησης (F70-79), χαρισματικότητας και κινητικής αναπηρίας/εγκεφαλικής παράλυσης (G80)

        Η 3η διδακτική ενότητα πραγματεύεται την περιγραφή, την ανίχνευση και τη διαφοροδιάγνωση των διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών, της νοητικής καθυστέρησης, της χαρισματικότητας, των γενετικών συνδρόμων και της κινητικής αναπηρίας

        4
        • Συνεδρία3.1
          Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (ΔΑΔ) (F84)
        • Συνεδρία3.2
          Νοητική καθυστέρηση (F70-F79) – Χαρισματικότητα
        • Συνεδρία3.3
          Γενετικά σύνδρομα
        • Συνεδρία3.4
          Κινητική αναπηρία/Εγκεφαλική παράλυση (G80)
      • 4. Περιγραφή, ανίχνευση και διαφοροδιάγνωση ΔΕΠΥ (F90), διαταραχών διαγωγής(F91), μεικτών διαταραχών διαγωγής και συναισθήματος (F92) και διαταραχών συναισθήματος (F93)

        Η 4η διδακτική ενότητα μελετά την περιγραφή, την ανίχνευση και τη διαφοροδιάγνωση της ΔΕΠΥ, των διασπαστικών συμπεριφορών και των διαταραχών συναισθήματος

        4
        • Συνεδρία4.1
          ΔΕΠΥ (F90)
        • Συνεδρία4.2
          Διαταραχές διαγωγής (F91) – Mεικτή διαταραχή διαγωγής και συναισθήματος (F92)
        • Συνεδρία4.3
          Διαταραχές συναισθήματος: Διαταραχή άγχους αποχωρισμού (F93)
        • Συνεδρία4.4
          Διαταραχές συναισθήματος: Φοβικού άγχους και κοινωνικού άγχους (F93)
      • 5. Περιγραφή, ανίχνευση και διαφοροδιάγνωση των διαταραχών της κοινωνικής λειτουργικότητας και των διαταραχών της όρασης (Η53-H54) και της ακοής (Η90-95)

        Η 5η διδακτική ενότητα εστιάζει στην περιγραφή, την ανίχνευση και τη διαφοροδιάγνωση των διαταραχών της κοινωνικής λειτουργικότητας (εκλεκτική αλαλία και διαταραχή προσκόλλησης) και των διαταραχών της όρασης και της ακοής

        4
        • Συνεδρία5.1
          Διαταραχές κοινωνικής λειτουργικότητας: Εκλεκτική αλαλία
        • Συνεδρία5.2
          Διαταραχές κοινωνικής λειτουργικότητας: Διαταραχή προσκόλλησης
        • Συνεδρία5.3
          Διαταραχές του ωτός/ Παιδιά με βαρηκοΐα ή/και κώφωση
        • Συνεδρία5.4
          Διαταραχές της όρασης
      • 6. Προτάσεις παρέμβασης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση: Πολυεστιακή προσέγγιση

        Η 6η διδακτική ενότητα εστιάζει σε βασικές προτάσεις αντιμετώπισης των κατηγοριών των ε.ε.α./α. καθώς και στον ρόλο της οικογένειας, του συμπεριληπτικού σχολείου και των ειδικών

        5
        • Συνεδρία6.1
          Παρέμβαση στις μαθησιακές δυσκολίες, τα προβλήματα λόγου και ομιλίας, τις συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες, τη χαρισματικότητα και τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ)
        • Συνεδρία6.2
          Παρέμβαση στη νοητική καθυστέρηση και τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (ΔΑΔ) [διαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)]
        • Συνεδρία6.3
          Παρέμβαση στις αισθητηριακές αναπηρίες (όρασης και ακοής) και τις κινητικές αναπηρίες
        • Συνεδρία6.4
          Ο ρόλος της οικογένειας και του συμπεριληπτικού ψηφιακού σχολείου
        • Συνεδρία6.5
          Ο ρόλος των ειδικών επαγγελματιών και κατάρτιση και εφαρμογή Εξατομικευμένων Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
      • 7. Συμπεριληπτικές πρακτικές: Μοντέλα συνδιδασκαλίας και διαμόρφωση του φυσικού περιβάλλοντος

        Στην 7η ενότητα θα παρουσιαστούν τα μοντέλα συνδιδασκαλίας και η διαμόρφωση του φυσικού περιβάλλοντος ως παράγοντες που βοηθούν στην προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης για μαθητές/τριες με ε.ε.α./α. που φοιτούν στη γενική εκπαίδευση

        5
        • Συνεδρία7.1
          Η χρήση των συμβόλων στη διαμόρφωση του φυσικού περιβάλλοντος Copy
        • Συνεδρία7.2
          Η σημασία της συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής στη γενική τάξη
        • Συνεδρία7.3
          Μοντέλα συνδιδασκαλίας, παράλληλη διδασκαλία και διδασκαλία σε σταθμούς: Τρόποι εφαρμογής
        • Συνεδρία7.4
          Μοντέλα συνδιδασκαλίας, υποστηρικτική συνδιδασκαλία και ομαδική συνδιδασκαλία: Τρόποι εφαρμογής
        • Συνεδρία7.5
          Μελέτες περίπτωσης και αποτελέσματα ερευνών για τη συμπερίληψη μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες.: Εμπόδια και προκλήσεις
      • 8. Διαφοροποιημένη διδασκαλία

        Στην 8η ενότητα θα γίνει εισαγωγή στις βασικές αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας ως μέσο προώθησης της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Σκοπός είναι η κατανόηση αλλά και η εφαρμογή της διαδικασίας της διαφοροποίησης του Αναλυτικού Προγράμματος, με στόχο την καλύτερη πρόσβαση του/της μαθητή/τριας με ε.ε.α./α. στην εκπαιδευτική διαδικασία

        4
        • Συνεδρία8.1
          Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Βασικές αρχές
        • Συνεδρία8.2
          Διαφοροποίηση περιεχομένου: Παραδείγματα εφαρμογής
        • Συνεδρία8.3
          Διαφοροποίηση αποτελέσματος: Παραδείγματα εφαρμογής
        • Συνεδρία8.4
          Διαφοροποίηση της διαδικασίας: Παραδείγματα εφαρμογής
      • 9. Η οικογένεια με παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση

        Η 9η διδακτική ενότητα με τίτλο: «Η οικογένεια με παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση» πραγματεύεται τον πολύπλευρο και πολυδιάστατο ρόλο της οικογένειας με παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες (ε.ε.α./α.) στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Ειδικότερα, εξετάζει: την ερευνητική ενασχόληση με την οικογένεια με παιδί με ε.ε.α./α., τα κυριότερα θεωρητικά μοντέλα για την οικογένεια, την οικογένεια με παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες ως σύστημα, τα θεωρητικά μοντέλα αλληλεπίδρασης οικογένειας με παιδί με ε.ε.α./α. και σχολείου/ειδικών, τα δικαιώματα και τις ευθύνες των γονέων στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση και τέλος, τα εμπόδια και τις προτάσεις για αποτελεσματική συνεργασία οικογένειας με παιδί με ε.ε.α./α. και συμπεριληπτικού σχολείου.

        6
        • Συνεδρία9.1
          Οικογένεια με παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες: Ερευνητική ενασχόληση
        • Συνεδρία9.2
          Θεωρητικά μοντέλα για την οικογένεια με παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες
        • Συνεδρία9.3
          Η οικογένεια με παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες ως σύστημα
        • Συνεδρία9.4
          Θεωρητικά μοντέλα αλληλεπίδρασης οικογένειας με παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες και σχολείου/ειδικών
        • Συνεδρία9.5
          Δικαιώματα και ευθύνες γονέων στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση
        • Συνεδρία9.6
          Εμπόδια και προτάσεις για αποτελεσματική συνεργασία οικογένειας με παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες και συμπεριληπτικού σχολείου
      Καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη

      Επιστημονικά Υπεύθυνη

        Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Αιγαίου
        Ασημίνα Τσιμπιδάκη

        Ακαδημαϊκά Υπεύθυνή

          Μόνιμη Επίκουρη Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Δ.Ε.) του Πανεπιστημίου Αιγαίου
          Γεώργιος Παπαδαντωνάκης

          Διδάσκοντας

            Παιδοψυχίατρος, Επιστημονικά Υπεύθυνος της πρώιμης παρέμβασης στην ΕΛΕΠΑΠ Χανίων
            Κική Αγιασοφίτη

            Διδάσκουσα

              Συμβουλευτική Ψυχολόγος (CPsychol, HCPC Reg.)
              Ελένη Τραγουλιά

              Διδάσκουσα

                Μέλος Ε.ΔΙ.Π. Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
                Ευαγγελία Μαμαλάκη

                Διδάσκουσα

                  Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια, MSc
                  420 €
                  Κάνε Αίτηση

                  Αρχική τιμή (χωρίς εκπτώσεις): 420€

                  ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣ:

                  • Διορισμένοι εκπαιδευτικοί: 300 ευρώ
                  • Αναπληρωτές: 260 ευρώ
                  • Μέλη πολύτεκνων οικογενειών: 260 ευρώ
                  • Απόφοιτοι του Παν/μιου Αιγαίου: 260 ευρώ
                  • Mέλη του προσωπικού του Παν. Αιγαίου και του συνεργαζόμενου φορέα: 260 ευρώ
                  • Φοιτητές, άνεργοι και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί: 240 ευρώ
                  • Προηγούμενη εγγραφή σε άλλο πρόγραμμα των Π.Δ.Β.Μ του Παν/μίου Αιγαίου με Επιστημονικά Υπεύθυνη την Ομότιμη Καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη που υλοποιείται σε συνεργασία με την GoLearn: 240 ευρώ
                  • ΑμΕΑ: 240 ευρώ
                  • Ομαδική εγγραφή ή ένταξη σε webinar του Παν/μίου Αιγαίου που υλοποιείται σε συνεργασία με την GoLearn: 225 ευρώ
                  • Εφάπαξ εξόφληση: 215 ευρώ
                  • Προηγούμενη εγγραφή σε τουλάχιστον δύο άλλα επιμορφωτικά προγράμματα των Π.Δ.Β.Μ του Παν/μίου Αιγαίου με Επιστημονικά Υπεύθυνη την Ομότιμη Καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη που υλοποιούνται σε συνεργασία με την GoLearn: 195 ευρώ

                  Εκδήλωση ενδιαφέροντος & Επικοινωνία

                  Τηλέφωνο: 211 11 13 231
                  E-mail: info@golearn.gr

                  Ιστοσελίδα συνεργαζόμενου φορέα: https://www.golearn.gr/

                  Για την εγγραφή σας συμπληρώστε την φόρμα πατώντας στο κουμπί “Κάνε αίτηση” και εκπρόσωπος των "Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου" ή του συνεργαζόμενου Κέντρου Δια Βίου Μάθησης 2 “GoLearn” θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών.

                  • Επισκόπηση
                  • Ενότητες
                  • Υπεύθυνοι/ες
                  • Κόστος
                  • Επικοινωνία
                  420 €
                  Κάνε Αίτηση
                  • Share:

                  ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

                  • Διοίκηση Επιχειρήσεων
                  • Παιδαγωγικά
                  • Περιβάλλον
                  • Πολιτισμός
                  • Ψυχολογία

                  ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

                  Πρόληψη και Διαχείριση Σχολικού Εκφοβισμού: Διαμορφώνοντας Κλίμα Εμπιστοσύνης

                  Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Βιώσιμη Ανάπτυξη στην κοινωνία

                  Ειδική αγωγή και εκπαίδευση: Ανίχνευση, διαφοροδιάγνωση και παρέμβαση

                  Εγγραφείτε τώρα και θα λαμβάνετε περιοδική ενημέρωση για τα νέα προγράμματα μας, την πολιτική εκπτώσεων και τις προσφορές μας!

                  [mc4wp_form id=”3383″]

                  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

                  • Σχετικά με εμάς
                  • Όροι Συμμετοχής
                  • Εγγραφές & Δίδακτρα
                  • Μεθοδολογία Υλοποίησης
                  • Πιστοποίηση Σπουδών

                  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

                  • Επικοινωνήστε μαζί μας
                  • Συχνές ερωτήσεις

                  Ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα-Παρασκευή 10:00 - 17:00

                  22410 99424-5-6-7

                  e-epimorfosi@aegean.gr

                  Αγίας Αναστασίας & Π.Π Γερμανού, Ρόδος, 85132

                  Copyright © 2021 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, Προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

                  • Όροι χρήσης
                  • Πολιτική απορρήτου
                  Modal title

                  Message modal